Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo viikon ilman ruokaa ja vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (94)
Oikeasti hädässä oleville: liittykää Facebookin ruokakassi ryhmiin. Sinne saapi mennä ihan taiteilijanimelläkin. Muille: ResQ -appi
Ihan hyvä että siitä puhutaan että mitä pitää tehdä tuollaisessa tilanteessa. Ei kaikilla asuinpaikoilla oo mitään ruoka-apua johon autoton kirkonrotta pääsisi kävellen.
Kylläpä vitsin tällä kertaa murjaisit. Täytä mahas vedellä, kyllä hyvä vasikka pari kolme viikkoa pelkällä vedellä elää. Lopeta nää provoilut.
Et. Lakkaa kuluttamasta yhteisiä resursseja typeryydelläsi.
Voit soittaa. Tulevat katsomaan, mikä kuntosi on.
Mites kävi viime kuussa? Etkös kirjoittanut juuri noilla sanoilla n. kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan rahaa vasta tammikuun 8 päivä. Kela ei tehnyt päätöstä toimeentulotuesta vaikka laitin hakemuksen 2 joulukuuta. Rahaa minulla on noin 32 euroa.
Eli et ole toimittanut pyydettyjä liitteitä. Miksi rikkoa "hyvää" 0/5 satua tosiasioilla.
Kyllä se amppari ja sairaalassa makaaminenkin maksaa. Itselläni ainakin tulee aina muhkea lasku perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se amppari ja sairaalassa makaaminenkin maksaa. Itselläni ainakin tulee aina muhkea lasku perässä.
Laskut voi jättää maksamatta. Sinne vain ulosoton jatkoksi. Tai maksattaa sossulla niin kuin ap tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.
On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!
Ap
Jaa, no ei voi syyttää kuin itseään.
Tämä mummo heräsi klo 5 tekrmään joulua perheelle:)
Konala tarttee aivojen lobotomian
Vierailija kirjoitti:
Soita paikalle ennemmin nuppiauto - sitähän sinä tarvitset. Sama tolloprovo oli täällä marraskuun alussa.
Niin ja joka päivä siinä välissä.
Kuole pois jo idari kuluttamasta happea..
Tämäkin aloitus ollut jo muutaman kerran tänä vuonna. Ensi vuonna varmaan jatkuu. Tsemppiä, koita hankkia joku muu harrastus.
Minä saan rahaa vasta tammikuun 8 päivä. Kela ei tehnyt päätöstä toimeentulotuesta vaikka laitin hakemuksen 2 joulukuuta. Rahaa minulla on noin 32 euroa.