Mies viestittelee jatkuvasti mutta ei halua tavata
Viestittelee ja kyselee kuulumisia. Mutta ei halua tavata.
Ärsyttävää. Mitä se oikein ajattelee?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat siis tuollaiseen urpoon aikaasi?
Koska naiset ovat tyhmiä.
Ap sitten valittaa "minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet?" Mutta samalla tuhlataan aikaan yhteen kova tasoiseen mieheen, joka ei ole yhtään kiinnostunut ap:sta.
Ei, en minä sellaista valita. Ympärillä pyörii neljäkin monella tavalla tosi hyvää miestä, en vain ole oikein kenestäkään heistä niin kiinnostunut. Eivät ole yhtä komeita, jos totta puhutaan.
Okei,no tuo on outoa. Minulla on vain sellaisia kokemuksia, että silloin kun mies ei enää ole halunnut tavata, on viestittely hänen puoleltaan loppunut kokonaan ja jos minä olen ehdottanut tapaamista, niin mies on vastannut, ettei halua enää ollenkaan tavata.
Ehkä hän vielä haluaa miettimisaikaa, että haluaako tavata enää vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu.
Tätä on kiva tehdä sinkkuäideille.
Mitä kivaa siinä on? Mulle on tehty joskus. Laitoin parista peruuntumisista ja jahtaamisesta estot päälle, ja se siitä. Olikohan sen väärti?
Outoja heppuja olette. Miten kenelläkään riittää aika ja mielenkiinto tuollaiseen?
Huijari kyseessä, kohta pyytää rahaa.Jätä tuommoinen.
Sillä on joku kiinnostavampi kierroksessa ja jos se menee pieleen, voi ottaa sinut. Jollei nyt ole vielä joku siinä edellä. Eli et ole ykkösvalinta hänelle. Siirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Huijari kyseessä, kohta pyytää rahaa.Jätä tuommoinen.
Ap on tavannut tyypin muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on joku kiinnostavampi kierroksessa ja jos se menee pieleen, voi ottaa sinut. Jollei nyt ole vielä joku siinä edellä. Eli et ole ykkösvalinta hänelle. Siirry eteenpäin.
Haittaako se, jos itse et ole se ykkösvaihtoehto miehelle? Ei minua ainakaan haittaa, jos vasta tapailuvaiheessa mies haluaa tutustua muihinkin naisiin. Toki toivon, että ne tapaamiset eivät johda jatkoon, jos olen itse ihastunut mieheen.
🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭
squeek, squeek, tämän keskustelun on vallannut hiiri 🧀🧀🧀🧀🧀🐁🐁🐁🐁🐁🐁
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti
Kuulostaa aika pahalta ap. Noilla kertomillasi tiedoilla sanoisin, että kuuntele mummon neuvoa. Eli jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen ihminen ei soita vaan viestittelee kuin teinit?
Kyllä suurin osa aikuisista nykyään viesteillä kommunikoi eri viestisovelluksissa. Silloin soitetaan, jos on joku hätä tai aivan erityista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi koirat nuolee pallejaan?
En. Miksi?
Mikset vaan voi nauttia viestittelysuhteesta? Panoseuraa voit hakea joltakin toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan voi nauttia viestittelysuhteesta? Panoseuraa voit hakea joltakin toiselta.
Olerko hullu? Viestikaveri voi olla ties mikä sekoboltsi ja nauraa vaimonsa kanssa hölmölle naiselle
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä nautinnollista viestien saamisessa on, jos suhteeseen ei liity mitään fyysistä. Voitko vähän avata, mikä viehätys niissä viesteissä on?
Jossei homma etene haluamaasi suuntaan niin vastaa miehelle, että ei tästä oikein taida tulla mitään ja sitten lopetat viesteihin vastaamisen.
Tämä on ihan hiton outoa. Mies lähettelee jotain sydänhymiöitä, mutta sitten ei kuitenkaan halua mitään.
T. Toinen samanlaisessa kuviossa pyörivä