Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyään löytää miehen, joka ei ole laiska (kotona)?

Vierailija
21.12.2024 |

Työssä olemisen ahkeruutta ei tässä nyt lasketa. Vaan ainoastaan kotona olemisen aikaa. Sitä minkä verran tekee kotitöitä, siivoaa kotona, tekee pikkuremonttia (sen verran mitä taitoja on), hoitaa vauvaa, tekee lasten kanssa asioita, laittaa ruokaa, tekee pihatöitä, laittaa ulos jouluvaloja jne. Itse nimittäin olen tällaisissa kotiasioissa aktiivinen tyyppi (kyllä, teen lumitöitä, maalaan seiniä, kasaan huonekaluja jne, ei siis vain perinteisiä naisten töitä) ja haluaisin miehen, joka on näissä yhtä aktiivinen eikä laiska. Kysymys kuuluu mistä nykyään löytää tällaisen miehen? Ja mistä tunnistaa ettei tuo aktiivisuus ole vain alun tsemppaamista vuokseni tai hurmatakseen minut naimisiin tai lasten tekoon vaan ihan oikea ominaisuus miehessä, joka pysyy lasten saamisen jälkeenkin?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tuollainen. Nuoremman sukupolven miehet oikein ei.

Vierailija
22/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tehnyt kotitöitä. Olen tehnyt piharemontteja muille ihmisille. Sanoisin että olen aina ollut todella ahkera eikä mulla esimerkiksi ole tiskiä koskaan vaan tiskaan heti ruokailun jälkeen. Mutta  eihän tälläinen mies kelpaa naisille. Kävin kerran yhden seurustelevan kaveriin luona ja valehtelematta sillä oli ainakin 2 viikon tiskit keittiössä ja ihmettelin että asuuko joku nainen muka sellaisessa asunnossa. Kyllä asui, minulle asunnon siisteys on todella tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina tehnyt kotitöitä. Olen tehnyt piharemontteja muille ihmisille. Sanoisin että olen aina ollut todella ahkera eikä mulla esimerkiksi ole tiskiä koskaan vaan tiskaan heti ruokailun jälkeen. Mutta  eihän tälläinen mies kelpaa naisille. Kävin kerran yhden seurustelevan kaveriin luona ja valehtelematta sillä oli ainakin 2 viikon tiskit keittiössä ja ihmettelin että asuuko joku nainen muka sellaisessa asunnossa. Kyllä asui, minulle asunnon siisteys on todella tärkeää.

Siis millainen tällainen mies ei nyt muka kelpaa?

Vierailija
24/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.

Mulla on taas toinen kokemus. Juuri nämä liikunnalliset ovat laiskoja, koska ovat käyneet jo "salilla, eikä kestävyyttä kannata harjoittaa." Eli varo mitä tarkoittaa liikunnallisuus. Ota ihminen, joka on kotoisin maalta ja perheestä, jossa kaikki on tehnyt kaikkea. Tällainen on minun tekevä mieheni, ja hän on kyllä kaikkea muuta kuin "beetamies." Itse asiassa hän kimpussaan on enemmän naisia, kun koskaan kenenkään minun miehistä. Ja niitä on jatkuvasti. 

Vierailija
25/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.

Mulla on taas toinen kokemus. Juuri nämä liikunnalliset ovat laiskoja, koska ovat käyneet jo "salilla, eikä kestävyyttä kannata harjoittaa." Eli varo mitä tarkoittaa liikunnallisuus. Ota ihminen, joka on kotoisin maalta ja perheestä, jossa kaikki on tehnyt kaikkea. Tällainen on minun tekevä mieheni, ja hän on kyllä kaikkea muuta kuin "beetamies." Itse asiassa hän kimpussaan on enemmän naisia, kun koskaan kenenkään minun miehistä. Ja niitä on jatkuvasti. 

Exäni oli liikunnallinen mies, kävi aktiivisesti juoksulenkeillä, pyöräili pitkää matkaa, kävi salilla, välillä pelaamassa sulkapalloa. Joka päivä jotain liikuntaa. Työssäänkin oli aktiivinen ja ahkera, normaali päivätyö hänellä. Liikuntaharrastuksissa meni sitten illat ja viikonloput. Eipä tehnyt kotona juuri mitään kun oli aina juoksulenkillä tai käymässä salilla tms tai huolsi (omaa!) pyöräänsä ja varusteitaan. 

Vierailija
26/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa olen sinkku. Remonttia olen tehny monenlaista lattiasta kattoon ja olen siitä mainostanut naisille että osaan remontoida. Pistän vaikka uuden parkettilattian jos tarvii.

Vierailija
27/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ainakin sikäli, että useimmat bodarit on laiskoja sen punttisalin ulkopuolella. Ei varmaan kuitenkaan kaikki. Jos haluaa tiskirätin miehen, niin lähtisin katsomaan hintelöistä keskipitkistä epävarmoista miehistä, jotka kompensoi tekemisellä ja hakee hyväksyntää. Lyhyttä miestä en ottaisi, koska ne on usein jääräpäisiä ja agressiivisia, kun ovat aina joutuneet osoittamaan sitä miehisyyttään.

Vierailija
28/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa olen sinkku. Remonttia olen tehny monenlaista lattiasta kattoon ja olen siitä mainostanut naisille että osaan remontoida. Pistän vaikka uuden parkettilattian jos tarvii.

Miehen sinkkuuteen on kyllä joku hyvä syy. Eikä se syy liity remonttitaitoihi  tai niiden puutteeseen vaan yleensä miehen luonteeseen tai käyttäytymistapoihin. Ei kukaan nainen halua vaikkapa ilkeäluontoista ja passiivisaggressiivista miestä vaikka hän olisi Suomen taitavin remontoija.

Vierailija
29/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Marttakerhoon, ja katso mitä löytyyy.

Vierailija
30/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa mennä pillun nuolemiseksi loppupeleissä Ap:n elämä.

Vierailija
31/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ainakin sikäli, että useimmat bodarit on laiskoja sen punttisalin ulkopuolella. Ei varmaan kuitenkaan kaikki. Jos haluaa tiskiräti

Kuvaamasi epävarma ja hyväksyntää hakeva mies, joka tekemisellä kompensoi, on juuri se, joka muuttuu naimisiinmenon tai lapsen syntymisen jälkeen laiskaksi, joka ei osallistu. Koska enää ei tarvitse kompensoida kun nainen on jo saatu ja nalkissa.

Vierailija
32/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = Ensitreffien Jenni haku päällä 

Vierailija
33/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisankantajan hommaa tehdä kotitöitä. Vaimon tehtäviä nuo on

Vierailija
34/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varamiespalvelu.

Vierailija
35/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla ainakin takaat sen, että myös ne aktiiviset miehet lähtee vetämään jo hyvissä ajoin. Kukaan itseään kunnioittava mies ei tule jäämään tuollaiseen kaverilliseen hengailuun naisen kanssa jos ja kun on jo heti määrittänyt että millä mielellä on naisen kanssa liikkeellä. Toki jos haluaa houkutella niitä epätoivoisimpia miehiä niin sitten tietty todella hyvä keino siihen.

Vierailija
36/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kasaa huonekaluja joka päivä?

Vierailija
37/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä vastauksia ap saanut! Vaikka hän vain etsii aktiivista ja kotona puuhakasta miestä. Selvästi siinä on jotain pahaa, kun niin häntä kohtaan ilkeästi hyökätään. Ennen oli miehet rautaa. Nykyään näköjään lähinnä ilkeitä huutelijoita.

Vierailija
38/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kasaa huonekaluja joka päivä?

Onko joku väittänyt, että joku kasaa joka päivä?

Vierailija
39/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nainen laittaa ruuan , mies tiskaa hoitaa pyykit pelaa lasten kanssa yhdessä siivotaan 

Vierailija
40/128 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset just haluaa niitä jännämiehiä jotka ei tee kotitöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi