Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa kenellekään?

Vierailija
22.12.2024 |

Mikä voi naisessa olla niin pahasti vialla, että saa vaan pakkeja pakkien perään? 

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on munat ?

Tarkoitit varmaan että sinussa on munaa. Miehet pelkää s3llaista naista.

Vierailija
122/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudu ja pidä huolta ulkonäöstäsi. Harva on oikeasti niin epämuodostunut että kukaan ei kiinnostu, ongelma on vaivannäön puute ulkonäköä kohtaan. Ylipäätään vaivannäkö mitä tahansa asiaa kohtaan on viehättävää, täysin päämäärätön vetelehtiminen taas sen vastakohta.

Älä ole miehen heittopussi ja pidä kunnolla puoliasi. Jos roikut monta kerta ohareita tekevien miesten lahkeissa vaikutat epätoivoiselta (mitä silloin oletkin).

Ole elämäniloinen ja osoita tervettä kiinnostusta monia asioita kohtaan, myös miestä kohtaan.

Eli miehet ei sittenkään ole kiinnostuneita luonnollisen raikkaista naapurintyttönaisista vaan on oltava vähintään huulipunaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapion sanoin kelpaat kelle vaan

Vierailija
124/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon alue on niin laaja, että normaalipainon rajalla olevat ovat niin kauheita möykkyjä, ettei niiden kanssa hirviä olemaan kuin muutama prosentti miehistä. Kun tähän vielä yhdistetään 35+ ikä niin jokaikinen Kalevi tietää, että sellaiseen naiseen on turha tuhlata ruutia kun viimeistään muna tekee stopin eli ei suostu seisomaan.

Kakskymppisenä se mies pitää valita. Silloin on kaikilla haku päällä ja nuorena on pyöreempikin nainen nätti.

Vierailija
125/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.

Lieko huumorilla kirjoitettu, mutta siltä varalta, ettei ole...

En ole koskaan kuullut kenenkään miehen valittavan, että joku nainen on liian älykäs, tai millään tavalla pitävän älykkyyttä negatiivisena asiana.

Tyhmyyttä sen sijaan olen kuullut pilkattavan.

Olen eri, mutta luulen ettei se karkoittava piirre ole älykkyys, vaan naisen tapa tuoda sitä esiin, tietynlainen besserwisseriys. En usko, että tätä piirrettä karsastavat miehet kuvailisivat itse tilannetta niin, että toinen oli "liian älykäs". Ehkä sanoisivat, että toinen oli ärsyttävä vänkääjä, liian urakeskeinen, tai sitten "ei vaan ollut kipinää".

Toinen juttu, että usein lohdutetaan ettei miehet halua vahvoja naisia. Sekään ei pidä minusta sellaisenaan

Tämä tämä tämä!!! 

Toivottavasti te naiset ( ja miksei myös miehet) luette tuon lainatun tekstin. Älkää nyt jumaliste tietäkö kaikkea aina paremmin. Älkää viekö kaikkea tilaa jatkuvalla kälättämisellä ja yrittämällä olla hirveän hauskoja, koska silloin mennään pää edellä metsään. Ekoilla tai toisillakaan treffeillä ei kannata itse kehuskella älykkyydellään, hauskuudellaan, vahvuudeltaan, kaikkitietävyydellään yms yms. Tämän kaltainen luonne on karmea. Antakaa sen deitin itse löytää nuo edellä mainitut ominaisuudet, mikäli niitä todellisuudessa on.

Vierailija
126/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei saa miehiä on nirso. Ei naisen voi olla vaikeaa saada miestä mutta kun on ulkonäkö kriteerejä ja kaikkea niin vaihtoehdot vähenee paljon kun ei tavikset kelpaa.

Musta ei ole mun elinaikana kiinnostunut yksikään mies (muussa kuin hyväksikäyttömielessä). Kerro mulle mistä niitä miehiä saa kuin tahdottomia esineitä, kun mulla ei riitä äly siihen että osaisin vaan ottaa haluamani vaikka mies olisi vastentahtoinen.

Ihan varmasti saat miestä jos menet alasti torille ja käyt siihen maahan makaamaan jalat levällään. Siis tietysti torikaupan sulkemisen jälkeen, ei siihen keskelle aamupäivä silakkaostosten.

Mä nimenomaan suljin pois ne hyväksikäyttäjät tästä keskustelusta. Nyt me puhutaan aikuisten ihmisten parisuhteista.

Vierailija
127/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama aina mutrulla ja kaikki iha sama -meiningillä, niin ei siinä huvita tutustua kehenkään.

Vierailija
128/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei saa miehiä on nirso. Ei naisen voi olla vaikeaa saada miestä mutta kun on ulkonäkö kriteerejä ja kaikkea niin vaihtoehdot vähenee paljon kun ei tavikset kelpaa.

Musta ei ole mun elinaikana kiinnostunut yksikään mies (muussa kuin hyväksikäyttömielessä). Kerro mulle mistä niitä miehiä saa kuin tahdottomia esineitä, kun mulla ei riitä äly siihen että osaisin vaan ottaa haluamani vaikka mies olisi vastentahtoinen.

Ihan varmasti saat miestä jos menet alasti torille ja käyt siihen maahan makaamaan jalat levällään. Siis tietysti torikaupan sulkemisen jälkeen, ei siihen keskelle aamupäivä silakkaostosten.

Näinkö niitä parisuhteita syntyy? 🤣🤣🤣 ja tarkennuksena - nauran sinulle, en sinun kanssasi.

Vierailija
129/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa naisia jotka haluaa niitä. Mieti miten suhtaudut miehiin.

Ja sitten täytyy hyväksyä miehen puutteita niin kuin tyhmät kaverit, kauhea perhe, rumat vaatteet jne.

Mieheltä voi vaatia vai n. kolme ominaisuutta. On matemaattinen mahdottomuus että miehellä olisi useampi haluttu ominaisuus ja niin mukava mies vielä olsi vapaana.

Jos huolehtii omasta ulkonäöstään se parantaa mahdollisuuksia.

Ole terveen, luonnollisen ja tavallisen näköisellä tavalla niin kaunis kuin pystyt olemaan. Miehet eivät yleensä halua että heidän naisensa on kummallisen tai liian huomiota herättävän näköinen ja liian erikoisesti laittautunut.

Tatuoinnit, nenärenkaa, räikeät hiukset, homssuinen olemus, ylipaino eivät ehkä paranna mahdollisuuksiasi.

Näillä ohjeilla ovat muutkin löytäneet kumppanin.

Vierailija
130/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, jos kelpaa jollekin. Pitäisi kelvata sille, joka saa sydämen lyömään kiivaammin, rakastumisen ihanan tunteen valtaamaan muelen. Jokainen saisi jonkun. Mietin itseänikin, olen kai paperilla aika jees, pitkä hoikka vaalea, aika nätti, akateeminen, terve, sinkku.

Vierailija
131/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, oletko porsinut? Oletko mätisäkki? Oletko 150 kilonen? Näytätkö sian ja bulldogin risteytykseltä? Haisetko silakkalaatikolta ja eltaantuneelta ihralta? Tässä nyt muutamia ikäviä piirteitä mainitakseni.🤢😫

Vierailija
132/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä???

Sinä olet?

Eikun että OLETKO TYHMÄ?

Vierailija
133/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, oletko porsinut? Oletko mätisäkki? Oletko 150 kilonen? Näytätkö sian ja bulldogin risteytykseltä? Haisetko silakkalaatikolta ja eltaantuneelta ihralta? Tässä nyt muutamia ikäviä piirteitä mainitakseni.🤢😫

Ihminen joka puhuu toisistaan noin, ei ole validi neuvomaan yhtään missään.

Vierailija
134/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vääristä paikoista. Sinulle sopii toisenlainen mies, kuin mitä itse kuvittelet.

Jännität  tai yrität liikaa. Se näkyy läpi.

Ota rennosti. Ole oma ittes. Mene harrastuksiin. Anna miehen löytää sinut. 

Vierailija
135/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvailet äitisi tähän ketjuun?? Voisit edes jouluna käyttäytyä.

Vierailija
136/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi on todennäköisin selitys.

Tiedän naisen joka on luonteeltaan aikamoinen ihmishirviö, mutta hän on myös tosi kaunis. Miehet ovat aivan hulluina häneen.

Mutkin opetettiin miellyttämään miehiä sellaisen saadakseen. Se ei toiminut. Lopetin miellyttämisen ja miehen jalustalle asettamisen ja asetuin sinne itse. Nyt kaikki miehet kosii ja on varaakin mistä valita. Netistä löytyy nykypäivänä tietoa siitä mikä saa miehen rakastumaan sinne vaan lukemaan niin avautuu aika monta asiaa.

et viitti sit kertoa niitä juttuja tähän?

Vierailija
137/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Näkemättä ja edes pintapuolisesti tutustumatta on vaikea sanoa. Niin moni asia voi olla pielessä.

En tietenkään tarkoita, että ne kaikki koskisivat yhtä henkilöä. Niin huonosti tuskin asiat ovat.

Vierailija
138/140 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka puhuu toisistaan noin, ei ole validi neuvomaan yhtään missään.

Eli sanavalinnoissa se ongelma? Tossa aiemmin oli monesti lainattu ja hehkutettu kommentti jossa neuvottiin välttämään mm ylipainoa ja räikeitä hiuksia jos mielii löytää kumppanin. Mulle sinkkuna sattuu ilmaisutavasta riippumatta se miten pitäis jatkuvasti muuttaa itseään ja eipä tunnu sekään toimivan koska olen kokeillut liikaa

Vierailija
139/140 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
140/140 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumb

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän