Muita, joita ärsyttää nämä täydelliset perheen kuvat joulutoivotuksineen facebookissa?
Varsinkin kun itse on yksinäinen ja perheetön. Onneksi Suomessa ei olla kuitenkaan menty aikakaan vielä Amerikan malliin, jossa toisille lähetetään joulukortteja omalla naamalla omasta huipputäydellisestä perheestä kaikki hampaat irvessä.
Kommentit (142)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnen hetket on helpompi jakaa kuin surun tai epäonnen.Et voi tietää mitä tragedioita noiden kuvien taakse piiloutuu.Kenenkään elämä ei ole täydellistä.
Tämä on totta. Jos vielä muistelee aikaa ennen digikameroita, niin hautajaiset taisivat olla ainoa surullinen asia, josta otettiin valokuvia. Ei kukaan kuvannut silloinkaan sotkuista kotiaan, kipsattua nilkkaansa, omaa tai muiden naamaa kovassa flunssa tms. Kyllä silloinkin - ja varsinkin silloin - ikuistettiin just niitä elämän hyviä hetkiä. Ja kun kaveri oli käynyt jossain Teneriffalla tms, niin seuraavalla kerralla kyläillessä katsottiin ne lomakuvat läpi.
Ymmärrän kyllä, että sosiaalisen median kuvat voivat aiheuttaa joissain kateutta, mutta miksi ihmeessä seurata sellaisen henkilön sometiliä? Somen hyvä puolihan on just se, että jokainen ovi itse katsoa, jos hyvittaa. Ei tarvitse enää istua jäähtyvän ka
Kenellä ylipäätään on sotkuinen koti?
Kyllä on huonosti lapset kasvatettu jos lasten vuoksi koti on sekaisin. Kertoo vain vanhempien vastuuttomuudesta ja siitä, miten epäkelpoja kasvattajia he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vain vanhukset ovat facebookissa 😂
No jos on itse 16, niin kaikki yli 25-vuotiaat ovat vanhuksia.
kuka idootti käyttää vielä jotain facebookia?
Ihan oma valinta jos muiden ihmisten joulutervehdyksiä ja kuvia haluaa selata ärsyyntyäkseen. Pakkohan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vanhukset ovat facebookissa 😂
No jos on itse 16, niin kaikki yli 25-vuotiaat ovat vanhuksia.
Facebook käyttäjäryhmä on pääasiallisesti 40+ ikäisiä. Sitä nuoremmat harvemmin mitään facebook sovellusta käyttävät.
Nro 102: "Kenellä ylipäätään on sotkuinen koti?
Kyllä on huonosti lapset kasvatettu jos lasten vuoksi koti on sekaisin. Kertoo vain vanhempien vastuuttomuudesta ja siitä, miten epäkelpoja kasvattajia he ovat."
No en tiedä, mutta joillain varmasti on, jos kerran toisen kivasti laitettu jouluinen koti ärsyttää.
Ei kannata välittää, jotkin kuvat saattavat vain olla pelkkää kulissia.
Apn epäonnistuminen elämässään korostuu Joulun aikaan.
Täällä ainakin ollaan nautittu rennosta ja rauhallisesta joulusta sinkkuna, ei yhtään ärsytä muiden postaukset.
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on katkeran ja hiivasuisen epäonnistujan hyvä elää, Joulunakin.
pinnallisia oikeistolaisten mainosmaisia kuvia personal trainerien opettama tekohymy naamalla, heti kuvanoton jälkeen ilme muuttuu kuin psykopaatilla ja alkaa kateuden värittämä myrkynlevitys toisia vastaan ja riitely sekä muu vihanpito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on katkeran ja hiivasuisen epäonnistujan hyvä elää, Joulunakin.
Hiivasuu??? :D
Minua ei ärsytä, vaikka olen perheetön. En jaa omasta joulustani enää mitään, koska usein nämä joiden kuvia olen vuosia tykkäillyt, eivät tykkää minun jakamistani kuvista, joten jätän kuvat omaan arkistooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää Facebookissa nämä yrmyt vihakyttääjät, jotka eivät ikinä itse kerro mitään itsestään, mutta ovat linjoilla 20 tuntia vuorokaudessa kyräilemässä, kun muut ovat taas niin iloisia.
Tämä. Miksi olla somessa, jos ei anna itsestään mitään muille? Kyttää vain toisten tekemisiä?
Ehkä ovat huomanneet ettei ne joiden kuvista tykkää, tykkää koskaan takaisin. Lopulta lopettavat julkaisujen teon. En mä usko, että porukka on online kyttäämässä muiden julkaisuja. Siellä on monia ryhmiä joiden takia osa käyttää enää facebookia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää Facebookissa nämä yrmyt vihakyttääjät, jotka eivät ikinä itse kerro mitään itsestään, mutta ovat linjoilla 20 tuntia vuorokaudessa kyräilemässä, kun muut ovat taas niin iloisia.
Tämä. Miksi olla somessa, jos ei anna itsestään mitään muille? Kyttää vain toisten tekemisiä?
Sun pitää poistaa kavereista, jos tuo häiritsee. Minä en odota mitään vastatykkäyksiä.
Enemmän ihmetyttää miksi kukaan haluaa myrkkyä omaan ympyräänsä. Asiat voi jakaa lähipiirin kesken. Ei tarvi olla kaikille avoimia tilit.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää miksi kukaan haluaa myrkkyä omaan ympyräänsä. Asiat voi jakaa lähipiirin kesken. Ei tarvi olla kaikille avoimia tilit.
Mitä se sinua häiritsee, jos joku haluaa jakaa avoimesti.
Ei harmita yhtään, kun en käytä moista ohjelmaa. Suosittelen sullekin.
KIeltämättä ärsyttää sellainen. Mukavampi nähdä kuvia ei-niin-täydellisestä joulukodista, joissa ei ole täydellisiä huonekaluja täydellisine joulukoristeineen ja täydellisine jouluruokineen.