HS: Lapsikadon syy on lyhyet suhteet
Suhteet eivät kestä nykyisin, koska nettipalveluista on jatkuvasti tarjolla uusia parisuhdetarjokkaita. Suhteet eivät ehdi lastenhankintaan ennen kuin ne jo loppuvat. Ennen parisuhdetarjokjaita tuli vastaan niin harvoin, että Suhteet ehtivät syventyä perheenperustamiseen asti.
Kommentit (952)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi merkittävä syy on se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja tämän takia tavalliset miehet ei meinaa saada naista jonka kanssa lisääntyä.
Eikös se taso ole se, minkä tasoisen kumppanin löytää? Tää tasoteoria on kyl sekopäinen juttu.
Näinhän se ensisilmäyksellä näyttäisi olevan, mutta sitten kun tasoteoreetikkoja kuuntelee vähän pidempään niin osoittautuu, että taso on sitä, että tasoteoreetikon pitäisi saada juuri sellainen nainen, kuin hän haluaa. (Tai mies. Kaipa naispuolisiakin tasoteoreetikkoja on.)
Tältä palstalta olen oppinut yhden asian: naiset ovat äärettömän kateellisia miehille.
Mistä?
Naiset ovat äärimmäisen kateellisia miehille.
Mutta mistä?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan, mutta tuo on aika tynkä tulkinta aiheesta. Naiset lähtivät joukkoliikkeellä (pakko)avioliitoista ysärillä koska suhteet olivat hyväksikäyttäviä, vaarallisia ja heitä ja lapsia pahoinpideltiin. Nykyään naisten ei tarvitse mennä avioon ja he voivat itse arvioida, koska suhteessa alkaa ilmenemään vaaran ja hyväksikäytön merkkejä. Moni mies on ihan avoin siitä, että haluaa vain p*llua, eikä sellaisen kanssa kukaan hullu mitään perhettä perusta. Niistäkin, jotka haluavat perheen, mies haluaa yleensä vaan kohdun ja lapsen omistajuuden, ja sitten jatkaa uuden siitettävän etsimistä "hyvää isää" esittäen, joka on polygamiaa ja alhaisten seksivaistojen ohjaamaa haaremikäyttäytymistä
Lisääntymisikäisenä naisena olen katsellut tätä touhua jo kymmenisen vuotta vierestä silmät selälläni, että tuollaistenko elukoiden kanssa pitäisi jotain juridisia sopimuksia solmia, kun he eivät kunnioita edes rikoslakia tai äitiyttä. Medialla on vielä pitkä matka totuuden äärelle.
Tässäpä tuo totuus on. Onneksi naisten ei enää ole pakko avioitua, tai tehdä lapsia. Onneksi on e-pilleri, ja mahdollisuus palkkatöissä käymiseen, niin ei joudu olemaan riippuvainen yhdenkään miehen hyväntahtoisuudesta.
Ennen oli helppoa äkkiä kihlat ja avioon. Pertsa raksalla ja vaimo kassalla.
Ei ollut listoja miltä pitää näyttää. Hankintoja tehtiin yhdessä ja varojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan, mutta tuo on aika tynkä tulkinta aiheesta. Naiset lähtivät joukkoliikkeellä (pakko)avioliitoista ysärillä koska suhteet olivat hyväksikäyttäviä, vaarallisia ja heitä ja lapsia pahoinpideltiin. Nykyään naisten ei tarvitse mennä avioon ja he voivat itse arvioida, koska suhteessa alkaa ilmenemään vaaran ja hyväksikäytön merkkejä. Moni mies on ihan avoin siitä, että haluaa vain p*llua, eikä sellaisen kanssa kukaan hullu mitään perhettä perusta. Niistäkin, jotka haluavat perheen, mies haluaa yleensä vaan kohdun ja lapsen omistajuuden, ja sitten jatkaa uuden siitettävän etsimistä "hyvää isää" esittäen, joka on polygamiaa ja alhaisten seksivaistojen ohjaamaa haaremikäyttäytymistä
Lisääntymisikäisenä naisena olen katsellut tätä touhua jo kymmenisen vuotta vierestä silmät selälläni, että tuollaistenko elukoiden kanssa pitäisi jotain juridisia sopimuksia solmia, kun he e
Ja nyyyh sitten 50v ketään ei "löytynyt" ja muilla on perhe. Kuulee useasti.
Pitää uskaltaa elää, voi tulla ongelmia mutta semmoista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii jatkuvasti parempia miehiä, naiset vaihtaa miehiä kuin sukkia. Keskiverto nainen makaa ennen 30 ikä vuoden ikää kymmenien ellei jopa satojen miehien kanssa.
Semmoisia manosfäärin incel-harhoja sitten siellä.
Todellisuudessa keskivertoa naista kiinnostaa miesten kanssa makaaminen aina vain vähemmän ja vähemmän. Tai ylipäätään miesseuran etsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi merkittävä syy on se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja tämän takia tavalliset miehet ei meinaa saada naista jonka kanssa lisääntyä.
Eikös se taso ole se, minkä tasoisen kumppanin löytää? Tää tasoteoria on kyl sekopäinen juttu.
Näinhän se ensisilmäyksellä näyttäisi olevan, mutta sitten kun tasoteoreetikkoja kuuntelee vähän pidempään niin osoittautuu, että taso on sitä, että tasoteoreetikon pitäisi saada juuri sellainen nainen, kuin hän haluaa. (Tai mies. Kaipa naispuolisiakin tasoteoreetikkoja on.)
Tältä palstalta olen oppinut yhden asian: naiset ovat äärettömän kateellisia miehille.
Mistä?
Mutta mistä?
Miesten ylivertaisuudelle tietenkin. Tiesit kyllä vastauksen mutta naiselle tyypilliseen tapaan aloit ulisemaan ja jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii jatkuvasti parempia miehiä, naiset vaihtaa miehiä kuin sukkia. Keskiverto nainen makaa ennen 30 ikä vuoden ikää kymmenien ellei jopa satojen miehien kanssa.
Todellisuudessa keskivertoa naista kiinnostaa miesten kanssa makaaminen aina vain vähemmän ja vähemmän. Tai ylipäätään miesseuran etsiminen.
Noinhan se menee keskivertonaisilla. Keskivertonainenhan on noin 50v jolla ei ole enää juuri minkäänlaista hormonitoimintaa. Se aiheuttaa vakavaa rupsahtamista.
Muistan 1990-luvulla kun eräs mies ehdotti minulle yhden yön parisuhdetta.
Nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yksi sana: myöhäisherännäisyys. Okei toinenkin: comp het. Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin.
Ja mihin tuo liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin.
Ja mihin tuo liittyy?
Ketjun aiheeseen.
Eri
Lapsikadon syy on siinä että mulle ei anneta tarpeeksi rahaa. En aio tehdä konkurssia vain jotta Suomi saisi lisää tenava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoisin aloitukseen, että naisilla toki näin. Miehet haluaisivat sitoutua, mutta eivät saa naista sitoutumaan naisen loputtomien mahdollisuuksien vuoksi. Miehen ei ole mitään järkeä lopettaa suhdetta mistään pienestä syystä, kun voi mennä kuukausia, jopa vuosia, uuden ehdokkaan löytämiseen.
Ihanko totta? Mä olen Tinderin kautta tavannut useita miehiä ja heistä suurin osa antanut minulle pakit. Neljä yli 1kk tapailusuhdetta muodostunut ja heistä kolme halusi lopulta lopettaa tapailun ja se neljäs ei edes missään vaiheessa ollut minuun kunnolla ihastunut.
Minulla sama kokemus. Tavallisessa elämässä esim opinnoissa, harrastuksissa jne minuun on moni mies ihastunut ja on löytynyt seurustelukumppaneita (suhteet päättyneet minun päätöksestä). Nettitreffien kautta taas olen tavannut lähinnä miehiä, jotka ovat antaneet minulle pakit muutamien treffien tai parin viikon tapailun jälkeen. En edes tiedä syytä pakkeihin (ei seksi, koska tapailut ei edenneet seksiin saakka).
Tai sitten syynä pakkeihin on juuri se, että et antanut heti ekoilla treffeillä. Moni mies, joka on Tinderissä, pitää sitä lähinnä p!lluWolttina eikä seurustelukumppanin etsintäpaikkana. Senhän huomaa profiileistakin, joissa miehet eivät oikeasti kerro itsestään tai luonteestaan mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yksi sana: myöhäisherännäisyys. Okei toinenkin: comp het. Suosittelen lämpimästi.
Lisäsana - tai oikeastaan termi - jota itse suosittelen: 4B.
Vierailija kirjoitti:
Lapsikadon syy on siinä että mulle ei anneta tarpeeksi rahaa. En aio tehdä konkurssia vain jotta Suomi saisi lisää tenava.
Millaisia summia sinä haluat? Lapsista saa lapsilisää ja jos on tukien varassa niin kaikki tuetkin nousevat hieman. Ja huom., pienipalkkainen on usein myös oikeutettu tukiin.
"En halua lapsia koska ei ole varaa"-väite on naurettava. Tietenkään tuhlarin ei kannata hankkiakaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymisikäisenä naisena olen katsellut tätä touhua jo kymmenisen vuotta vierestä silmät selälläni, että tuollaistenko elukoiden kanssa pitäisi jotain juridisia sopimuksia solmia, kun he e
Minkä takia reiät ilakoi aviota, kun tiedätte että se on ollut PAKKO ja pelkkää väkivaltaa? Noloa mehustella jotain mekossa hyppelyä ja vuodattaa ihanaa avioröyhelöä, kun miehet käyttävät tasan reikäänne ja palveluksianne.
Voisiko joku lisäksi selittää, miksi naisten pitää irtautua miesten antamasta hyödystä, mutta miesten ei tarvitse tehdä samaa? Miksi naisen pitää todistaa olevansa itsenäinen, mutta mies ei opettele tekemään ruokaa, vaihtamaan omaa nimeään ja olemaan käyttämättä naisia vain poikien saamiseen? NIIN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee keskivertonaisilla. Keskivertonainenhan on noin 50v jolla ei ole enää juuri minkäänlaista hormonitoimintaa. Se aiheuttaa vakavaa rupsahtamista.
Enemmän kyllä nuoret naiset jättävät seksin sikseen. Siitähän on ollut huolestuneita lehtijuttujakin, kun nuoria ei kiinnosta enää peiton heiluttaminen pätkääkään. Neli-viisikymppiset naiset ovat niitä aktiivisimpia, kun tulee kunnon hormonipiikki, ja menopaussin myötä testosteroni (joka nostaa libidoa) pistää himot höyryämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia summia sinä haluat? Lapsista saa lapsilisää ja jos on tukien varassa niin kaikki tuetkin nousevat hieman. Ja huom., pienipalkkainen on usein myös oikeutettu tukiin.
"En halua lapsia koska ei ole varaa"-väite on naurettava. Tietenkään tuhlarin ei kannata hankkiakaan lapsia.
Lottovoitto, niin siemennän ensimmäisen vastaantulevan joka vapaasta tahdostaan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymisikäisenä naisena olen katsellut tätä touhua jo kymmenisen vuotta vierestä silmät selälläni, että tuollaistenko elukoiden kanssa p
Minkä takia reiät ilakoi aviota, kun tiedätte että se on ollut PAKKO ja pelkkää väkivaltaa? Noloa mehustella jotain mekossa hyppelyä ja vuodattaa ihanaa avioröyhelöä, kun miehet käyttävät tasan reikäänne ja palveluksianne.
Voisiko joku lisäksi selittää, miksi naisten pitää irtautua miesten antamasta hyödystä, mutta miesten ei tarvitse tehdä samaa? Miksi naisen pitää todistaa olevansa itsenäinen, mutta mies ei opettele tekemään ruokaa, vaihtamaan omaa nimeään ja olemaan käyttämättä naisia vain poikien saamiseen? NIIN?
"Minkä takia reiät ilakoi aviota" No nyt on kyllä melko katkeranoloinen mies siellä näytön takana. (Yksikään nainen ei kirjoita itsestään tai muista naisista "reikinä".)