Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee jatkuvasti mutta ei halua tavata

Vierailija
14.12.2024 |

Viestittelee ja kyselee kuulumisia. Mutta ei halua tavata.

Ärsyttävää. Mitä se oikein ajattelee? 

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narkkari

Vierailija
102/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on narkkari

Miten siihen tulokseen tulit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on narkkari

Miten siihen tulokseen tulit?

Ei kehtaa tavata koska häpeää itseään

Vierailija
104/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo

Vierailija
105/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut 

Vierailija
106/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella miehellä et tee mitään

Vierailija
107/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Okei,no tuo on outoa. Minulla on vain sellaisia kokemuksia, että silloin kun mies ei enää ole halunnut tavata, on viestittely hänen puoleltaan loppunut kokonaan ja jos minä olen ehdottanut tapaamista, niin mies on vastannut, ettei halua enää ollenkaan tavata.

Ehkä hän vielä haluaa miettimisaikaa, että haluaako tavata enää vai ei.

Miten voi jonkun tapaaminen olla näin vaikeaa? Voihan sitä juoda kahvit vaikka ukko-mus ta laisen kanssa ja sitten lähteä kotiin. Kyllä sen verran pitää pystyä vieraan ihmisen kanssa juttelemaan.

Vierailija
108/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu

Vierailija
109/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse häntä

Vierailija
110/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tosiaan olla varattu tai on muita pyörityksessä, mutta jättäisi minut sitten rauhaan. Vastailen jotain epämääräisen kohteliasta ja päätän aina unohtaa koko miehen. Ja juuri kun olen unohtanut, niin tulee taas viestiä.

Mulla oli tuollainen kaveri. Olen lopettanut yhteydeydenpidon. Jotain vikaa päässä tuollaisilla ihmisillä.

Vierailija
111/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu. 

Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Voisiko joku tällainen tyyppi vähän selittää? Mulla on ollut tällaisia kavereita. Noloja tapauksia.

Vierailija
112/122 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä naisia voi pompotella miten vaan. Aina laitatte viestiä, vaikka mies käyttäytyy miten tykkää :D

T. M48

Vierailija
113/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että vilauttelee

>>> 👓🧐

Vierailija
114/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että vilauttelee

>>> 👓🧐

Kun äkkiä selailin etusivun aiheita.

Vierailija
115/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuommoista se just on vääränlaisen kanssa tai voi olla oikeanlainenkin mutta ajoitus on kuitenkin ihan väärä eikä sopivammasta ole mitään takeita.

Sitten kun tapaa sen oikeasti itselle oikeanlaisen ihmisen niin tuokin asia loksahtaa ihan itsestään mallilleen joka sopii kummallekin.

Ei kannata tuhlata aikaa moisiin tyyppeihin joiden kanssa on tuollaista tahkoamista ja saa miettiä (jopa vauvapalstalla) mitä kummaa se oikein meinaa vai meinaako mitään.

Vierailija
116/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varattu

Tai ainakin sillä on (toiveissaan) kierroksessa joku kiinnostavampi jolle taas ei voi olla liian innokas viestijä, joten ap on sopiva kohde viestittelylle ja kevyelle flirtillekin. Sopivasti vielä pysyy lämpimänäkin jos tuo kiinnostavampi ei natsaakaan. 

Mies on ketku eli unohda.

Vierailija
117/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tosiaan olla varattu tai on muita pyörityksessä, mutta jättäisi minut sitten rauhaan. Vastailen jotain epämääräisen kohteliasta ja päätän aina unohtaa koko miehen. Ja juuri kun olen unohtanut, niin tulee taas viestiä.

Tuohan on tapa pitää sinut kokussa. Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Pitää yhteyttä, jotta kiinnostus ja yhteys säilyy, mutta ei liian tiiviisti, jotta et luule liikoja. Hot and cold- taktiikka. 

Kato vaan, jos yrittäisit itse sopia tapaamisen, ja sanoisit, että tämä loppuu, jos ei tavata, niin varmasti sanoisi, että tavataan- ja juuri ennen tapaamista peruisin sen johonkin syyhyn vedoten. Tällä saisi taas pelattua aikaa.

L O P E T A, HETI YHTEYEDENPITO MIEHEEN 🚩🚩🚩

Vierailija
118/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rakastunut ja mies on rakastunut minuun. Hänellä on kuitenkin ollut etsinnässä kumppani jo pidempään, eli hänellä on tällaisia keskustelututtuja ollut paljon. On kertonut sen suoraan. Kun mies ei vie asiaa eteenpäin, se tarkoittaa, ettei hänellä ole oikeita tunteita. On kokeillut kyseisen naisen kanssa, mutta tunteet vaan ei riitä. Jos mies haluaa enemmän, hän kyllä silloin toimii. Tällainen viestittelyroikotus on kyllä ihan turhaa, eihän noi viestit kerro mitään, paitsi jos oikeasti rakastaa ja kirjoittaa rakastan sinua. Sun tapauksessa voi olla, ettei mies vaan ole löytänyt sitä oikeaa ja hänellä on haku päällä ja monta viestittelyissä, mutta sinäkään et sitten ole "se oikea". 

Vierailija
119/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysyä suoraan?

Vierailija
120/122 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellut olevansa villi ja vapaa. Tosiasiassa the vaimo ei päästä iltavapaalle.