Miksi en kelpaa kenellekään?
Mikä voi naisessa olla niin pahasti vialla, että saa vaan pakkeja pakkien perään?
Kommentit (140)
Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Mä olin Tinderissä reilu 2v ja kävin treffeillä 34 ei miehen kanssa. Heistä reilu 1/3 antoi minulle pakit, minä annoin pakit 1/3:lle ja 1/3 kanssa kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen.
Itse en kiinnostu naisista joista koituu selvästi ongelmia. Tämä ilmenee yleensä suurena määränä vaatimuksia heti alkuun.
Et ole ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Monilla miehillä on ihan sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin liikkeelle siitä miten suhtaudut niihin miehiin joitten kanssa olet tekemisissä. Onko ennakkoasenteita, oletko torjuva, tyly, vetäytyvä, passiivinen? Oletko aidosti kiinnostunut? Kyllä me miehetkin tulkitaan sanatonta viestintää.
Minä olen kiinnostunut. Miehet eivät ole kiinnostuneita minusta, ja jos joku joskus onkin, niin hän luovuttaa heti alkumetreillä.
Ap
Laihduta? Miehiä jotka etsii lisääntymisikäistä mukiinmenevää naista on suomessa kuitenkin ainakin 3 kertaa enemmän kuin vapaita naisia. Kokoajan tulee lisää 70 000 joka vuosi.
Minusta on jotenkin surullista, miten deittailuväsymyksen ja yksinäisyyden lohtusanat tuntuvat aina perustuvan ajatukseen, ettei tilanne ole niin paha ja kyllä se suuri rakkaus vielä löytyy. Jotenkin tuntuu, että tsemppauskulttuurin ulkopuolelle jää valtava joukko väliinputoajia, joiden on vaikea uskoa näitä mieltä ylentäviä lohtulauseita, koska ne eivät pidä paikkaansa. Kaikki eivät löydä ketään, kaikkien elämä ei tästä parane, kaikkien mieliala ei nouse ja elämän merkitys ei löydy. Se elämän päämäärä ei ole rakkaus tai onnellisuus tai valaistuminen, vaan hauta. Ja iso osa päätyy sinne vuosikymmenten, joskus koko elämän mittaisen alamäen päätteeksi. Monet niistäkin, jotka sitä rakkautta nuorena tunsivat. Jossain vaiheessa ollaan silti siinä pisteessä, että puoliso ja kaverit on kuolleet ja oma keho mätänee alta. Joka paikkaan sattuu, nukuttuakaan ei saa ja vanhainkoti tarjoilee vaan mautonta puuroa. Kerran kuussa saat ehkä pizzapalan ja sitä pitäisi juhlia kuin lottovoittoa. Viski ja tupakka tietysti kiellettyjä, vaikka viikatemies hakkaa jo oven takana. Tai sitten toinen vaihtoehto että kuolet vielä aiemmin, perinteisesti sitäkään ei ole pidetty kivana vaihtoehtona ja sitä toivoneita sanottu masentuneiksi = hulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta? Miehiä jotka etsii lisääntymisikäistä mukiinmenevää naista on suomessa kuitenkin ainakin 3 kertaa enemmän kuin vapaita naisia. Kokoajan tulee lisää 70 000 joka vuosi.
Olen nipinnapin normaalipainossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liian älykäs. Miehet ei suvaitse älykkäitä naisia.
Päinvastoin. Pitää olla älyä ja varsinkin tunneälyä. Kiusaajan piirteet on turnoff.
Lohduttavaa huomata vaikka Ensitreffit alttarilla -sarjasta, kuinka upeilla naisilla on vaikeuksia löytää miestä. Jos ajattelee viime kausilta vaikka Riia, Julia, Taina ja Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin liikkeelle siitä miten suhtaudut niihin miehiin joitten kanssa olet tekemisissä. Onko ennakkoasenteita, oletko torjuva, tyly, vetäytyvä, passiivinen? Oletko aidosti kiinnostunut? Kyllä me miehetkin tulkitaan sanatonta viestintää.
Minä olen kiinnostunut. Miehet eivät ole kiinnostuneita minusta, ja jos joku joskus onkin, niin hän luovuttaa heti alkumetreillä.
Ap
Mulle ainakin yleisin syy kiinnostuksen lopahtamiseen on saamani huono kohtelu. Hämmästyttävän yleistä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Lieko huumorilla kirjoitettu, mutta siltä varalta, ettei ole...
En ole koskaan kuullut kenenkään miehen valittavan, että joku nainen on liian älykäs, tai millään tavalla pitävän älykkyyttä negatiivisena asiana.
Tyhmyyttä sen sijaan olen kuullut pilkattavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Pitää olla älyä ja varsinkin tunneälyä. Kiusaajan piirteet on turnoff.
Miksi Kiusaajat on silti kaikkein suosituimpii?
Olet liian vahva. Miehet pelkäävät voimakkaita naisia.
Puutteellinen seksuaalikäsitys karkottaa miehet
Vierailija kirjoitti:
Itse en kiinnostu naisista joista koituu selvästi ongelmia. Tämä ilmenee yleensä suurena määränä vaatimuksia heti alkuun.
Naisen ei koskaan pidä laskea rimaa. Toistan, ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin surullista, miten deittailuväsymyksen ja yksinäisyyden lohtusanat tuntuvat aina perustuvan ajatukseen, ettei tilanne ole niin paha ja kyllä se suuri rakkaus vielä löytyy. Jotenkin tuntuu, että tsemppauskulttuurin ulkopuolelle jää valtava joukko väliinputoajia, joiden on vaikea uskoa näitä mieltä ylentäviä lohtulauseita, koska ne eivät pidä paikkaansa. Kaikki eivät löydä ketään, kaikkien elämä ei tästä parane, kaikkien mieliala ei nouse ja elämän merkitys ei löydy. Se elämän päämäärä ei ole rakkaus tai onnellisuus tai valaistuminen, vaan hauta. Ja iso osa päätyy sinne vuosikymmenten, joskus koko elämän mittaisen alamäen päätteeksi. Monet niistäkin, jotka sitä rakkautta nuorena tunsivat. Jossain vaiheessa ollaan silti siinä pisteessä, että puoliso ja kaverit on kuolleet ja oma keho mätänee alta. Joka paikkaan sattuu, nukuttuakaan ei saa ja vanhainkoti tarjoilee vaan mautonta puuroa. Kerran kuussa saat ehkä pizzapala
Osalla ei ole edes koskaan niitä kavereita tai puolisoa jotka voisi menettää. Elämä on merkityksetöntä, alakuloista taaperrusta jossa jokainen päivä kumisee tyhjyyttään. Kunnes kuolee.
Oletko kiinnittänyt huomiota, millaista miestä tavoittelet ja millaisten kanssa olet ollut tekemisissä? Tämä tietysti myös suhteuttaen itseesi.
En tiedä taustaasi, mutta siitä riippumatta ennakoiva analyyttisyys saattaisi helpottaa asioiden järjestymistä kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Lohduttavaa huomata vaikka Ensitreffit alttarilla -sarjasta, kuinka upeilla naisilla on vaikeuksia löytää miestä. Jos ajattelee viime kausilta vaikka Riia, Julia, Taina ja Jenni.
Tosin upeat JA kauniit löytävät miehen halutessaan 100% todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieko huumorilla kirjoitettu, mutta siltä varalta, ettei ole...
En ole koskaan kuullut kenenkään miehen valittavan, että joku nainen on liian älykäs, tai millään tavalla pitävän älykkyyttä negatiivisena asiana.
Tyhmyyttä sen sijaan olen kuullut pilkattavan.
Ei sitä ääneen sanotakaan mutta esim. amis voi tuoda katkeruutensa monella tavalla ilmi koulutetumpaa puolisia kohtaan.
Hiljainen ja huomaamaton harmaahiiri