Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö palavereja itsenne kanssa?

Vierailija
22.12.2024 |

Esim. jos olette lähdössä joulun viettoon toiselle paikkakunnalle niin pidättekö palaverin jossa istutte miettimään ja suunnittelemaan mitä pitää järjestää ennen lähtöä, mitä pakata mukaan, mitä kotiin pitää hankkia valmiiksi paluuta varten, ovatko sähkölaskut ajan tasalla jne? Mä pidän ja teen palaverissa muistion läpi käymistäni asioista jonka mukaan toimin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunhan kampaviinereitä on tarpeeksi.

Vierailija
2/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En harrasta reissuja tai mitään monimutkaista, turhaa. Ei olisi rahaa edes siihen. Jos kaikki toimii hyvin ja ei ole ongelmakohtia, harkitsen. On turha lähteä riuhtomaan jonnekin kaukaiseen paikkaan. Keskustelen mukavasti tai ajattelen itseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen usein itseni kanssa koska järkipuhetta on hyvä välillä kuunnella....

Vierailija
4/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo varmaan 20 vuotta sitten laatimani lista, jonka mukaan pakkaan ja tarkistan, että kaikki oleellinen on mukana.

Vierailija
5/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sivupersoonia joiden kanssa voisin jutella..

Vierailija
6/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän. Joulun jälkeen on aika pitää budjettipalaveri, ja selvittää jäikö rahaa suunnittelemaani Kanarian matkaan. Jos ei jäänyt niin saanko käyttää säästöjä vai jäänkö kotiin.

Vierailija
7/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin äskettäin ja tein jonkinlaisen muistilistan eri asioista, mm. osoitteenmuutoksesta, mutta en millään palaverityylillä vaan tavallisen ihmisen tavoin suunnittelemalla. Siitä oli sitten helppo ruksia asioita tehdyksi kun ne oli valmiita.

Vierailija
8/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juuri missään, paitsi kaupassa j omalla mökillä.

Pidän 'palaveria' keskenäni lähes taukoamatta. Se käy välillä raskaaksi, kun aiheena ei ole pelkästään, mitä ostaa kaupasta ja onko autossa bensaa. Palaveroin koko elämääni, tekemisiäni ja jättämisiäni, tulevaa ja haaveitani. 

Koska olen yksin 99,5% ajasta tämä käy minulta helposti. Jos olisi enemmän kontakteja muihin ihmisiin, jäisi palaverit pitämättä.

Vierailija
9/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin äskettäin ja tein jonkinlaisen muistilistan eri asioista, mm. osoitteenmuutoksesta, mutta en millään palaverityylillä vaan tavallisen ihmisen tavoin suunnittelemalla. Siitä oli sitten helppo ruksia asioita tehdyksi kun ne oli valmiita.

Näköjään sulle on tärkeää mieltää itsesi tavalliseksi eli normaaliksi. Et toki halua leimautua friikiksi, joka palaveroi itsensä kanssa.

P.s. samasta asiasta kyse. Ehkä tuo lista ja ruksimisen tärkeys on jopa oire OCD:sta.

😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän