Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo viikon ilman ruokaa ja vointi on todella huono...

Vierailija
23.12.2024 |

Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssikyydistä pitää maksaa. Myös sinun. 

Kela on minun ambulanssikyydin ennenkin maksanut

Ap

Vierailija
62/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa itsemurhalla niin pääset osastolle lihapatojen ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.

On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!

Ap

Kyllä ne sinua elättävät työssäkäyvätkin joutuvat aikaisin herätä 😐

Sano : joutuvat herääMÄÄN. Joutuvat heräTÄ ei ole suomen kieltä. Koulu jäänyt kesken

Vierailija
64/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Kela maksanut aikaisemminkin sairaalamaksut ynnä muut. Mikä helkutin loinen olet, yhteiskuntaa haukut, on yhteiskunnan vika, kun et ole töitä saanut. Olet huonokuntoinen ja siksi et voi tehdä mitään itse. Johtuuko huonokuntoisuutesi mainitsemastasi syömättömyydestä, ei taida olla lääkäriavun tai sairaalahoidon tarve tuollainen syy, olen huonokuntoinen, kun ei ole rahaa ruokaan. Aktivoidu ja hoida jotain itse, ei yhteiskunnan tarvitse olla se, joka sinustakin huolen pitää ja elämisesi maksaa. Loinen mikä loinen.

Vierailija
65/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä sama täällä jahkaa aikaisemminkin oli viikko ettei ollut syönyt. No kolme päivää niin ruumisauto poimii sinut. Asettaudu tienvarteen.

Ja mene yöpuvussa niin auttaa nopeammin pakkasessa.

Vierailija
66/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
67/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa lobotomia

Vierailija
69/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että puhtaus on puoli ruokaa. 

Vierailija
70/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä sama täällä jahkaa aikaisemminkin oli viikko ettei ollut syönyt. No kolme päivää niin ruumisauto poimii sinut. Asettaudu tienvarteen.

Henkkarit taskuun sitten. Ja ennen kuin menet niin voisit imuroida lattian ja sulattaa pakastimen. 

Vierailija
71/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan. Vielä ei ole terveydenhuoltoa kokonaan yksityistetty. Fasistihallituksen suunnitelma on tappa ainakin köyhät dibeetikot ruuan puutteeseen. 

Vierailija
72/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä ambulanssia tarvitset? Etkö pysty muka istumaan? Mitä sinä oot tehnyt, paskonut housuun?

Tosi relevanttia? Ai että jos on paskat housuissa, ni sit tietenkin kannattaa soittaa linssi. Muuten ei.

Vierailija
73/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ilmaista, lasku tulee siitäkin

Kela maksaa minun sairaalahoidon ja laskut

Ap

Maksaako? Jos kelalta ei ole tullut ruokaan rahaa, en ymmärrä miten se maksaisi sinun sairaalakulusi

Vierailija
74/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
75/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruokajakelua, diakonista saa, kelastakin taitaa saada jotain lappuja millä saa kaupasta ruokaa 

Vierailija
77/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko soitit?

Vierailija
78/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö tuo ambulanssi mihkään???.Älytöntä.jos ei ihmisellä ruokaa ole.Eletään 2000lukua! Huono olo on kyllä asia minkä takia voi sairaalaan lähteä.Kelaan vaan laskut..

Vierailija
79/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne tulee, pääset. Eri asia, lähettääkö häke sinulle lanssia

Jos pääset/joudut sisään, varaudu siihen, että lasku tulee siellä olosta ja varmasti ambulanssikyydistä. Sorry.

Vierailija
80/94 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.

On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!

Ap

Maailma ei pyöri sinun mielisairaan rytmisi mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme