Mistä nykyään löytää miehen, joka ei ole laiska (kotona)?
Työssä olemisen ahkeruutta ei tässä nyt lasketa. Vaan ainoastaan kotona olemisen aikaa. Sitä minkä verran tekee kotitöitä, siivoaa kotona, tekee pikkuremonttia (sen verran mitä taitoja on), hoitaa vauvaa, tekee lasten kanssa asioita, laittaa ruokaa, tekee pihatöitä, laittaa ulos jouluvaloja jne. Itse nimittäin olen tällaisissa kotiasioissa aktiivinen tyyppi (kyllä, teen lumitöitä, maalaan seiniä, kasaan huonekaluja jne, ei siis vain perinteisiä naisten töitä) ja haluaisin miehen, joka on näissä yhtä aktiivinen eikä laiska. Kysymys kuuluu mistä nykyään löytää tällaisen miehen? Ja mistä tunnistaa ettei tuo aktiivisuus ole vain alun tsemppaamista vuokseni tai hurmatakseen minut naimisiin tai lasten tekoon vaan ihan oikea ominaisuus miehessä, joka pysyy lasten saamisen jälkeenkin?
Kommentit (128)
Jos jotain sovitaan, niin sen toteutan. Näin minua on todistettavasti arvioitu naisten toimesta. Haaste on nyt siinä, että tuollaisenaan en tule tuollaista listaa ap:n enkä kenenkään muunkaan kanssa sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.
Tyypillinen esimerkki kuinka mielisairaat naiset käyttävät seksiä vallan välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Sonkajärveä.
Sonkajärvi rocks, kaikki sinkkunaiset muuttakaa Sonkajärvelle!
Älykkäät miehet ovat tuollaisia. Älykkyydellä en nyt tarkoita hyvää matikkapäätä tai loogista ajattelukykyä, vaan tunneälykkyyttä, kykyä ottaa vastuuta ja hoitaa asiansa kunnolla. Kykyä siirtää omat lapselliset hetkelliset tunteet tai ego sivuun, kun kyse on perheen edusta ja hyvinvoinnista.
Hmmm, mulla on ns. tee-se-itse-mies, joka tykkää puuhata kaikenlaista. On aktiivinen kaikessa ap:n mainitsemassa.
Miesvihaketju ilmiannettu.