Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko pettynyt joululahjaan ja mitä sait? - salainen keskustelu epämieluisista joululahjoista

Vierailija
25.12.2024 |

Mikä lahjoista oli epämieluinen ja mitä sait? 

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun hauskan huumorimukin sain lahjaksi. Voi harmi kun se tippui jo eilen illalla vahingossa pihalaatoitukselle ja meni rikki. 

Vierailija
22/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi merkkikylpypyyhettä. Pyyhkeitä on niin paljon, ettei kaikki entisetkään mahdu kaappiin, vaan osa on kaappien päällä. Sama asia kuin toisten mitäänsanomaton "juhlapöydänkonvehti". Ihmisiltä, jotka on tunteneet jo lähes 30 vuotta. Nyt on talvi. Olisi edes ollut joku villainen shaali, villasukkapari tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia että ei lahjoja aikuisten kesken. Jää turha krääsä ostamatta kaappeihin ja säästyy nekin rahat. 

Vierailija
24/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän värinen välikerrasto. Minulla vaatteita kyllä riittää muutenkin. No, ajatus on tärkein.

Vierailija
25/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka antoi kalsarit, villasukat ja viihdekirjan+suklaata.  1) rumat,epäsopivat 2) epäsopivat, en tarvitse, ei itsetehty, 3) ei kiinnosta naisen autofiktio tunteistaan - luen muuten mielelläni, 4) en syö -- hän tietää sen

Vierailija
26/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihieronta kivi setin. Anteeksi mutta en lämpene tälle bisneidealle. Ei tuntunut mukavalta vaan todella ahdistavalta ja pitäisi rentouttaa, päin vastaiset oli kokemukseni.

Vierailija
27/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kakkoseen, en tykännyt

Vierailija
28/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha suklaa.

Kilttiä suklaata ei nyt ollut tarjolla, sori.

Vierailija
29/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian suuret villasukat. Lahjan antaja tietää kyllä hyvin jalkani koon.

Säästä! Jos joskus jalkasi on kipsattuna, tarvitset hyviä kipsisukkia. Liian pienet sukat on paljon huonompi lahja.

Vierailija
30/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hyviä lahjoja, olin ollut kiltti.

Vierailija
31/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, koska mitään odotuksia ei varsinaisesti ollut. Anoppi antoi molemmille, sekä miehelle että lapselle kauniit ja kalliit henkilökohtaiset lahjat. Minulle antoi n. 5 euron tavanomaisen kodin käyttövälineen, joka ei mitenkään ole henkilökohtainen.

Itse ostan lahjat aina ajatuksella, myös anopille. Silti tämä enemmän naurattaa, voiko mielipiteensä miniästä tuon selvemmin osoittaa? :D

Vierailija
32/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin 1 €  alumiinisen tosi kevyen alumiiini taskulampun. Hinta per laatu paras ikinä.

Vierailija
33/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni keittokirja oli vähän pöllöä. Olen aivan huippu keittiössä, ja tiedän että siinä oli ajatuksena antaa lisää ideoita mutta oli ihan turhake. 

Vierailija
34/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassun hauskan huumorimukin sain lahjaksi. Voi harmi kun se tippui jo eilen illalla vahingossa pihalaatoitukselle ja meni rikki. 

Voi ei kun olet kömpelö! 😂 Mulla on kaapissa monta mukia, joita ystäväni tuo mulle reissultaan. En ole (vielä) onnistunut rikkomaan yhtäkään. Ehkä mullekin käy vielä noin.

Vierailija
35/148 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen, mitä toivoin eli valurautaisen padan. Kiitos joulupukille!

Vierailija
36/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettynyt koska odotukseni olivat matalalla. 

Mies tuskaili ääneen aatonaattona miten ei keksi minulle lahjaa. Sanoin, että jos noin viime tippaan piti jättää niin anna olla, pärjään ilman. Oli sitten kuitenkin kiireessä käynyt ostamassa sellaisen valmiissa lahjapakkauksessa olevan suihkusaippuasetin. Eiköhän se tule käytettyä. 

Ehkä oikea lahjani olikin miehen epämukava kiemurtelu kun avasi minun lahjani. Olin laittanut useamman satasen erääseen asiaan jota hän on haaveillut pitkään. Kyseessä on harrastusväline joka täytyi tilata ulkomailta ja kustomoitu nimenomaan hänelle sopivaksi. Rahan lisäksi siihen meni aikaa ja vaivaa, kun selvitin parhaat valmistajat ja laitoin tilauksen jo syyskuussa koska valmistus- ja toimitusajat ovat pitkiä.

Vielä eilen koko päivä meni siihen kun mies hypisteli antamaani lahjaa ja mutisi häpeissään miten pahoillaan on siitä mitä antoi minulle. Tokeni vähän kun sanoin että jos vie minut uudenvuodentreffeille, niin olisin kovin iloinen. Googlaili sitten koko illan fine dining ravintoloita.

Vierailija
37/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteen ketjuun tämän jo kommentoin mutta Temusta tilatut suihkusandaalit mieheltä :( hehkutti että nää on hyvät kun käydään alhaalla saunassa ja jos käyt parvekkeella tms. Olin tosi pettynyt ja olen edelleen. 

Sun mieshän on fiksu. Miten voi olla ettei kelpaa? 

Mä heittäisin roskiin sekä Temu-paskan että Temu-miehen jos jotain tuollaista kehtaisi antaa. Että ei riitä, että työntää "lahjana" krääsäroskaa vaan pitää oikein vielä valita se kaikkein epäeettisin ja mahdollisesti ties mitä raskasmetalleja sisältävä krääsäroska. 

Vierailija
38/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuva kehyksissä

Vierailija
39/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sopia että ei lahjoja aikuisten kesken. Jää turha krääsä ostamatta kaappeihin ja säästyy nekin rahat. 

Ei toimi meillä. Miehen sukulaiset ja omat vanhempani eivät suostu siihen, että aikuisille ei olisi lahjoja. Pitää niitä olla ja jälkikäteen niitä sitten haukutaan kun ei ollut oikea mitä toivoi. Ja siis 50- 70 vuotiaat on pahimpia mielensäpahoittajia lahjapettymyksissään. Aivan käsittämätöntä. Pahin oli edesmennyt anoppini, joka laati joka joulu tarkan ostoslistan, mitä hänelle piti lahjaksi ostaa. Yritä siinä varattomana etsiä jostain jotain tietyn väristä Mariskoolia kuningataräidille, itse hän haki muiden lahjat jostain halpakaupasta tyyliin kiinakrääsää.

Vierailija
40/148 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei kun olet kömpelö! 😂 Mulla on kaapissa monta mukia, joita ystäväni tuo mulle reissultaan. En ole (vielä) onnistunut rikkomaan yhtäkään. Ehkä mullekin käy vielä noin.

Jos sinulla on teräksinen tiskiallas niin siihen lipeää helposti jos on märät kädet. Näin on minulta tuhoutunut monen monta rumaa eriparikuppia. Hassua että kauniiden ja mieluisien kuppien kanssa ei vahinkoja koskaan käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän