Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyään löytää miehen, joka ei ole laiska (kotona)?

Vierailija
21.12.2024 |

Työssä olemisen ahkeruutta ei tässä nyt lasketa. Vaan ainoastaan kotona olemisen aikaa. Sitä minkä verran tekee kotitöitä, siivoaa kotona, tekee pikkuremonttia (sen verran mitä taitoja on), hoitaa vauvaa, tekee lasten kanssa asioita, laittaa ruokaa, tekee pihatöitä, laittaa ulos jouluvaloja jne. Itse nimittäin olen tällaisissa kotiasioissa aktiivinen tyyppi (kyllä, teen lumitöitä, maalaan seiniä, kasaan huonekaluja jne, ei siis vain perinteisiä naisten töitä) ja haluaisin miehen, joka on näissä yhtä aktiivinen eikä laiska. Kysymys kuuluu mistä nykyään löytää tällaisen miehen? Ja mistä tunnistaa ettei tuo aktiivisuus ole vain alun tsemppaamista vuokseni tai hurmatakseen minut naimisiin tai lasten tekoon vaan ihan oikea ominaisuus miehessä, joka pysyy lasten saamisen jälkeenkin?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä laiskojakin miehiä sitten on olemassa. Itselläni on 2 työpaikkaa ja teen arkisin yhteensä 12 tuntisia päiviä. Kotona odottaakin sitten patalaiska vaimokulta joka kauniisti pyytää josko voisin käydä kaupassa ja tehdä hänelle jotakin ruokaa kun ei ole koko päivänä itse ehtinyt laittamaan mitään kun on pitänyt miettiä, että siivoaisiko hän vai pesisikö pyykit.. kumpaakaan ei luonnollisesti ole tehnyt, mutta on kuitenkin kovin suunnitellut tekevänsä, se on jo aika paljon.

Tällaisia naisia on yllättävän paljon ja on todella vaikeaa löytää enää mistään muun kaltaisia .  Naisen ylläpito tulee yllättävän kalliiksi ja vaatii paljon työtä. Pahimpia ovat yh äidit ja jos sellaisen erehtyy ottamaan vaivoikseen niin saa todella pettyä aivan täysin. Jos tulee joskus hieman aiemmin töistä kotiin niin saa jonottaa.

Vierailija
102/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä laiskojakin miehiä sitten on olemassa. Itselläni on 2 työpaikkaa ja teen arkisin yhteensä 12 tuntisia päiviä. Kotona odottaakin sitten patalaiska vaimokulta joka kauniisti pyytää josko voisin käydä kaupassa ja tehdä hänelle jotakin ruokaa kun ei ole koko päivänä itse ehtinyt laittamaan mitään kun on pitänyt miettiä, että siivoaisiko hän vai pesisikö pyykit.. kumpaakaan ei luonnollisesti ole tehnyt, mutta on kuitenkin kovin suunnitellut tekevänsä, se on jo aika paljon.

Tällaisia naisia on yllättävän paljon ja on todella vaikeaa löytää enää mistään muun kaltaisia .  Naisen ylläpito tulee yllättävän kalliiksi ja vaatii paljon työtä. Pahimpia ovat yh äidit ja jos sellaisen erehtyy ottamaan vaivoikseen niin saa todella pettyä aivan täysin. Jos tulee joskus hieman aiemmin töistä kotiin niin saa jonottaa.

Totta tuo.

Ehdottomasti kannattaa kiertää yh äidit kaukaa jos kunnollista naista etsii. Kyllä siihen on aina ollut jokin pätevä syy miksi nainen on hylätty. Hyvää naista kun ei yksikään mies jättäisi vaan pitäisi kuin kalleinta aarrettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit ilmeisesti kodinhoitajaa, joten laita ilmoitus lehteen.

Vierailija
104/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit lukea huonosti. Hän etsii töiden jakajaa, sellaista joka tekee yhtä paljon kuin hän itse. Tasa-arvoista kumppania. Miehet  tosin tutkitusti luulevat tekevänsä kaikki kotityöt silloin kuin he tekevät niistä 40 %, että siinä valossa ymmärrän erehdyksesi.

Vierailija
105/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä oppinut ymmärtämään naisten logiikkaa.

Olin seurustellut joskus naisen kanssa jo useamman viikon ja tulin naisen pyynnöstä yökylään. Naisen lapsi oli kipeä ja pahalla päällä. Odotellessani iltatoimia lapsen kanssa tarjouduin viemään täysinäisen roskapussin ulos. Nainen suuttui ja sanoi, että sä olet täällä vieraana etkä asu täällä. WTF?

Aina löytyy miehestä jotain moitittavaa.

Vierailija
106/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit lukea huonosti. Hän etsii töiden jakajaa, sellaista joka tekee yhtä paljon kuin hän itse. Tasa-arvoista kumppania. Miehet  tosin tutkitusti luulevat tekevänsä kaikki kotityöt silloin kuin he tekevät niistä 40 %, että siinä valossa ymmärrän erehdyksesi.

Nainen triplaa kotitöiden tarpeen ja vaatii tekemään niistä puolet.

Vierailija
107/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tämä. Jos sinkkumies elää tunkiolla, kuten moni elää, niin harva nainen tosiaan tuota haluaa. Mun lyhytaikainen suhdemies ei esim koskaan (kirjaimellisesti koskaan) pessyt vessaansa tai vaihtanut lakanoitaan. Ei naiset yleensä rakasta paskaa niin paljon kuin miehet.

Vierailija
108/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tämä. Jos sinkkumies elää tunkiolla, kuten moni elää, niin harva nainen tosiaan tuota haluaa. Mun lyhytaikainen suhdemies ei esim koskaan (kirjaimellisesti koskaan) pessyt vessaansa tai vaihtanut lakanoitaan. Ei naiset yleensä rakasta paskaa niin paljon kuin miehet.

Öühöüh.

Jos kotitöitä tuntuu olevan liikaa, eikö olisi viisainta koettaa ensin vähentää niitä?

Eli ensisijaisesti aina pienempään pesään, eikä etsitä hoitajaa sille liian isolle pesälle, jota ei jakseta hoitaa.

Vierailija
109/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten miesten lasten paapominen. Siivoan kämppäni jos jaksan ja mikäli huvittaa. Ei miehen tarvi näitä naisten hommia tehdä, feministinen hömpötys pitää lopettaa pian.

Vierailija
110/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan laiskat kotitöitä karttavat miehet on kasvattanut? Kannattaa kysyä apelta ja anopilta, että miten meni noin niinkuin omasta mielestä.

Vierailija
111/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö siis ihan hetero miestä?

Vierailija
112/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun mies painaa täysillä duunia, pitkiä päiviä.  Ja ylitöitä päälle, on ihan yks lysti, vaikka ei tee kotona mitään.   Niinkuin yrittäjimä toimivat miehet tekee.

Mite ne ehtisi edes mitään kotona hommailla.

Lumenaurauskin omakotitalon suureen pihaan, on ostopalveluna.

Kun mies käy kotona vain nukkumassa.  Lapsiakin ehtii puhuttaa vain vkonloppuisin.i

Mitä horiset?

Todella harvalla nyt on näin kotona. Näitä miehiä löytyy ehkä kaksi kappaletta sataa kohti suomessa.

Kuuluuko miehen sitten elättää nainen ja lapset. Koska itse ei ole kotona tai kerkeä tehdä niin kuka tekee?

Äiti/vaimo joka on täyttä päivää töissä?

Jos mulla olis tyttäriä niin ei jatkoon tollanen ukko.

Vierailija
113/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit ADHD-piirteistä miestä.

No sulla ei ole niistä kokemusta näköjään.

Meillä paljo suvussa, kolmessa polvessa.

Työkalut pitkin pihoja kun ne vaan tipautetaan kädestä sinne missä niitä on just käyttänyt. 

Kymmeniä projekteja talossa ja pihalla käynnissä yhtä aikaa, ei tule valmista. Viimeistely mahdotonta.

Roinaa joka paikassa. Keräilijän vikaa.

Siivous yhtä tuskaa.

Vierailija
114/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan laiskat kotitöitä karttavat miehet on kasvattanut? Kannattaa kysyä apelta ja anopilta, että miten meni noin niinkuin omasta mielestä.

Mun exanoppi, syntynyt 1944, tekee kaikki kotityöt ja on kuulemma aina tehnyt.

Exappiukko, syntynyt 1942, voi hätäsesti grillata. Käy vaihdatuttamassa renkaat tietty ja vie auton huoltoon ja pesee automaatissa.

Miten tälläset ihmiset pystyis pojistaan ikinä kasvattamaan tasa-arvoa haluavia?

Naiset palaa loppuun näissä suhteissa ja katkeroituu.

Vierailija
115/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on komea, liikunnallinen, paljon harrastava, ahkera mies töissä, kotona ja makuukammarissa. On hyvä isä ja hellä, rakastava aviomies. Oikea unelmamies! Ollut jo yli 34 vuotta ja olemme onnellisia toisistamme. Kumpikin on opiskellut, tehnyt töitä ahkerasti sekä kotitöitä ja lasten hoitoa yhdessä. Ansaitsemme siis toisemme enkä ole koskaan nalkuttanut mistään, ei kuulu tapoihini eikä tarvetta ole. Eikä mieheni ole ADHD vaan rauhallinen ja harkitseva mies. 

No näitä on omasi lisäksi ehkä kaksi muuta. 

Vierailija
116/128 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit yksin asuvan sinkkumiehen, joka on asunut 10 vuotta omillaan kaukana äidin helmoista ja tsekkaat missä kunnossa sen koti on. Jos on siistiä ja löytyy kaapista muitakin mausteita kuin sinappi ja ketsuppi niin osaa tehdä tarvittavat kotityöt.

Vierailija
117/128 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on mieli ku vitusta niin löytää.

Vierailija
118/128 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitää katsoa mies jolla on takana useampi vuosi itsenäistä asumista ja siisti asunto. Mamman helmoista muuttava voi olla täysin kädetön.

Vierailija
119/128 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota uraohjusta tai pitkää päiväätekevää. He eivät jaksa.

Vierailija
120/128 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mies, onneksi :)