Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee jatkuvasti mutta ei halua tavata

Vierailija
14.12.2024 |

Viestittelee ja kyselee kuulumisia. Mutta ei halua tavata.

Ärsyttävää. Mitä se oikein ajattelee? 

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viestit on? Kun kyselee kuulumisia, kommentoiko niihin ja tekee jatkokysymyksiä, vai vaikuttaako siltä ettei oikeasti lue mitä vastaat. Jos keskustelunne menee tyyliin:

-Mitä kuuluu söpöläinen? *hymiö

-Ihan hyvää, tosin oli vähän rasittava päivä

-Semmoista se on. Mä kävin tänään salilla. Oot kuuma *hymiö

...niin on aika selvää ettei ole oikeasti kiinnostunut ja pitää vain keskustelua yllä, jotta pysyt varalla. 

Kyselee aina jatkokysymyksiä, kommentoi mitä sanon. Silloinkin kun itse ajattelen, että oma viestini on vain juuri tuollaista epämääräistä, että "salilla olen tässä käynyt" niin innokkaasti ryhtyy kyselemään tarkemmin ja kommentoi vastauksiani.

Eli viesteissä vaikuttaa oikeastaan kiinnostuneemmalta kuin minä, mutta silti alkutapaamisten jälkeen ei kommentoi mitenkään mahdollisia tapaamisia. Va

Tämä on ihan hiton outoa. Mies lähettelee jotain sydänhymiöitä, mutta sitten ei kuitenkaan halua mitään. 

T. Toinen samanlaisessa kuviossa pyörivä

Vierailija
82/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sen harrastus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaat siis tuollaiseen urpoon aikaasi?

Koska naiset ovat tyhmiä.

Ap sitten valittaa "minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet?" Mutta samalla tuhlataan aikaan yhteen kova tasoiseen mieheen, joka ei ole yhtään kiinnostunut ap:sta.

Ei, en minä sellaista valita. Ympärillä pyörii neljäkin monella tavalla tosi hyvää miestä, en vain ole oikein kenestäkään heistä niin kiinnostunut. Eivät ole yhtä komeita, jos totta puhutaan.

84/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,no tuo on outoa. Minulla on vain sellaisia kokemuksia, että silloin kun mies ei enää ole halunnut tavata, on viestittely hänen puoleltaan loppunut kokonaan ja jos minä olen ehdottanut tapaamista, niin mies on vastannut, ettei halua enää ollenkaan tavata.

Ehkä hän vielä haluaa miettimisaikaa, että haluaako tavata enää vai ei.

Vierailija
85/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu. 

Tätä on kiva tehdä sinkkuäideille.

Mitä kivaa siinä on? Mulle on tehty joskus. Laitoin parista peruuntumisista ja jahtaamisesta estot päälle, ja se siitä. Olikohan sen väärti?

Outoja heppuja olette. Miten kenelläkään riittää aika ja mielenkiinto tuollaiseen?

Vierailija
86/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari kyseessä,  kohta pyytää rahaa.Jätä tuommoinen.

Vierailija
87/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku kiinnostavampi kierroksessa ja jos se menee pieleen, voi ottaa sinut. Jollei nyt ole vielä joku siinä edellä. Eli et ole ykkösvalinta hänelle. Siirry eteenpäin. 

88/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijari kyseessä,  kohta pyytää rahaa.Jätä tuommoinen.

Ap on tavannut tyypin muutaman kerran.

89/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku kiinnostavampi kierroksessa ja jos se menee pieleen, voi ottaa sinut. Jollei nyt ole vielä joku siinä edellä. Eli et ole ykkösvalinta hänelle. Siirry eteenpäin. 

Haittaako se, jos itse et ole se ykkösvaihtoehto miehelle? Ei minua ainakaan haittaa, jos vasta tapailuvaiheessa mies haluaa tutustua muihinkin naisiin. Toki toivon, että ne tapaamiset eivät johda jatkoon, jos olen itse ihastunut mieheen.

Vierailija
90/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭🐭

squeek, squeek, tämän keskustelun on vallannut hiiri 🧀🧀🧀🧀🧀🐁🐁🐁🐁🐁🐁

Vierailija
91/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti

Kuulostaa aika pahalta ap. Noilla kertomillasi tiedoilla sanoisin, että kuuntele mummon neuvoa. Eli jätä se sika.

Vierailija
92/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen ei soita vaan viestittelee kuin teinit?

Kyllä suurin osa aikuisista nykyään viesteillä kommunikoi eri viestisovelluksissa. Silloin soitetaan, jos on joku hätä tai aivan erityista asiaa.

Vierailija
93/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xncnv

Vierailija
94/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi koirat nuolee pallejaan? 

En. Miksi?

Vierailija
95/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan voi nauttia viestittelysuhteesta? Panoseuraa voit hakea joltakin toiselta.

Vierailija
96/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan voi nauttia viestittelysuhteesta? Panoseuraa voit hakea joltakin toiselta.

Olerko hullu? Viestikaveri voi olla ties mikä sekoboltsi ja nauraa vaimonsa kanssa hölmölle naiselle

Vierailija
97/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
98/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä nautinnollista viestien saamisessa on, jos suhteeseen ei liity mitään fyysistä. Voitko vähän avata, mikä viehätys niissä viesteissä on?

Vierailija
99/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei homma etene haluamaasi suuntaan niin vastaa miehelle, että ei tästä oikein taida tulla mitään ja sitten lopetat viesteihin vastaamisen.

Vierailija
100/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just