Miksi en kelpaa kenellekään?
Mikä voi naisessa olla niin pahasti vialla, että saa vaan pakkeja pakkien perään?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Et oo tarpeeks nätti
Tämähän se on se syy. Itse olen +50- vuotias, enkä ole koskaan kelvannut kenellekään. Suurin haaveni elämässäni oli oma perhe. Sitä en koskaan saanut, enkä tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin liikkeelle siitä miten suhtaudut niihin miehiin joitten kanssa olet tekemisissä. Onko ennakkoasenteita, oletko torjuva, tyly, vetäytyvä, passiivinen? Oletko aidosti kiinnostunut? Kyllä me miehetkin tulkitaan sanatonta viestintää.
Tää on todennäköisin selitys. Naisten kanssa ystävystyn todella nopeasti, kun voin olla oma itseni heidän seurassaan. Miesten kanssa on AINA joku tietty jännite varsinkin sen jälkeen, kun olen huomannut, että joku tyyppi on erityinen. En enää sen jälkeen osaa olla normaalisti.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko enemmän Tukiaisen, Erika Wikmanin vai Elsa Saision kaltainen ?
Jos näistä pitää joku valita, niin Elsa Saisio. En kärsi mielenterveysongelmista tai pukeudu paljastaviin asuihin enkä juurikaan meikkaa.
Ap
Eli et ole siis fyysisesti viehättävä ja puoleensavetävä.
Tällä haen sitä ettet viestitä potentiaalisilla kumppaneille pariutumishalusta. Se että nainen huolehtii ulkonäöstään korostamalla viehättävyyttää, viestii että hei minua voisi kiinnostaa. Tämän miehet huomaavat ja sitten lähestyvät. Se on se ensimmäinen kutsun osa, sitten vielä pitäisi olla vähän hymyä ja flirttiä niin johan alkaisi trafiikkia olemaan eteisessä.
Ei kukaan ala lirkuttelemaan olkinukellekkaan.
Olen kyllä ollut valmis tutustumaan, jos nainen on siisti ja käyttäytyy asiallisesti. Ei se aina johda mihinkään, mutta en helposti anna pakkeja noin vain tutustumatta. Toki minulla on todella vähän kokemusta treffailuista. Perheen ja parisuhteita sain kuitenkin. Ja pari ystävää. M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin liikkeelle siitä miten suhtaudut niihin miehiin joitten kanssa olet tekemisissä. Onko ennakkoasenteita, oletko torjuva, tyly, vetäytyvä, passiivinen? Oletko aidosti kiinnostunut? Kyllä me miehetkin tulkitaan sanatonta viestintää.
Tää on todennäköisin selitys. Naisten kanssa ystävystyn todella nopeasti, kun voin olla oma itseni heidän seurassaan. Miesten kanssa on AINA joku tietty jännite varsinkin sen jälkeen, kun olen huomannut, että joku tyyppi on erityinen. En enää sen jälkeen osaa olla normaalisti.
-eri
Meillä on päinvastaiset ongelmat. Jännitän naisia ja olen sosiaalisesti kömpelö, en osaa olla rennosti heidän kanssaan. Naispuolisia ystäviä ei ole lapsuudenystävän lisäksi, vaikka kovasti haluaisin. Naiset välttelevät minua, olen varmaan jollakin kirjolla.
Miesten kanssa taas olen rento ja uskallan olla oma itseni (paitsi jos on tosi kiinnostava mies), mutta se johtaa siihen että he herkästi ottavat ystävällisyyteni flirttailuna ja ihastuvat tai ainakin yrittävät housuihin.
Myös naiset kuulostavat tulkitsevan käytökseni miesten läsnäollessa flirttinä, ja se ei ainakaan tee minusta naisten silmissä suositumpaa vaan ajatellaan että olen tyhmä, epätoivoinen ja kevytkenkäinen. Ja minä kun en haluaisi niitä miehiä, vaan naispuolisia ystäviä. N36
Vierailija kirjoitti:
Annat pillua,seuraa löytyy..
Tai ainakin näytä siltä, että haluaisit antaa.
Siihen voi olla monta syytä. Itse olen liian kunnollinen ja "täydellinen".
En juo, en polta, treenaan, syön terveellisesti ja nukun riittävästi.
Pidän kodin siistinä, osaan tehdä ruokaa, huolehdin hyvin lapsistani.
Viihdyn vielä hyvin paljon kotona.
Uskon, että löydän kaltaiseni miehen.
Miehet haluaa naisia jotka haluaa niitä. Mieti miten suhtaudut miehiin.
Ja sitten täytyy hyväksyä miehen puutteita niin kuin tyhmät kaverit, kauhea perhe, rumat vaatteet jne.
Mieheltä voi vaatia vai n. kolme ominaisuutta. On matemaattinen mahdottomuus että miehellä olisi useampi haluttu ominaisuus ja niin mukava mies vielä olsi vapaana.
Jos huolehtii omasta ulkonäöstään se parantaa mahdollisuuksia.
Ole terveen, luonnollisen ja tavallisen näköisellä tavalla niin kaunis kuin pystyt olemaan. Miehet eivät yleensä halua että heidän naisensa on kummallisen tai liian huomiota herättävän näköinen ja liian erikoisesti laittautunut.
Tatuoinnit, nenärenkaa, räikeät hiukset, homssuinen olemus, ylipaino eivät ehkä paranna mahdollisuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Älä syytä itseäsi siitä, että et " osaa olla normaalisti" kiinnostavan miehen seurassa. Ei sun miehettömyys oikeasti siitä johdu.
Sun ongelma on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen: ulkonäkösi ei vaan riitä. Ja se ei ole todennäköisesti sinun oma syysi, olet vaan hävinnyt geenilotossa.
T. Toinen geenilotossa hävinnyt ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Edellyttäen että olet myös kasvoista ok näköinen, niin todennäköisesti saisit halutessasi miehen melkeinpä sormia napsauttamalla.
Laittaudu ja pidä huolta ulkonäöstäsi. Harva on oikeasti niin epämuodostunut että kukaan ei kiinnostu, ongelma on vaivannäön puute ulkonäköä kohtaan. Ylipäätään vaivannäkö mitä tahansa asiaa kohtaan on viehättävää, täysin päämäärätön vetelehtiminen taas sen vastakohta.
Älä ole miehen heittopussi ja pidä kunnolla puoliasi. Jos roikut monta kerta ohareita tekevien miesten lahkeissa vaikutat epätoivoiselta (mitä silloin oletkin).
Ole elämäniloinen ja osoita tervettä kiinnostusta monia asioita kohtaan, myös miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei saa miehiä on nirso. Ei naisen voi olla vaikeaa saada miestä mutta kun on ulkonäkö kriteerejä ja kaikkea niin vaihtoehdot vähenee paljon kun ei tavikset kelpaa.
Musta ei ole mun elinaikana kiinnostunut yksikään mies (muussa kuin hyväksikäyttömielessä). Kerro mulle mistä niitä miehiä saa kuin tahdottomia esineitä, kun mulla ei riitä äly siihen että osaisin vaan ottaa haluamani vaikka mies olisi vastentahtoinen.
Ihan varmasti saat miestä jos menet alasti torille ja käyt siihen maahan makaamaan jalat levällään. Siis tietysti torikaupan sulkemisen jälkeen, ei siihen keskelle aamupäivä silakkaostosten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellyttäen että olet myös kasvoista ok näköinen, niin todennäköisesti saisit halutessasi miehen melkeinpä sormia napsauttamalla.
Olen nätti. En huoli ketä tahansa.
Enkä pyöri treffisivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko enemmän Tukiaisen, Erika Wikmanin vai Elsa Saision kaltainen ?
Jos näistä pitää joku valita, niin Elsa Saisio. En kärsi mielenterveysongelmista tai pukeudu paljastaviin asuihin enkä juurikaan meikkaa.
Ap
Ei kelpaa miehille tavallisen näköinen kiltti nainen. Pitää olla kaunis ja hankala jännänainen. Uliuli.
Vierailija kirjoitti:
Joku karttaa sinua koska nukut? Missä se menee se hyväksyttävän raja nukkumisessa? Sanoiko joku mies että ei kyllä kelpaa koska taas nukuit kahdeksan tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Laittaudu ja pidä huolta ulkonäöstäsi. Harva on oikeasti niin epämuodostunut että kukaan ei kiinnostu, ongelma on vaivannäön puute ulkonäköä kohtaan. Ylipäätään vaivannäkö mitä tahansa asiaa kohtaan on viehättävää, täysin päämäärätön vetelehtiminen taas sen vastakohta.
Eikä ole muuten niinkään väliä, onnistuuko se laittautuminen niin kuin jollakin instagram-malleilla. Olennaisempaa on ehkä se, että näkyy että olet jollakin tavalla koettanut koristautua. Vaikka ihan vain kevyt sipaisu huulipunaa. Silloin miehet tulkitsevat, että tuo naaras pörhistelee pyrstöhöyheniään sen näköisenä että saattaisi lämmetä.
Katsekontakti ja hymy tietysti ovat itsestäänselvyys. Muillekin kuin itseä sukupuolisesti kiinnostaville yksilöille. Hymy pikkulapsille, vanhuksille, eläimille. Se viestittää myös sivustakatsojalle, että olet lämmin ja avoin ihminen.
Musta ei ole mun elinaikana kiinnostunut yksikään mies (muussa kuin hyväksikäyttömielessä). Kerro mulle mistä niitä miehiä saa kuin tahdottomia esineitä, kun mulla ei riitääly siihen että osaisin vaan ottaa haluamani vaikka mies olisi vastentahtoinen.