Nyt ei sit oo ollenkaan rahaa, eikä ruokaa. Ja joulu yksin kun ei ole varaa viettää sitä mitenkään tai matkustaa...Istun pimeässä asunnossa
Kiitos tästä hallitus ja kela!! Multa on leikattu jo 4kk ajan yli 30% pois toimeentulotuen perusosasta, siitä VIIMESIJAISESTA etuudesta joka on se viimeinen turvaverkko. Nyt ei ole varaa ostaa edes lamppuja palaneiden tilalle, joten olen kotonani pimeässä. Tänään en ole syönyt mitään, ja koko joulu näyttää menevän yksin pimeässä asunnossa syömättä...
Kommentit (148)
Mutta sulla on silti varaa 25e maksavaan saliin.
Sama juttu. Onneksi saa sentään valot asuntoon.
Apuna ry? Monessa paikkaa huomenna jouluruokailu.
Voit myös mennä kauppakärryn kanssa kaupan aulaan ja pyytää ihmisiltä lahjoi
tusta kärryyn.
Okei. Mie jätän vuokran postiin niin että minulla on sapuskaa ja valot. Merry Christmas Riikka Purra !
Menisit sitten jonkun kyltin kanssa kaupan pihalle. Jos jollain vaikka iskis kipinä ostaa sulle edes joululimppu. Tai hehkulamppu.
Mulla kerran yks nuori tuli pyytää 50c, et sais ruokaa kun on nälkä. Mä hellyin antamaan sille 2e. Mistä mä tiedän mitä se sillä rahalla teki,mut hellyin kuiten. Ei kaikilla kuiten oo kotona ruokaa.
Paloiko ne lamput kaikki samanaikaisesti tässä kuussa?
Söin just nuutelia ja sormetin itseni iloiseksi.
Vierailija kirjoitti: Mutta sulla on silti varaa 25e maksavaan saliin.
Jos mulla ois tommonen menisin sinne jouluksi
Nyt opit kantapään kautta, aloita heti säästäminen.
10-20€ säästöön joka kk niin ens vuonna parempi juolu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt opit kantapään kautta, aloita heti säästäminen.
10-20€ säästöön joka kk niin ens vuonna parempi juolu.
Miten luulet säästämisen olevan mahdollista näin olemattomista tuloista?
ap
Mulla olisi ihan sama tilanne, mutta mä käyn töissä, joten ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mutta sulla on silti varaa 25e maksavaan saliin.
Jos mulla ois tommonen menisin sinne jouluksi
Ois valot. Sauna, suihku ja muita yksinäisiä... vois reenata ja ehkä panna ja vois syytä jottain mitä muut antaa tai jos roskiksesta vanukas rippet jne..
Konala nostaa koko ajan panoksia. 😄 Seuraavaksi asunnosta katkaistaan vedet ja kengistä hajoaa pohjat.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin?
Hain töihin mut Purra ei nyt palkkaa enää avustajia sen juhliensuunnittelija tiimiin.
Näinhän se menee, ou jeeeeeeeeeeeee