Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo viikon ilman ruokaa ja vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ilmaista, lasku tulee siitäkin
Kela maksaa minun sairaalahoidon ja laskut
Ap
Maksaako? Jos kelalta ei ole tullut ruokaan rahaa, en ymmärrä miten se maksaisi sinun sairaalakulusi
Kela maksaa toimeentulotuella olevan sairaalamaksut ja lääkkeet
Ap
Miten voi olla niin saamaton, että on viikon ilman ruokaa?
Et voi. Kuole jo pois siitä kuleksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ollut yhtään jouluhenkinen viesti. Hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ollut yhtään jouluhenkinen viesti. Hyi hyi.
Juuri sellainen viesti kun tuo rasittava kilipää ansaitsee jatkuvasta vinkuspämmäilyistään.
Syö vaikka ruohoa, perusta oma maatila tai mene kalastamaan. Ei ruoka taatusti lopu. Jos ei muuta, niin syö vaikka roskajätteitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin saamaton, että on viikon ilman ruokaa?
Miten niin saamaton? Kävin ruokajonossa 3 kertaa mutta siellä on 2000 muuta joten kassia ei riitä kaikille, diakonilta pyysin apua 2 viikkoa sitten mutta ei ole vastattu minulle
Ap
Oli sitten pakko aloittaa uusi jankutusketju vetelästä ja hyödyttömästä elämästäsi: https://www.vauva.fi/keskustelu/5874870/nyt-ei-sit-oo-ollenkaan-rahaa-e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.
On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!
Ap
On epäinhimillistä olettaa, että muut maksavat sulle lanssin ja osastohoidon vain siksi, ettet viitsi nousta ajoissa ylös.
Sitäpaitsi syömättömyys ei ole sairaus vaan valinta (pl syömishäiriöt).
Ihminen selviää kolme minuuttia ilman happea, kolme päivää ilman vettä ja kolme viikkoa ilman ruokaa.