Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa kenellekään?

Vierailija
22.12.2024 |

Mikä voi naisessa olla niin pahasti vialla, että saa vaan pakkeja pakkien perään? 

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et kelpuuta miehiä jotka sinut haluaisivat.

Tämä. Perinteinen syy. Miks kukaan ei halua mua paitsi ne joita mä en haluu!!!

Vierailija
82/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.

Tilastollisesti älykkäät naiset eivät ota miestä. Eli todennäköisesti ap ei kovin älykäs ole, kun miehen haluaa.

Silti useimmilla koulutetuilla ja menestyneillä naisilla on mies. Mitäs muuta miesvihaajan voimafantasioihin? 

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti älykkäät naiset eivät ota miestä. Eli todennäköisesti ap ei kovin älykäs ole, kun miehen haluaa.

Silti useimmilla koulutetuilla ja menestyneillä naisilla on mies. Mitäs muuta miesvihaajan voimafantasioihin? 

Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.

Eli myönnät, että naiset hakevat pelkkää taloudellista hyötyä miehistä? lol, hienosti pussitit itsesi. 

Eikö tuo sitä paitsi tarkoittaisi, että esim. joku erikoistunut naislääkäri ei ottaisi miestä, sillä hän tulisi rahallisesti toimeen vallan hyvin omillaan. 

Vierailija
84/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ulkonäöltäsi tyyppiä Iiu Susiraja, Li Andersson tai Tarja Halonen?

Onko sinulla mt-ongelmia, lapsia tai ylipainoa?

Inhoatko ns. perinteisiä naistenhommia kuten siivous, ruuanlaitto ja leipominen?

Haukutko miehiä?

Vierailija
85/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät, että naiset hakevat pelkkää taloudellista hyötyä miehistä? lol, hienosti pussitit itsesi. 

Eikö tuo sitä paitsi tarkoittaisi, että esim. joku erikoistunut naislääkäri ei ottaisi miestä, sillä hän tulisi rahallisesti toimeen vallan hyvin omillaan. 

En väittele tilastoja vastaan, ainoastaan esitin ne.

Vierailija
86/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sulla on ylipainoa.

Kaikista tärkein tehtävä oman markkina-arvon parantamisessa on laihdutus ja treenaaminen.

Sitten kun otat vaikka hyvin istuvassa mekossa kuvan deittiprofiiliin niin suosio on taattua!

Tääpäs onkin hassua. Oon elämäni aikana laihduttanut ja treenannut ilman mitään tarvetta, oon tärvellyt sekä kehoni että mieleni sillä syömishäiriöilyllä. Oon hiton mielenvikanen, mutta laiha ja ilmeisesti ainakin toistaiseksi ihan nättikin.

Petyin kun tajusin, miks mun perässä on useampiakin miehiä kutakuinkin aina. Ei niitä haittaa mielenvikaisuus kunhan paketti on ulkoisesti kasassa. Mä vielä suoraan sanon niille mielenterveysongelmista, syömishäiriöistä ja senkin että vedän viinaa kuin sieni ja käytän bentsoja.

Ei niitä haittaa

Huoh.

Ei tarvitse olla kaunis. Riittää että vihjaa elämänhallintaongelmista (todellisista tai kuvitelluista).

Kiksauttajia kyllä löytyy, kunhan kusettajalle saa valettua lujan uskon siitä, että hän on niskan päällä.

Jos ei ole kiinnostunut kusettajista, tilanne on paljon vaikeampi. 

Vierailija
87/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täyttä valetta. Minä en kykene rakastumaan muuta kuin älykkääseen naiseen. En kykene arvostamaan ihmistä joka ei kykene toimimaan loogisesti tai suodattamaan informaatiota omilla aivoillaan. Nainen joka perustaa päätöksensä faktoihin eikä omaan subjektiiviseen tunteeseen on lähtökohtaisesti äärimmäisen haluttava. 

Vierailija
88/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole naisellinen. Feministin vastakohta, eli perinteinen nainen. Miehet rakastaa sellaisia. Mies haluaa kokea olevansa maskuliininen, haluaa autaa, pitää huolta. 

Moderni feministi ei miestä kiinnosta.

Vierailija
89/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole naisellinen. Feministin vastakohta, eli perinteinen nainen. Miehet rakastaa sellaisia. Mies haluaa kokea olevansa maskuliininen, haluaa autaa, pitää huolta. 

Moderni feministi ei miestä kiinnosta.

Mutta usein naisellinen ja tyhmä sekoitetaan keskenään. Perinteisesti ne sama asia ovat olleetkin.

Vierailija
90/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sivua korkealentoista teoriaa vaikka syy on yksinkertainen. Aloittaja ei halua kuin miehiä jotka ovat hänen tavoittamattomissaan.

Vierailija
91/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta sivua korkealentoista teoriaa vaikka syy on yksinkertainen. Aloittaja ei halua kuin miehiä jotka ovat hänen tavoittamattomissaan.

Kyllä tämä koskee ihan kaikenlaisia miehiä eikä mitään 190-senttisiä, komeita kirurgi-lentäjiä.

Ap

Vierailija
92/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te oikeasti halua olla sen "kenellekään" kanssa. Toki kelpaatte narkeille, alkoholisteille, junteille, väkivaltaisille, narsisteille jne., mutta ette te oikeasti sitä halua. Kunnollisia miehiä on yksinkertaisesti liian vähän.

En mä kelpaa edes näille :D Yksikin ihme sekopää vaan perui treffit toisensa jälkeen ja keksi mitä oudoimpia selityksiä. 

Mielestäni ihmisille pitää antaa mahdollisuus ja perumiseen voi oikeasti olla joku hyvä syy, jota ei vaan haluta kertoa. Loputtomiin ei tietenkään pidä katsella tuollaista toimintaa.

Ap

Ymmärrän ja pitkälti samaa mieltä. Sitä haluaisi olla ymmärtäväinen ja lempeä, ja joskus on hirveän vaikea erottaa missä menee se terveen ymmärtämisen ja hyväuskoisuuden raja. Itselläkin samoja haasteita ollut joskus - ymmärrän ja uskon ja toivon parasta, kunnes lopulta tajuan, että terveitsetuntoinen olisi luultavasti tajunnut heittää hanskat tiskiin jo alkumetreillä.

Vierailija
93/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täyttä valetta. Minä en kykene rakastumaan muuta kuin älykkääseen naiseen. En kykene arvostamaan ihmistä joka ei kykene toimimaan loogisesti tai suodattamaan informaatiota omilla aivoillaan. Nainen joka perustaa päätöksensä faktoihin eikä omaan subjektiiviseen tunteeseen on lähtökohtaisesti äärimmäisen haluttava. 

Älykkyys ja rationaalisuus eivät ole synonyymejä. Joskus jopa päinvastoin, huippuälykkäät ihmiset voivat olla täysin solmussa tunteidensa kanssa ja päätyä täysin käsittämättömiin valintoihin.

Vierailija
94/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te oikeasti halua olla sen "kenellekään" kanssa. Toki kelpaatte narkeille, alkoholisteille, junteille, väkivaltaisille, narsisteille jne., mutta ette te oikeasti sitä halua. Kunnollisia miehiä on yksinkertaisesti liian vähän.

Mä en kelvannut edes juntahtavalle ylivelkaantuneelle duunarille.

Mä yritin jotain roskakuskiakin. Eipä onnistunut sekään.

Ap

Eli sä katot alaspäin tiettyi duunareita ja valitat että sä et löydä ketään?

Vierailija
95/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet jo joka saa pakkeja vaan se joka antaa pakkeja niille tavis miehille vaikka olet tse tavis.

Vierailija
96/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kelvannut edes juntahtavalle ylivelkaantuneelle duunarille.

Mä yritin jotain roskakuskiakin. Eipä onnistunut sekään.

Ap

Eli sä katot alaspäin tiettyi duunareita ja valitat että sä et löydä ketään?

En katso alaspäin ketään. Jos katsoisin, niin en olisi ollut kiinnostunut hänestä.

Ap

Vierailija
97/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lieko huumorilla kirjoitettu, mutta siltä varalta, ettei ole...

En ole koskaan kuullut kenenkään miehen valittavan, että joku nainen on liian älykäs, tai millään tavalla pitävän älykkyyttä negatiivisena asiana.

Tyhmyyttä sen sijaan olen kuullut pilkattavan.

Ei suoranaisesti sanota, että älysi häiritsee vaan painetaan alas muulla tavoin. Kuten onnistuminen oli tuurista kiinni, eikä siitä, että toteuttamisstrategia oli tehty fiksusti.

Vierailija
98/140 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei saa miehiä on nirso. Ei naisen voi olla vaikeaa saada miestä mutta kun on ulkonäkö kriteerejä ja kaikkea niin vaihtoehdot vähenee paljon kun ei tavikset kelpaa.

Vierailija
99/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on eniten vialla se, että määrität itsesi sen mukaan, synkkaako sinulla yksittäisten treffikumppanien kanssa. Nyt se itsetunto esille! Sitten pohdit oikein ajan kanssa, miksi koet olevasi vajavainen ilman parisuhdetta.

Vierailija
100/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et kelpuuta miehiä jotka sinut haluaisivat.

Tämä. Perinteinen syy. Miks kukaan ei halua mua paitsi ne joita mä en haluu!!!

Tämä on päinvastoin ihan paskista paskin syy, "kelpuuttaa" yhtään ketään. Onko se parisuhde niin pakkomielle että sellainen on hankittava vaikka ihan sillä että haaskaisi ainutlaatuista elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa jota ei halua elämäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme