Mistä nykyään löytää miehen, joka ei ole laiska (kotona)?
Työssä olemisen ahkeruutta ei tässä nyt lasketa. Vaan ainoastaan kotona olemisen aikaa. Sitä minkä verran tekee kotitöitä, siivoaa kotona, tekee pikkuremonttia (sen verran mitä taitoja on), hoitaa vauvaa, tekee lasten kanssa asioita, laittaa ruokaa, tekee pihatöitä, laittaa ulos jouluvaloja jne. Itse nimittäin olen tällaisissa kotiasioissa aktiivinen tyyppi (kyllä, teen lumitöitä, maalaan seiniä, kasaan huonekaluja jne, ei siis vain perinteisiä naisten töitä) ja haluaisin miehen, joka on näissä yhtä aktiivinen eikä laiska. Kysymys kuuluu mistä nykyään löytää tällaisen miehen? Ja mistä tunnistaa ettei tuo aktiivisuus ole vain alun tsemppaamista vuokseni tai hurmatakseen minut naimisiin tai lasten tekoon vaan ihan oikea ominaisuus miehessä, joka pysyy lasten saamisen jälkeenkin?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kasaa huonekaluja joka päivä?
Onko joku väittänyt, että joku kasaa joka päivä?
Tuossa aiemmassa viestissä näin väitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa ovat nuo miehet. Ovat yleensä vanhempia ja parisuhteessa jo.
T:Tuollainen mies suhteessa
Näin ainakin meillä. Olemme vanhempi pariskunta ja mies on tuollainen puuhastelija. En juuri perään kysele, tehköön mitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Japanista joudut hakemaan.
Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kun roikkua täälä, niin katsokaa tästä miten Japanissa opetetaan jo kolulussa lapset siivoamaan ja tekemään muitakin kotitöitä.
En tiedä. Itse olen laiska tällaisessa normaalisti, joskus harvoin intoudun tietystä asiasta kuten leipomisesta mutta pidän helposta arjesta missä ei ole pakko tehdä mitään. Olen löytänyt kotona laiskan miehen, jota kuitenkin inspiroi rahan tekeminen. Tällä mennään ja minua ei haittaa, jos teen enemmän kotitöitä kunhan tuo toinen tuottaa rahaa. En kyllä haluaisikaan miestä joka puuttuu esim pyykinpesuun vaan teen ne mielellään ja omalla tavallani. Jos lapsia on, niin ymmärrän että on ongelma jos mies ei tee tarpeeksi. Minulle onneksi riittää, kun tienaa.
Minun mies tekee kotona kaiken mitä käsken eli tekee kyllä kunhan käskee. Mutta oma-aloitteisesti ei tee koskaan muuta kuin makaa sohvalla ja katsoo telkkaria. Ei tämä ainakaan kiva ole, vaikka joidenkin mielestä minun pitäisi olla onnellinen kotitöitä tekevästä miehestä. Mutta en haluaisi olla koko ajan käskemässä että jotain tapahtuisi.
"ei ole laiska kotona" = Tekee kaikki kotityöt, hoitaa lapset ja vähän remonttia päälle. Ja toki vielä käy täyspäiväisesti töissä samalla kun nainen vielä neljä vuotta synnytyksestä vetoaa siihen, että kantoi lapsia joten ei tarvitse.
Kuulostaa siltä, että ap on just niitä rasittavia ihmisiä, jotka kuolee tylsyyteen, jos pitää istua 5min paikoillaan. Koko ajan pitää olla härväämässä jotain. Toivottavasti ap löydät itsellesi kaltaisesi ADHD-potilaan, ei tuota kukaan täysjärkinen kestä.
Oletko käynyt afrikasta etsimässä?
Tälläkin palstalla monet naisett kertoneet ettei naisen mies tee kotona mitään kotitöitä eikä hoida lapsia. Uskokaa nyt etttä kun valitsette sittä komeaa miestä niin sen mukana ei tule hyvää kumppania joka auttaa teitä ja tekee kotitöitä..Tavis ruma miehet tekisi varmasttii kaikkea kotona ja kotitöistä ja remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla monet naisett kertoneet ettei naisen mies tee kotona mitään kotitöitä eikä hoida lapsia. Uskokaa nyt etttä kun valitsette sittä komeaa miestä niin sen mukana ei tule hyvää kumppania joka auttaa teitä ja tekee kotitöitä..Tavis ruma miehet tekisi varmasttii kaikkea kotona ja kotitöistä ja remonttia.
Aika jaloa olettaa, että kaikilla palstanaisilla on joku komea/menestynyt kumppaninaan. Rumissa on ihan yhtälailla näitä, aivan kuten se, ettei ota sitä palstan mainostamaa "MISSIÄ" (ainoa vaihtoehto rumalle/lihavalle) kumppanikseen ei takaa, että se kumppani on joku täydellinen kultasydän.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47-vuotias nainen eli elämää ja parisuhteitakin jo aika paljon nähnyt. Enkä millään nyt pysty ymmärtämään miten ulkonäkö ja kotitöiden tekeminen liittyisi toisiinsa. Oman elämänkokemukseni mukaan ei yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.
Ei mene noin. Liikunnallinen mies voi pitää tärkeimpänä lähteä salille, treeneihin, pyöräilemään, lenkille. Sitten tulee kotiin ja heittää hikiset vaatteet jonnekin sokin sokin roikkumaan ja haisemaan, käy ehkä suihkussa (tai sitten ei), syö, katsoo tietokonetta/kännykkää, makaa, piereskelee ja nukkuu. Sama seuraavana päivänä, jolloin vauhkoaa, että missä hänen kaikki urheiluvaatteet on ja miksei niitä ole pesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.
Ei mene noin. Liikunnallinen mies voi pitää tärkeimpänä lähteä salille, treeneihin, pyöräilemään, lenkille. Sitten tulee kotiin ja heittää hikiset vaatteet jonnekin sokin sokin roikkumaan ja haisemaan, käy ehkä suihkussa (tai sitten ei), syö, katsoo tietokonetta/kännykkää, makaa, piereskelee ja nukkuu. Sama seuraavana päivänä, jolloin vauhkoaa, että missä hänen kaikki urheiluvaatteet on ja miksei niitä ole pesty.
Niin ja perheellinen mies tekee sen lasten kanssa. Siinä sitä onkin sitten sotkua, kun mitä iso edellä sitä pienet perässä. Ja äidille tulee lisää hommia. Naapurit vain katsovat, että onpa siinä aktiivinen ja huolehtiva isä, kun viitsii lasten kanssa lähteä urheilemaan harva se päivä, äiti se vaan kotona makaa. Pyykkikasojen päällä ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja perheellinen mies tekee sen lasten kanssa. Siinä sitä onkin sitten sotkua, kun mitä iso edellä sitä pienet perässä. Ja äidille tulee lisää hommia. Naapuri
Kotona heitetään mailat, lenkkarit, sukset, luistimet, pallot, treenivaatteet ja vesipullot minne sattuu. Vesipullot vuotaa lattialle, kaikki on hukassa, likaisia ja tiellä.
Valitkaa naiset luonteeltaan vastuullinen ja järjestelmällinen mies. Komeus tai rumuus ei mitenkään korreloi sellaisten ominaisuuksien kanssa.
Tommoset maskuliiniset naiset ei ole ihan kuuminta hottia miestenmarkkinoilla.
Kotityöt on naisten hommia.
Niin, että sinä saisit laiskotella. Onneksi olen lopettanut seurustelun suomalaisten naisten kanssa. Pohjattoman tyytymättömiä ja ilkeitä olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Valitkaa naiset luonteeltaan vastuullinen ja järjestelmällinen mies. Komeus tai rumuus ei mitenkään korreloi sellaisten ominaisuuksien kanssa.
Haha. Edelleen joku luulee, että naiset päääsevät ihan valitsemaan. Jos naiset voisivat valita, niin ongelmaa ei edes alunperin olisi. Naiset jääkää yksin. Me miehet ei teitä tarvita. Osaan laittaa ruokaa ja tehdä kotityöt, joten miksi ottaisin naisen riesaksi kommentoimaan sitä milloin saan tai joudun tehdå mitäkin.
Ei ap sellaista etsikään joka olisi väkisin sellainen kuin ap haluaa. Aphan etsii sellaista, joka olisi alunperin ja ihan luonteeltaan tuollainen mitä ap kuvasi. Ei siis väkisin, ei apn käskystä eikä pakolla. Outo kommentti oli sinulla.