Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa kenellekään?

Vierailija
22.12.2024 |

Mikä voi naisessa olla niin pahasti vialla, että saa vaan pakkeja pakkien perään? 

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi syytä yli muiden: rumuus ja ikä.

Vierailija
42/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun et anna mitään materiaalia mitä analysoida joten päättelen ettet ole kovin älykäs. Ja luultavasti omistat resting bitch naaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin (paatoksella) viestin/kommentin ja klikkasin "Lähetä", niin nettiyhteys kaatui - kiitos telia! ;)

Lyhyesti, koitan: pitää olla se yhteinen huumorintaju, jos sitä ei ole, niin turhaa... aivan turhaa.

Esim. vaikka: Olin käymässä kotona, äidillä diag. Alzh. Katottiin la-iltana dekkaria, sanoi, et nyt pitää lähteä vessaan (rollaattorin kanssa). Ei ennättänyt ja pisut valui pitkin kinttuja, tuumasi mennessään - no olpa tuo hyvä ettei ollut pska. :)

(Juu, pesin hänet ja siivosin kaikki jäljet.)

t. m.

Vierailija
44/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta? Miehiä jotka etsii lisääntymisikäistä mukiinmenevää naista on suomessa kuitenkin ainakin 3 kertaa enemmän kuin vapaita naisia. Kokoajan tulee lisää 70 000 joka vuosi.

Olen nipinnapin normaalipainossa.

Ap

Ap mullon kans tuoki tullu eteen. Ootko Stadin seudulla? Oon tuo kommentoija joka jätti meilios. mut jos tahdot voitas nähä vaikka kahvilla ja tutustua. Ois kiva jakaa ajatuksia ku sama yksinäisyys valloittaa.

Vierailija
45/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kelpaa kenellekään edes kaveriksi. 

Vierailija
46/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin liikkeelle siitä miten suhtaudut niihin miehiin joitten kanssa olet tekemisissä. Onko ennakkoasenteita, oletko torjuva, tyly, vetäytyvä, passiivinen? Oletko aidosti kiinnostunut? Kyllä me miehetkin tulkitaan sanatonta viestintää.

Minä olen kiinnostunut. Miehet eivät ole kiinnostuneita minusta, ja jos joku joskus onkin, niin hän luovuttaa heti alkumetreillä.

Ap

Vierailija
47/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.

Lieko huumorilla kirjoitettu, mutta siltä varalta, ettei ole...

En ole koskaan kuullut kenenkään miehen valittavan, että joku nainen on liian älykäs, tai millään tavalla pitävän älykkyyttä negatiivisena asiana.

Tyhmyyttä sen sijaan olen kuullut pilkattavan.

Olen eri, mutta luulen ettei se karkoittava piirre ole älykkyys, vaan naisen tapa tuoda sitä esiin, tietynlainen besserwisseriys. En usko, että tätä piirrettä karsastavat miehet kuvailisivat itse tilannetta niin, että toinen oli "liian älykäs". Ehkä sanoisivat, että toinen oli ärsyttävä vänkääjä, liian urakeskeinen, tai sitten "ei vaan ollut kipinää".

Toinen juttu, että usein lohdutetaan ettei miehet halua vahvoja naisia. Sekään ei pidä minusta sellaisenaan paikkaansa. Monet miehet ei halua maskuliinisia naisia. Feminiinisyys ei ole heikkoutta, vaan tietynlaista pehmeyttä. Feminiininen nainenkin voi olla vahva. Mutta kun sanotaan, että miehet ei kestä vahvoja naisia, niin yleensä se kyseinen nainen on joko maskuliininen kovis ja/tai ylidominoiva pirttihirmu/draamakuningatar.

Vierailija
48/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.

Lieko huumorilla kirjoitettu, mutta siltä varalta, ettei ole...

En ole koskaan kuullut kenenkään miehen valittavan, että joku nainen on liian älykäs, tai millään tavalla pitävän älykkyyttä negatiivisena asiana.

Tyhmyyttä sen sijaan olen kuullut pilkattavan.

Ei sitä ääneen sanotakaan mutta esim. amis voi tuoda katkeruutensa monella tavalla ilmi koulutetumpaa puolisia kohtaan.

Tämä on kyllä totta. Tosin tietty miestyyppi ottaa itseään paremmin koulutetun ja/tai kumppanin, mutta sitten alemmuuskompleksinsa kourissa pettää, hakkaa tai vähintään sanallisesti alistaa. Ehkä parempi mäihä niillä jotka saa suoraan pakit kuin niillä jotka "kelpaa" näille sankareille.

Vierailija
49/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te oikeasti halua olla sen "kenellekään" kanssa. Toki kelpaatte narkeille, alkoholisteille, junteille, väkivaltaisille, narsisteille jne., mutta ette te oikeasti sitä halua. Kunnollisia miehiä on yksinkertaisesti liian vähän.

Vierailija
50/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te oikeasti halua olla sen "kenellekään" kanssa. Toki kelpaatte narkeille, alkoholisteille, junteille, väkivaltaisille, narsisteille jne., mutta ette te oikeasti sitä halua. Kunnollisia miehiä on yksinkertaisesti liian vähän.

En mä kelpaa edes näille :D Yksikin ihme sekopää vaan perui treffit toisensa jälkeen ja keksi mitä oudoimpia selityksiä. 

Ap

Vierailija
51/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian innokas ja miehet ahdistuu?

esimerkiksi tällainen: lähetät monta kertaa viestejä päivässä ja monta viestiä peräkkäin ja jokaisesssa viestissä joku eri aihe. Yksi kaveri on tällainen, ja ollut pitkään sinkkuna. Miehet kyllä kiinnostuvat hänestä kun on nätti, mutta on liian aktiivinen ja vähän adhd.

Vierailija
52/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian innokas ja miehet ahdistuu?

esimerkiksi tällainen: lähetät monta kertaa viestejä päivässä ja monta viestiä peräkkäin ja jokaisesssa viestissä joku eri aihe. Yksi kaveri on tällainen, ja ollut pitkään sinkkuna. Miehet kyllä kiinnostuvat hänestä kun on nätti, mutta on liian aktiivinen ja vähän adhd.

En todellakaan tee tuollaista.

Ap

Vierailija
53/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kelvannut edes juntahtavalle ylivelkaantuneelle duunarille.

Vierailija
54/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin jotain roskakuskiakin. Eipä onnistunut sekään.

Ap

Vierailija
55/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon siihen että sisäinen maailma ratkaisee paljon ja sinun teot ja arvot muita kohtaan. Onko näissä esimerkiksi selittäviä tekijöitä? Metsä vastaa kun sinne huudetaan.. 

Vierailija
56/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin jotain roskakuskiakin. Eipä onnistunut sekään.

Ap

Tahoksä ap lähtä ihan vaan kahville purkaan? Jos oot Stadis?

Vierailija
57/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kelpaa edes näille :D Yksikin ihme sekopää vaan perui treffit toisensa jälkeen ja keksi mitä oudoimpia selityksiä. 

Ap

Osalla naisista on se ongelma, että rima on liian korkealla. Osalla taas se ongelma, että rima kaivetaan maahan. Miehet tunnistaa, kun nainen on heille liian kovatasoinen ja joko pakenevat tai suhteeseen päätyessään pönkittävät loukattua itsetuntoaan sikailemalla.

Tuossa on lisäksi se, että suostumalla treffeille vielä 1-2 epämääräisen peruutuksen jälkeen olet osoittanut, ettei sinulla ole itsekunnioitusta. Periaatteessa on mahdollista löytää hyvänkumppani huonosta itsetunnosta huolimatta, mutta vaikeaa se on, sillä hyvä itsetunto vetää puoleensa tasapainoisia ihmisiä ja huono hyväksikäyttäjiä ja pelureita.

Vierailija
58/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinussa seksuaalista energiaa, osaatko flirttailla? Vaikutatko yhteistyökykyiseltä, hyvältä kumppanilta? Onko sinulla huumorintajua? Onko kehosi elinvoimainen?

Olen huomannut tällaisten ominaisuuksien vaikuttavan niin miehillä kuin naisilla. Ne tutut jotka eivät täytä näitä kriteerejä ovat ikisinkkuja.

Vierailija
59/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysymys...

Jos nyt hetkeksi unohdetaan kaikki sekopäät, viestittelyt ja treffit, niin tulevatko miehet vaikkapa yökerhossa tarjoamaan sinulle seuraansa?

Vierailija
60/140 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa naista ei lähestytä, paitsi joku epätoivoinen jolle kelpaa kuka tahansa. -kokemusta on-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän