Miksi en kelpaa kenellekään?
Mikä voi naisessa olla niin pahasti vialla, että saa vaan pakkeja pakkien perään?
Kommentit (140)
Jos tämä olisi miehen aloitus, ongelmaa haettaisiin aloittajasta.
Naisen aloitus, niin vian täytyy olla niissä miehissä tai yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te oikeasti halua olla sen "kenellekään" kanssa. Toki kelpaatte narkeille, alkoholisteille, junteille, väkivaltaisille, narsisteille jne., mutta ette te oikeasti sitä halua. Kunnollisia miehiä on yksinkertaisesti liian vähän.
En mä kelpaa edes näille :D Yksikin ihme sekopää vaan perui treffit toisensa jälkeen ja keksi mitä oudoimpia selityksiä.
Ap
Osalla naisista on se ongelma, että rima on liian korkealla. Osalla taas se ongelma, että rima kaivetaan maahan. Miehet tunnistaa, kun nainen on heille liian kovatasoinen ja joko pakenevat tai suhteeseen päätyessään pönkittävät loukattua itsetuntoaan sikailemalla.
Tuossa on lisäksi se, että suostumalla treffeille vielä 1-2 epämääräisen peruutuksen jälkeen olet osoittanut, ettei sinulla ole itsekunnioitusta. Periaatteessa on mah
Mielestäni ihmisille pitää antaa mahdollisuus ja perumiseen voi oikeasti olla joku hyvä syy, jota ei vaan haluta kertoa. Loputtomiin ei tietenkään pidä katsella tuollaista toimintaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te oikeasti halua olla sen "kenellekään" kanssa. Toki kelpaatte narkeille, alkoholisteille, junteille, väkivaltaisille, narsisteille jne., mutta ette te oikeasti sitä halua. Kunnollisia miehiä on yksinkertaisesti liian vähän.
En mä kelpaa edes näille :D Yksikin ihme sekopää vaan perui treffit toisensa jälkeen ja keksi mitä oudoimpia selityksiä.
Ap
Kysymys...
Jos nyt hetkeksi unohdetaan kaikki sekopäät, viestittelyt ja treffit, niin tulevatko miehet vaikkapa yökerhossa tarjoamaan sinulle seuraansa?
Eivät koskaan.
Ap
Et edes vastaa kun sinua kysytään mukaan niin en ihmettele enää.
Vierailija kirjoitti:
Et edes vastaa kun sinua kysytään mukaan niin en ihmettele enää.
En ole Stadis enkä kiinnostunut naisista.
Ap
Kuinka vanha ap on? Jos ikää yli 40, niin tietenkin on vaikeaa löytää miestä.
Deiitisovellukset ovat täynnä 40+ eronneita naisia...
Lihavuus, tupakointi, nalkutus, työttömyys... ?
Olen aika varma, että sinulla on huono itsetunto etkä arvosta itseäsi. Tuosta otsikosta sen jo näkee miksi en kelpaa. Ensin pitää rakastaa ja arvostaa itseään eikä olla kynnysmatto. Kuulostaa, että ottaisit kenet tahansa jos vain kelpaisit heille. Eli suosittelen itsetutkiskelua ja itsekunnioitusta.
Meidän on mahdotonta ratkaista ongelmaasi ellet valista meitä muutamilla lisätiedoilla: Koulutus, ammatti, ikä, pituus, paino, harrastukset valokuvien ohella helpottaisivat neuvontatyötämme suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi miehen aloitus, ongelmaa haettaisiin aloittajasta.
Naisen aloitus, niin vian täytyy olla niissä miehissä tai yhteiskunnassa.
Mitäköhän ketjua sinä olet lukenut? Aloittajastahan sitä vikaa on tässäkin etsitty. Sitäpaitsi, se onkin oikea paikka etsiä vikaa, koska aloittaja itse on yhteinen nimittäjä kaikissa näissä epäonnistuneissa treffailuissaan. En tarkoita sitä, että aloittaja on paska ja tuhoon tuomittu, mutta jotain muutosta hänen on tehtävä omassa toiminnassaan/elämässään, jos haluaa jatkossa saada toisenlaisia tuloksia. Tiedä sitten mistä kiikastaa...
Koska et kelpuuta miehiä jotka sinut haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Rumaa naista ei lähestytä, paitsi joku epätoivoinen jolle kelpaa kuka tahansa. -kokemusta on-
Ja sinunko pitäisi saada komea?
Jotkut ovat luonteeltaan kuin märkää talouspaperia. Ei mitään omia mielipiteitä, ei minkäänlaista pilkettä silmäkulmassa, ei huumorintajua, ei tilannetajua jne. Ehkä olet tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.
Tilastollisesti älykkäät naiset eivät ota miestä. Eli todennäköisesti ap ei kovin älykäs ole, kun miehen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kysymys...
Jos nyt hetkeksi unohdetaan kaikki sekopäät, viestittelyt ja treffit, niin tulevatko miehet vaikkapa yökerhossa tarjoamaan sinulle seuraansa?
Eivät koskaan.
Ap
Hämmentävää. Itse olen kyllä nuorempana miehenä sinkkuaikoinani tanssiravintoloissa lähestynyt vähän kaikennäköisiä naisia. Ehkä todella hapan ilme saattoi olla sellainen tehokas vastamyrkky, ettei tehnyt mieli mennä edes esittäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.
Tilastollisesti älykkäät naiset eivät ota miestä. Eli todennäköisesti ap ei kovin älykäs ole, kun miehen haluaa.
Silti useimmilla koulutetuilla ja menestyneillä naisilla on mies. Mitäs muuta miesvihaajan voimafantasioihin?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sulla on ylipainoa.
Kaikista tärkein tehtävä oman markkina-arvon parantamisessa on laihdutus ja treenaaminen.
Sitten kun otat vaikka hyvin istuvassa mekossa kuvan deittiprofiiliin niin suosio on taattua!
Tääpäs onkin hassua. Oon elämäni aikana laihduttanut ja treenannut ilman mitään tarvetta, oon tärvellyt sekä kehoni että mieleni sillä syömishäiriöilyllä. Oon hiton mielenvikanen, mutta laiha ja ilmeisesti ainakin toistaiseksi ihan nättikin.
Petyin kun tajusin, miks mun perässä on useampiakin miehiä kutakuinkin aina. Ei niitä haittaa mielenvikaisuus kunhan paketti on ulkoisesti kasassa. Mä vielä suoraan sanon niille mielenterveysongelmista, syömishäiriöistä ja senkin että vedän viinaa kuin sieni ja käytän bentsoja.
Ei niitä haittaa 🤷 mikä miehiä vaivaa???
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi on todennäköisin selitys.
Tiedän naisen joka on luonteeltaan aikamoinen ihmishirviö, mutta hän on myös tosi kaunis. Miehet ovat aivan hulluina häneen.
Mutkin opetettiin miellyttämään miehiä sellaisen saadakseen. Se ei toiminut. Lopetin miellyttämisen ja miehen jalustalle asettamisen ja asetuin sinne itse. Nyt kaikki miehet kosii ja on varaakin mistä valita. Netistä löytyy nykypäivänä tietoa siitä mikä saa miehen rakastumaan sinne vaan lukemaan niin avautuu aika monta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tärkein tehtävä oman markkina-arvon parantamisessa on laihdutus ja treenaaminen.
Sitten kun otat vaikka hyvin istuvassa mekossa kuvan deittiprofiiliin niin suosio on taattua!
Tääpäs onkin hassua. Oon elämäni aikana laihduttanut ja treenannut ilman mitään tarvetta, oon tärvellyt sekä kehoni että mieleni sillä syömishäiriöilyllä. Oon hiton mielenvikanen, mutta laiha ja ilmeisesti ainakin toistaiseksi ihan nättikin.
Petyin kun tajusin, miks mun perässä on useampiakin miehiä kutakuinkin aina. Ei niitä haittaa mielenvikaisuus kunhan paketti on ulkoisesti kasassa. Mä vielä suoraan sanon niille mielenterveysongelmista, syömishäiriöistä ja senkin että vedän viinaa kuin sieni ja käytän bentsoja.
Hieno keksitty hahmo. Keksitkö myös sen kaverin "joka painaa 100kg vaikka käy salilla ja juoksemassa päivittäin ja laskee kaikki kalorinsa eikä koskaan syö karkkia tai muuta roskaa", joka aina nostetaan esille painoon ja liikuntaan liittyvissä ketjuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään mysteeri. Kauniille naiselle on aina ottajia, oli muut ominaisuudet sitten mitä tahansa. Toivottavasti voit paremmin tulevaisuudessa.
Suomesta pääsee 3 tunnissa laivalla lätäkön yli ja hätäisimmillään 20 minuutissa. Jos nyt jotain haluat tehdä saadaksesi enempi huomiota niin kokeilisin laittautua. Tarkoittaako tämä kynnysmatoksi ryhtymistä? Ei. Maksimoit tällä tavoin mätsien määrää. Pääset oikeasti valitsemaan. Torista saa puoli-ilmaiseksi tykötarpeita. Meikeissä kysyt etteivät ole käyneet iholla. https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega + https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist (tekstipohjaista deittailua) ,ja kuvat heti näkyvissä: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys