Olitko pettynyt joululahjaan ja mitä sait? - salainen keskustelu epämieluisista joululahjoista
Kommentit (148)
Pari arpaa mieheltä. Jos olisi tullut voitto niin olisi rahat menneet hänelle.
Itse hankin hänelle kylpytakin ja hierontalahjakortin jota toivoi.
Mies antoi lahjaksi pronssisen aivan tajuttoman ruman Kalevala-korun. On todella iso, pitkässä paksussa ketjussa, kusenkellertävä, luolamaalauksia muistuttavia kaiverruksia ja muoto koko höskällä kuin jollain tuulikellolla. Sopisi enemmän Riitta Uosukaiselle kuin 30v naiselle :(
Kaiken päälle anoppi istui vieressä kun tuon avasin paketista ja alkaa hihkua miten iiiiihhana koru ja kyllä nyt pitää pojallensa antaa pusu palkaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan, että MIELUISIN lahja oli aikamoinen yllätys. Heijastinvaljaat :D Joskus ne pienimmät jutut on niitä parhaita! <3 N30+
Jei, mä annoin lahjaksi yhdet heijastinvaljaat. En varmaan sulle :D Mutta saaja oli iloinen.
Mihin ihmeeseen niitä käytetään?
Anoppini erikseen kysyi kuvien kera haluaisinko lahjaksi erään sisustusesineen ja yöpaidan, kumpaankin sanoin etteivät ole minun tyylisiäni enkä niitä siis haluaisi (kohteliaasti tietenkin). Hän osti ne joka tapauksessa. Itse tavarat ei niinkään tuottaneet pettymystä vaan se ettei kuunnella toisen toiveita.
Harry Potter- patsas :D Joo olen ollut kova fani nuorena, mutta en nyt aikuisena fanita tai kerää mitään patsaita.
Neulontapakkaus, en osaa neuloa.
Sukulainen kysyi, mitä toivottaisiin taaperolle lahjaksi. Sanottiin että aika mitä vain, mutta ei pehmoja kun niitä on jo niin paljon. Hän antoi sitten lahjaksi kaksi pehmoa. Ääh! Mutta mitä tästä opimme, kannattaa mieluummin vaikka väkisin keksiä joku toive kuin sanoa mitä ei, koska se "ei" saattaapi unohtua alusta kuulijan mielessö.
Ei iso juttu, mutta vähän ärsytti silti. Kiitos kun sai avautua 😅
Temun sätkäpaperia ja sytkäri. Tiedän että siskoni on masentunut ja vähissä varoissa mutta silti suututtaa. Olisi nyt ostanut sätkäpaprut Prismata tai jostain,en minä noita Kiinalaisia myrkkypapereita suuhun pistä!
Treenipaita. En rehellisesti sanottuna edelleenkään tiedä oliko se v*ttuilua vai oikeasti vain huono sattuma. Olen ylipainoinen ja vihaan kuntosaleja. Varmaan pari kertaa elämässäni kokeillut ja ei ole todellakaan mun juttu. Lahjan antaja on sellainen on-off ystävä, jonka kanssa pitkään olimme riidoissa, mutta mun käsityksen mukaan riidat sovittiin ja tässä on viimeiset vuodet oltu satunnaisesti tekemisissä. Yleensä juuri just joulun alla on vaihdettu kuulumiset ja annettu joku pieni lahja toiselle. Niin nyt hän sitten antaa mulle treenipaidan!!
Vierailija kirjoitti:
Hieman ristiriitainen olo minun ja miehen joululahjasta. Minun vanhemmat antoivat meille sellaisen ihan jäätävän ison pakkauksen vessapaperia. Varmaan metri kertaa pari metriä se säkki ja paperia riittää todennäköisesti koko talveksi ja kevääksi. Tämä kokonaisuus oli vielä paketoitu jouluiseen lahjapaperiin. Pitääkö tästä nyt olla innoissaan? Tavallaan tekisi mieli sanoa, että mahtavaa, kun ei tarvitse kantaa vessapapereita kaupasta ainakaan puoleen vuoteen, mutta toisaalta en tiedä onko vessapaperi ihan sopiva joululahjaidea. Muutenkin vanhemmilta tulee tosi outoja lahjoja, kun kerrankin saatiin halkoja, vaikkei meillä ole edes takkaa tai puulämmitteistä saunaa, ja toisella kerralla olivat ostaneet torilta valtavan määrän metrilakua.
Millä he perustelivat miksi olivat ostaneet teille halkoja jos ette niitä tarvi? 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan, että MIELUISIN lahja oli aikamoinen yllätys. Heijastinvaljaat :D Joskus ne pienimmät jutut on niitä parhaita! <3 N30+
Jei, mä annoin lahjaksi yhdet heijastinvaljaat. En varmaan sulle :D Mutta saaja oli iloinen.
Siis etkö tosiaan ole ulkona liikkuvilla nähnyt ikinä heijastinvaljaita?
Vierailija kirjoitti:
Pari arpaa mieheltä. Jos olisi tullut voitto niin olisi rahat menneet hänelle.
Itse hankin hänelle kylpytakin ja hierontalahjakortin jota toivoi.
Miksi voitto olisi mennyt miehellesi???
Vierailija kirjoitti:
Treenipaita. En rehellisesti sanottuna edelleenkään tiedä oliko se v*ttuilua vai oikeasti vain huono sattuma. Olen ylipainoinen ja vihaan kuntosaleja. Varmaan pari kertaa elämässäni kokeillut ja ei ole todellakaan mun juttu. Lahjan antaja on sellainen on-off ystävä, jonka kanssa pitkään olimme riidoissa, mutta mun käsityksen mukaan riidat sovittiin ja tässä on viimeiset vuodet oltu satunnaisesti tekemisissä. Yleensä juuri just joulun alla on vaihdettu kuulumiset ja annettu joku pieni lahja toiselle. Niin nyt hän sitten antaa mulle treenipaidan!!
Kuulostaa kettuilulta
Se ettei lapsi saanut lähisukulaiselta lahjaa, vaikka toinen sukulaislapsi lahjan sai
Vierailija kirjoitti:
Sain korvakorut, minulla ei ole reikiä korvissa eikä tule, haluan pitää korvani lävistämättöminä.
Kauniit nuo korvakorut kyllä ovat, sitä en kiellä, mutta pettymys kuitenkin, kaulakoru olisi ollut mieluisampi koska niitä pidän.
Olisiko mitään mahdollisuutta käydä vaihtamassa korviksia kaulakoruksi?
Vierailija kirjoitti:
Sain vanutyynyjä. Sain myös alkoholia tölkkeinä vaikka juon harvoin. Avasin kuitenkin sitten tölkin. Lahjan antaja suuttui tästä, että juon vaikka hänellä itsellään ei ole alkoholia missään. Terveisiä vaan puolisolle.
Oli reppana laskenut sen varaan että annat ne tietysti hänelle. Onko hänellä päihdeongelma?
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sain pleikka 5 sen. Ripustin sen variksenpelättimeksi tuonne kuuseen.
Kirjaimellisesti hukkaan heitettyä rahaa, olisit voinut tienata myymällä sen eteenpäin tai antaa lahjaksi jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö tosiaan ole ulkona liikkuvilla nähnyt ikinä heijastinvaljaita?
Näen paljon aikuisilla heijastinvaljaita iltaisin ulkoillessani. Minusta ne ovat käteviä. Asun Helsingissä esikaupunkialueella.
Minulla ei ole veikkauskorttia. Mahdolliset voitot menevät arvan ostajan tilille.
Olen herkkä voimakkaille hajusteille ja sain anopilta lahjaksi vahvasti tuoksuvan ihovoiteen, jota en voi mitenkään käyttää. Oli varmaan unohtanut asian, kun en tuo hajusteherkkyyttäni tavallisesti esille. Muistan, että on ennenkin ostanut minulle jotain voimakkaasti tuoksuvaa kosmetiikkaa ja silloin sanoin, etten valitettavasti voi käyttää sitä. Harmi, mutta annan voiteen vaikka siskolleni, jolle hajusteet ei ole ongelma.
Hieman ristiriitainen olo minun ja miehen joululahjasta. Minun vanhemmat antoivat meille sellaisen ihan jäätävän ison pakkauksen vessapaperia. Varmaan metri kertaa pari metriä se säkki ja paperia riittää todennäköisesti koko talveksi ja kevääksi. Tämä kokonaisuus oli vielä paketoitu jouluiseen lahjapaperiin. Pitääkö tästä nyt olla innoissaan? Tavallaan tekisi mieli sanoa, että mahtavaa, kun ei tarvitse kantaa vessapapereita kaupasta ainakaan puoleen vuoteen, mutta toisaalta en tiedä onko vessapaperi ihan sopiva joululahjaidea. Muutenkin vanhemmilta tulee tosi outoja lahjoja, kun kerrankin saatiin halkoja, vaikkei meillä ole edes takkaa tai puulämmitteistä saunaa, ja toisella kerralla olivat ostaneet torilta valtavan määrän metrilakua.