Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo viikon ilman ruokaa ja vointi on todella huono...
Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?
Kommentit (94)
On mut tää on trolli ja tarttee lobotomian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.
On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!
Ap
Kyllä ne sinua elättävät työssäkäyvätkin joutuvat aikaisin herätä 😐
Se ei ole ilmaista, lasku tulee siitäkin
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ilmaista, lasku tulee siitäkin
Kela maksaa minun sairaalahoidon ja laskut
Ap
Eikö sinua hävetä elää yhteiskunnan loisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.
On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!
Ap
Kyllä ne sinua elättävät työssäkäyvätkin joutuvat aikaisin herätä 😐
Minä olen sairas ja huonovointinen ihminen, töissäkäyvät on terveitä
Ap
Et pääse ambulanssiin, etkä varmasti osastollekaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi mennä opiskelemaan uutta ammattia parantaaksesi työhönpääsy mahdollisuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä häpeämistä siinä on kun se ei ole minun vika tai valinta vaan yhteiskunnan vika?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi mennä opiskelemaan uutta ammattia parantaaksesi työhönpääsy mahdollisuuksiasi.
Olen hakenut yli 30 kertaa eri kouluihin mutta minua ei olla valittu opiskelijaksi joten ei ole minusta kiinni
Ap
Ai tämä sama täällä jahkaa aikaisemminkin oli viikko ettei ollut syönyt. No kolme päivää niin ruumisauto poimii sinut. Asettaudu tienvarteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut yli 30 kertaa eri kouluihin mutta minua ei olla valittu opiskelijaksi joten ei ole minusta kiinni
Ap
No nimenomaan itsestähän se on kiinni. Osaatko sinä suomea ollenkaan vai nukuitko äikän tunnitkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja ne on yhtä sekundaa kuin sun 11000 (heh) työhakemusta :D :D
Ambulanssikyydistä pitää maksaa. Myös sinun.
Ei ne ambulanssilla vie vaan käskeevät mennä taksilla päivystykseen.
Järkyttäviä kommentteja. Miksi ketju silti nousee jos joku epäilee sitä. Tilanne on Suomessa täysin mahdollinen ikävä kyllä.