Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko soittaa itselleni ambulanssin kun olen ollut jo viikon ilman ruokaa ja vointi on todella huono...

Vierailija
23.12.2024 |

Rahaa ja ruokaa saan vasta ensikuussa, pääsenkö osasto-hoitoon kun soitan itselleni ambulanssin?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittamalle se selviää.

Vierailija
2/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat sulle että mene TÖ-IHI-N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.

Vierailija
4/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt edes keksiä jotain uutta.

Vierailija
5/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne tulee, pääset. Eri asia, lähettääkö häke sinulle lanssia

Vierailija
6/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo käyny ruuan jakelussa? Luin lehdestä että tossa mun kotini lähelläkin on aattona ruokaa tarjolla vähävaraisille. Siis syödään paikan päällä. Tosin mun ei tarvii siellä käydä,meillä lentää varmasti ruokaa roskiin kun sitä on liikaa.

Olen käynyt mutta siellä on 1000 muuta eikä kaikille riitä kassia

Ap

Vierailija
7/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mene töihin

2. Käy lounaalla.

Problem solved.

Vierailija
8/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, ou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vierailija
9/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!

Ap

Vierailija
10/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita paikalle ennemmin nuppiauto - sitähän sinä tarvitset. Sama tolloprovo oli täällä marraskuun alussa.

Vierailija
11/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti heittää ruokaa roskiin. Ei vaadi paljoa ettei osta liikaa.

Vierailija
12/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epäinhimillistä olettaa aikaista heräämistä, jotta ehtisi saada kassin. Heräsin klo 11 enkä saanut kassia!!

Ap

Tämä ei ole hyvää huumoria.

Vierailija
13/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä ambulanssia tarvitset? Etkö pysty muka istumaan? Mitä sinä oot tehnyt, paskonut housuun?

Vierailija
14/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noin sitä käy, kun jakelu alkoi klo 10. Näistähän sinä olet täällä kertonut kerta toisensa jälkeen, ikiloopilla.

Vierailija
15/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssi ukot & akat tuo sulle vain paperilapun, jossa on seuraava  osoite: www.te-toimisto.fi, kääntöpuolella terveiset sydämmellä "MENE TÖIHIN!"

Vierailija
16/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että elokuussa no kyllä kilot sitten lähtee.

Vierailija
17/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aloitit tämän saman ketjun jo muutama vko sitten (vai olisikohan jo muutama kk sitten?). Hengissä vielä näytät pysyneen. Hienoa. Suomessa kukaan ei näet kuole ruoan puutteeseen, mikäli ei sitä itse halua. Kyllä yhteiskunta hoitaa sinun kaltaisesi, niin no, ainakin toistaiseksi. 

Vierailija
18/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Ambulanssi ottaa kyytiin vain nopeaa kuljetusta tarvitsevia sairaita ihmisiä. Älä häiritse ambulanssikuskeja ja hätäkeskusta tyhjänpäiväisyyksillä.

Sitäpaitsi nälkä menee viikossa ohi, kunhan et syö mitään. 

Vierailija
19/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt ensin sinne päivystyksen neuvontanumeroon niin ne tekee arvion hoitotarpeesta. Jos et niiden mielestä tarvi hoitoa niin turha sun on ambulanssiakaan tilata.

Vierailija
20/94 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätänumero on väärä paikka, soita sosiaalitoimeen koska sinne ne hätänumerosta muutenkin ohjaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän