Muita, joita ärsyttää nämä täydelliset perheen kuvat joulutoivotuksineen facebookissa?
Varsinkin kun itse on yksinäinen ja perheetön. Onneksi Suomessa ei olla kuitenkaan menty aikakaan vielä Amerikan malliin, jossa toisille lähetetään joulukortteja omalla naamalla omasta huipputäydellisestä perheestä kaikki hampaat irvessä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole somessa, niin en tiedä kuka on onnellinen ja kuka ei, keskityn luomaan onnellisuutta vain omalle perheelle 💞 Suosittelen kaikille muillekin😊
Usein niillä ei-onnellisilla on kova tarve laitella kuvia someen, vaikka moni tietää heidän elävän oikeasti hyvin onnettomissa olosuhteissa, se on tietysti hyvin surullista, mutta hei, jokainen elää omaa elämäänsä, olkoon onnellinen tai onneton, peace and love😘
Tuo on kyllä omituinen väite. Suurin osa ihmisistä on elämäänsä ihan tyytyväisiä, ja jokaisella on elämässä huonoja ja hyviä hetkiä vaihdellen, se kuuluu elämään. Lohduttaako se ajatus jotenkin, että ei oikeasti noin monella ole jouluna hyvä mieli ja perheen kanssa mukavaa aikaa? Myös ne onnettomissa olosuhteissa elävät voivat joskus olla positiivisella mielellä ja nauttia edes joulusta. PItäisikö sekin heiltä kieltää, että
Luulen näissä tarkoitettavan niitä some-onniperheitä, joissa näytellään ulospäin kaikkea muuta, mitä todellisuus on. Vähän näiden julkimoiden tapaan, jotka sitten lopulta elävät velaksi ja toisia hyväksi käyttäen taloudellisesti. Romahdus on lopulta ikävää katsottavaa ja luettavaa. Monet näyttävät matkivat näitä tyyppejä.
Muuten muut luulee, että ei ole yhtä hienoa ja ihanaa kuin muilla kilpavarustelun keskellä tuskailevilla. Lasten pitää olla suloisimpia, stailatuimpia, kauneimmin puettuja kuin muilla. Pikkutytöille opetetaan, miten suuta mutrustetaan ja poseerataan kuvan ajan. Puoliso suukottaa hellästi. Sitten voikin taas uppoutua instaan kadehtimaan toisten kuvia.