Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyään löytää miehen, joka ei ole laiska (kotona)?

Vierailija
21.12.2024 |

Työssä olemisen ahkeruutta ei tässä nyt lasketa. Vaan ainoastaan kotona olemisen aikaa. Sitä minkä verran tekee kotitöitä, siivoaa kotona, tekee pikkuremonttia (sen verran mitä taitoja on), hoitaa vauvaa, tekee lasten kanssa asioita, laittaa ruokaa, tekee pihatöitä, laittaa ulos jouluvaloja jne. Itse nimittäin olen tällaisissa kotiasioissa aktiivinen tyyppi (kyllä, teen lumitöitä, maalaan seiniä, kasaan huonekaluja jne, ei siis vain perinteisiä naisten töitä) ja haluaisin miehen, joka on näissä yhtä aktiivinen eikä laiska. Kysymys kuuluu mistä nykyään löytää tällaisen miehen? Ja mistä tunnistaa ettei tuo aktiivisuus ole vain alun tsemppaamista vuokseni tai hurmatakseen minut naimisiin tai lasten tekoon vaan ihan oikea ominaisuus miehessä, joka pysyy lasten saamisen jälkeenkin?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään! Hanki kissa tai koira ja jätä miehet rauhaan.

Vierailija
82/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei toimi jokin osa-alue henkisellä puolella tai muuten vaan olet jotenkin viallinen. Sillä suurin osa ihmisistä löytää kumppanin ihan vain tutustumalla ja osaa lukea, "kuka on sopiva kumppani puolisoksi ja kuka taas ei". Ainakin itse osaan lukea ihmisiä ja pystyn näin valitsemaan itselleni sopivat kumppanit. Myös kaikki kaverini pystyvät tähän.

N 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei toimi jokin osa-alue henkisellä puolella tai muuten vaan olet jotenkin viallinen. Sillä suurin osa ihmisistä löytää kumppanin ihan vain tutustumalla ja osaa lukea, "kuka on sopiva kumppani puolisoksi ja kuka taas ei". Ainakin itse osaan lukea ihmisiä ja pystyn näin valitsemaan itselleni sopivat kumppanit. Myös kaikki kaverini pystyvät tähän.

N 35

Just näin! Sille on olemassa hyvä syy miksi ketään ei löydy. Normaalit ihmiset kyllä pariutuvat nopeasti keskenään. Ne jotka eivät pariudu voivat katsoa peiliin, että missä se mahtaa johtua.

Vierailija
84/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lähtee pahasta akasta.

Jos olet paha akka, niin sua totellaan.

Niin, ja sillä pahalla akalla pitää olla kova ja rääkyvä komentoäänikin, mitä nöyrä mies ja naapuritkin heti tottelisi. 

Vierailija
85/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap siis hyväksyisi että työtön mies tekee tasan saman verran kotitöitä kuin nainen joka tekee 9h työpäivää? Leikitään siis että vain 30min työmatkat.

Kun kerran työssä olemisen ahkeruutta ei lasketa...

Tuota tuota...

Jos kyseessä on lapseton pari, joista kumpikin siivoaa omat sotkunsa, ei sitä muuta siivottavaa ole niin paljon etteikö kumpikin jaksaisi tehdä siitä puolta. Lapsiperh ja etenkin pikkulapsiperhe on ihan eri asia. Alle 2-3-vuotiaan hoitaminen on niin työlästä, että se on enemmän kuin kokopäivätyössä käyminen.

Vierailija
86/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun aktiivisuus on AINA alun tsemppaamista. Mieti vaikka miten itse käyttäydyt alussa. Seksi kelpaa ja siinä vaiheessa kun nainen yrittää vielä tehdä vaikutuksen niin suuseksiäkin irtoaa ja se on kovin intohimoista, sitten se seksi kaikin tavoin aina haalistuu tai vähenee tai mitä tahansa, mutta aina muuttuu siitä alusta, myös miesten puolelta, joten miksei remontointi halu voi laantua jos seksihalutkin laantuu. Muista että pakottaa ei saa ja ei tarkoittaa ei, myös siivoamisessa.

Vierailija
87/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alun aktiivisuus on AINA alun tsemppaamista. Mieti vaikka miten itse käyttäydyt alussa. Seksi kelpaa ja siinä vaiheessa kun nainen yrittää vielä tehdä vaikutuksen niin suuseksiäkin irtoaa ja se on kovin intohimoista, sitten se seksi kaikin tavoin aina haalistuu tai vähenee tai mitä tahansa, mutta aina muuttuu siitä alusta, myös miesten puolelta, joten miksei remontointi halu voi laantua jos seksihalutkin laantuu. Muista että pakottaa ei saa ja ei tarkoittaa ei, myös siivoamisessa.

Se alun tsemppaaminen ei tarkoita, että pitäisi itsensä pakottaa tekemään asioita, joita ei oikeasti haluaisi. Alussa ei arkielämä ole latistamassa suhdetta vaan kumpikin hoitaa oman arkensa ihan itse, joten tavatessa on aikaa harrastaa seksiä. Itse en keksi miten edes voisi tulla tilanne, että kun rupean tapailemaan jotain miestä hän rupeaisi remppaamaan jotain minun asunnossa. Siivoaminen taas kuuluu ihan jokaiselle, joka asuu jossain. Jo vuoden ikäisiä lapsia opetetaan siivoamaan lelujaan lattialta ja pyyhkimään pölyjä vanhemman kaverina.

Vierailija
88/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on komea, liikunnallinen, paljon harrastava, ahkera mies töissä, kotona ja makuukammarissa. On hyvä isä ja hellä, rakastava aviomies. Oikea unelmamies! Ollut jo yli 34 vuotta ja olemme onnellisia toisistamme. Kumpikin on opiskellut, tehnyt töitä ahkerasti sekä kotitöitä ja lasten hoitoa yhdessä. Ansaitsemme siis toisemme enkä ole koskaan nalkuttanut mistään, ei kuulu tapoihini eikä tarvetta ole. Eikä mieheni ole ADHD vaan rauhallinen ja harkitseva mies. 

Onko perheen vanhin? Onko maalta? Onko tehnyt lapsena paljon kotitöitä ja joutunut ottamaan vastuuta?

Kuulostaa todelliselta unelmamieheltä. 

Vierailija
89/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan täältä. Tämmösillä sivuilla ei vetelehdi kuin laiskat ja vammaiset.

Vierailija
90/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Ei kukaan jaksa tuollaista rupeamaa työpäivän jälkeen.

Suurin osa naisista jaksaa. Miehet ei jaksa, ja aloitus koskikin juuri tätä: miten löytää ja tunnistaa tällainen harvinainen mies.

Vierailija
91/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysjuoksua harrastava todennäköisesti jaksaa. Niin tylsää (ja hyödyllistä) hommaa, että jos jaksaa sitä, jaksaa mitä vaan. Muutenkin liikunnalliset on tarmokkaimpia ihmisiä

Vierailija
92/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on komea, liikunnallinen, paljon harrastava, ahkera mies töissä, kotona ja makuukammarissa. On hyvä isä ja hellä, rakastava aviomies. Oikea unelmamies! Ollut jo yli 34 vuotta ja olemme onnellisia toisistamme. Kumpikin on opiskellut, tehnyt töitä ahkerasti sekä kotitöitä ja lasten hoitoa yhdessä. Ansaitsemme siis toisemme enkä ole koskaan nalkuttanut mistään, ei kuulu tapoihini eikä tarvetta ole. Eikä mieheni ole ADHD vaan rauhallinen ja harkitseva mies. 

Onko perheen vanhin? Onko maalta? Onko tehnyt lapsena paljon kotitöitä ja joutunut ottamaan vastuuta?

Kuulostaa todelliselta unelmamieheltä. 

Maalta kotoisin olevat miehet ovat tehneet niitä ulkohommia eikä kotitöitä.

Vierailija
93/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on neljä sisarusta. Olemme kaikki puuhakkaita vapaa-ajalla. Olemme maalta ja 3 asuu edelleen maalla. Yksi veli asuu kaupungissa. Ei tarvitse pakottaa ketään mihinkään, vaan tykkäämme nikkaroida ja puuhata, laittaa pihaa ja pitää nurkat siisteinä. Ei ole mitään pakonomaista eikä hätäilyä. Täällä meitä olisi lähes laumoittain, vaan veljet ovat jo varattuja olleet pitkään. Itse olen sinkkunainen, mutta eihän tässä nyt naisista ollutkaan puhe.

Vierailija
94/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät kyllä AP halutessasi tuollaisen oma-aloitteisesti asioita tekevän miehen, se ei ole edes vaikeaa. Mutta tuon hintana on se että joudut hyväksymään miehen tavan tehdä asioita eli hän ei välttämättä ripusta pyykkejä narulle samalla tavalla kuin sinä, hän saattaa tehdä lumityöt eri tavalla kuin ehkä itse ajattelisit ne tehtävän, hän saattaa alkaa siivoamaan silloinkin kun haluaisit mieluummin katselle Netflixiä. Jos arvostelet miehen tapaa tehdä noi asiat, hän saattaa tarjota ratkaisuksi että saat tehdä ne itse mikäli hänen tapansa ei kelpaa. Miten on, näetkö tämän ongelmaksi? Jos et niin sitten vain ottamaan tuollainen mies.

Vierailija
95/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on maatilalta kotoisin. Oikein ahkera oli pienestä pitäen tekemään maatilan töitä. Harmillisesti niitä ei tässä kaupunkiasunnossa ole.

Eli hän ei tee mitään? 

Vierailija
96/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitset sellaisen joka hoitaa noita asioita itsekseen sinkkunakin

Vierailija
97/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.

Pskat ovat. Niillä menee se kaikki energia siihen liikuntaan. Kotona käydään huollattamassa itseä. Ja kiva olla esittelyperhe. Harrastuksen perässä vietetään lähes kaikki vapaa-aika.

Vierailija
98/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liikunnalliset miehet ovat myös aktiivisia muuten. Olet miehen kanssa ilman seksiä siihen asti kunnes menette naimisiin ja samalla tarkastelet miten hoitaa asioita ja kotia yms. Ei monet jaksa vuosia esittää.

Ehkä he sitten yleensä ovat, mutta minä en ole. Istun vain muskelikasana sohvalla lukemassa kirjaa 5 tuntia.

Vierailija
99/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä oppinut ymmärtämään naisten logiikkaa.

Olin seurustellut joskus naisen kanssa jo useamman viikon ja tulin naisen pyynnöstä yökylään. Naisen lapsi oli kipeä ja pahalla päällä. Odotellessani iltatoimia lapsen kanssa tarjouduin viemään täysinäisen roskapussin ulos. Nainen suuttui ja sanoi, että sä olet täällä vieraana etkä asu täällä. WTF?

Vierailija
100/128 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä oppinut ymmärtämään naisten logiikkaa.

Olin seurustellut joskus naisen kanssa jo useamman viikon ja tulin naisen pyynnöstä yökylään. Naisen lapsi oli kipeä ja pahalla päällä. Odotellessani iltatoimia lapsen kanssa tarjouduin viemään täysinäisen roskapussin ulos. Nainen suuttui ja sanoi, että sä olet täällä vieraana etkä asu täällä. WTF?

Naisten mielestä se on epäseksikästä, kun mies tekee tuollaisia helppoja naisten kotitöitä. Makoile vaan sohvalla kaljatölkki kädessä ja murahtele jotain, mistä ei saa selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi