Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyään löytää miehen, joka ei ole laiska (kotona)?

Vierailija
21.12.2024 |

Työssä olemisen ahkeruutta ei tässä nyt lasketa. Vaan ainoastaan kotona olemisen aikaa. Sitä minkä verran tekee kotitöitä, siivoaa kotona, tekee pikkuremonttia (sen verran mitä taitoja on), hoitaa vauvaa, tekee lasten kanssa asioita, laittaa ruokaa, tekee pihatöitä, laittaa ulos jouluvaloja jne. Itse nimittäin olen tällaisissa kotiasioissa aktiivinen tyyppi (kyllä, teen lumitöitä, maalaan seiniä, kasaan huonekaluja jne, ei siis vain perinteisiä naisten töitä) ja haluaisin miehen, joka on näissä yhtä aktiivinen eikä laiska. Kysymys kuuluu mistä nykyään löytää tällaisen miehen? Ja mistä tunnistaa ettei tuo aktiivisuus ole vain alun tsemppaamista vuokseni tai hurmatakseen minut naimisiin tai lasten tekoon vaan ihan oikea ominaisuus miehessä, joka pysyy lasten saamisen jälkeenkin?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koditon ihminen olisi Ap.lle sopiva niin ei olisi kotia missä olla saamaton?

Vierailija
62/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.

Mulla on taas toinen kokemus. Juuri nämä liikunnalliset ovat laiskoja, koska ovat käyneet jo "salilla, eikä kestävyyttä kannata harjoittaa." Eli varo mitä tarkoittaa liikunnallisuus. Ota ihminen, joka on kotoisin maalta ja perheestä, jossa kaikki on tehnyt kaikkea. Tällainen on minun tekevä mieheni, ja hän on kyllä kaikkea muuta kuin "beetamies." Itse asiassa hän kimpussaan on enemmän naisia, kun koskaan kenenkään minun miehistä. Ja niitä on jatkuvasti. 

Maalta tulevat ei todellakaan ole aina tekeviä... Nähty on, että sielläkin on peräkammarinpoikia tai rivitaloissa röhnöttäjiä. Tutkimustenkin mukaan maalla ollaan epäaktiivisempia, liikutaan vähemmän ja ylipainoa enemmän kuin kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla monet naisett kertoneet ettei naisen mies tee kotona mitään kotitöitä eikä hoida lapsia. Uskokaa nyt etttä kun valitsette sittä komeaa  miestä niin sen mukana ei tule hyvää kumppania joka auttaa teitä ja tekee kotitöitä..Tavis ruma miehet tekisi varmasttii kaikkea kotona ja kotitöistä ja remonttia.

Olen 47-vuotias nainen eli elämää ja parisuhteitakin jo aika paljon nähnyt. Enkä millään nyt pysty ymmärtämään miten ulkonäkö ja kotitöiden tekeminen liittyisi toisiinsa. Oman elämänkokemukseni mukaan ei yhtään mitenkään. 

Koska se rumempi osapuoli joutuu jatkuvasti miellyttämään sitä komeampaa/kauniimpaa osapuolta. Muuten sille rumalle näytetään ovea.

Vierailija
64/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit ADHD-piirteistä miestä.

Vierailija
65/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio lisääntyä, joten en kohtaa tätä lasten syntymän jälkeistä lahnaantumista aiemmin hyvässä miehessä. Myönnän että äidiksi pyrkivän tilanne on kinkkinen, mutta itsellä on toiminut se, että katson mitä mies tekee ja toimin sen mukaan.

Niin kauan kuin hän ottaa aktiivisesti oman osuutensa hoitaakseen ja kohtelee mua hyvin, hän saa jäädä. Mutta jos ei, suhde on ohi.

Uskokaa pois, kyllä vätys antaa itsensä ilmi ennemmin tai myöhemmin. Kun hyvä käytös loppuu, sitten loppuu myös hänen etuoikeus olla minun elämässäni. Tästä seuraa, että elämässäni on vain miehiä, jotka tuovat hyvää. 

Naiset on aivan liian kilttejä katsomaan ja toivomaan että mies ryhdistäytyisi tekemään ihan perusjuttuja mitä jokaisen aikuisen kuuluu tehdä.

Vierailija
66/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaamaan vaan, ap. Joudut varmaan käymään läpi aika monta, ja voi olla ettei tuollaista löydy (ainakin palstamiehet tuntuu pitävän omaa sukupuoltaa aikamoisina vetelyksinä). 

Etunasi on se, ettet varsinaisesti tarvitse miestä, mikä antaa valttikortit käteesi eikä sinun tarvitse tyytyä huonoon.

Vierailija
67/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaisen miehen tietää aktiiviseksi, joka on omaa taloa laitttanut ja parannellut ja osaa pitää kotinsa ja pihansa siistinä.

Siinäkin se riski että ekan liiton aikana mies ollut vireä ja kekkee. Nyt masentunut ameeba enää. Mutta hyvä jos ei eron myötä ole menettänyt elämänhaluaan ja -hallintaa. Miksi ero tuli aikoinaan, tätä tarkastelisin. 

Vierailija
68/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit ADHD-piirteistä miestä.

Tuli myös tää mieleen. 

Adhd täti oon. 

Vierailija
69/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on maatilalta kotoisin. Oikein ahkera oli pienestä pitäen tekemään maatilan töitä. Harmillisesti niitä ei tässä kaupunkiasunnossa ole.

Vierailija
70/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni siivoaa, remppailee ja hoitaa vauvaa. Kääntöpuoliakin toki on: ei halua koskaan seksiä, salailee juomista ja lääkkeiden väärinkäyttöä sekä ottaa selän takana pikavippejä vaikka tienaa minua enemmän ja maksaa kaikesta vähemmän. Sitten kuitenkin haukkuu minua minkä kerkeää. 

Mielelläni ottaisin sen vähemmän kotona puuhastelevan miehen, joka olisi rehellinen ja rakastava. 

Vierailija
71/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tosiaan pieni ongelma.

Naiset kouluttautuvat, eivätkä huoli matalammin koulutettua. Siinä jää moni nainen ilman miestä.

Sitten alkaa ne oikeat vaatimukset: pitää menestyä töissä ja olla samalla hellä pullan tuoksuinen koti-isä. 

Mitäs tuollainen mies naisella tekee edes? Sehän pärjää yksinkin... Nainen on hyvälle miehelle pelkkä riski. 

Vierailija
72/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee pahasta akasta.

Jos olet paha akka, niin sua totellaan.

Vierailija
73/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap siis hyväksyisi että työtön mies tekee tasan saman verran kotitöitä kuin nainen joka tekee 9h työpäivää? Leikitään siis että vain 30min työmatkat.

Kun kerran työssä olemisen ahkeruutta ei lasketa...

Tuota tuota...

Vierailija
74/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö miesten pitänyt olla perheen päitä? Yleensä johtaja on aktiivinen ja vastuullinen! Kas kun heteroilla johtaja on se joka ei yhtään mitään tee.

Voisitteko selittää miksi mies saa kaiken vain sukupuolensa takia? Niin?

Vierailija
75/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on perheensä vanhin lapsi, hän on yleensä vastuuntuntoinen ja ahkera myös kotona

Toki on vanhempia, jotka onnistuvat pilaamaan kasvatuksellaan sen vanhimmankin. Yleensä kuopus on vähän hemmoteltu pilalle.

Vierailija
76/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä. Aloitti hurjan jousiivouksen. Eteisen ja makkarin kaapit: vanhat vaatteet ja kierrätykseen menevät. En pysy perässä, pää pyörällä, joka paikka sekaisin. Apua!

Vierailija
77/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea, liikunnallinen, paljon harrastava, ahkera mies töissä, kotona ja makuukammarissa. On hyvä isä ja hellä, rakastava aviomies. Oikea unelmamies! Ollut jo yli 34 vuotta ja olemme onnellisia toisistamme. Kumpikin on opiskellut, tehnyt töitä ahkerasti sekä kotitöitä ja lasten hoitoa yhdessä. Ansaitsemme siis toisemme enkä ole koskaan nalkuttanut mistään, ei kuulu tapoihini eikä tarvetta ole. Eikä mieheni ole ADHD vaan rauhallinen ja harkitseva mies. 

Vierailija
78/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sub 5-tason miehet ovat sellaisia. Heidän on pakko tehdä kaikki mahdollinen miellyttääkseen naista. Muuten he jäävät kokonaan ilman naista.

Mun poikani ja vävyni eivät ole jääneet ilman naista vaikka ovatkin ahkeria ja avuliaita myös kotona ihan luonnostaan. Ja tietty työssään kodin ulkopuolellakin, sehän on itsestäänselvää

Ehkä juuri siksi heillä on upeat vaimot ja parisuhteet?? Hyvän ja arvostavan miehen on helppo pariutua. 

Vierailija
79/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etsimään jostain siviilipalveluskeskuksesta. Siellä on kaiken maailman piparkakunpaistajaa ja himosiivoojaa varmasti tarjolla.

Vierailija
80/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä. Aloitti hurjan jousiivouksen. Eteisen ja makkarin kaapit: vanhat vaatteet ja kierrätykseen menevät. En pysy perässä, pää pyörällä, joka paikka sekaisin. Apua!

Meillä sama:D Joulusiivous aloitettu kirjojen imuroinnilla ja pyyhkimisellä.... Onneksi siivosi myös oman työhuoneensa samalla. Ja kaapit

No, tänään siivotaan loput talosta yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan