Mies viestittelee jatkuvasti mutta ei halua tavata
Viestittelee ja kyselee kuulumisia. Mutta ei halua tavata.
Ärsyttävää. Mitä se oikein ajattelee?
Kommentit (122)
Näitä taitaa nykypäivänä olla tarjolla enemmänkin. Reppanoita, jotka haluaa rusinat pullasta, mutta ei mitään muuta.
Minulla on pitkäsuhde takana ja sen jälkeen sitten haaveillut elämäni parisuhteesta. Isoilla puheilla miehet lähestyy. Lupauksia ja lämpöisiä viestejä, mutta siihen se jää. Yhdessä tekstiviestisuhteessa jopa kosittiin, pyydettiin muuttamaan hänen kotiin ja sitä ruikutusta kesti yli vuoden. Näin jälkeenpäin olen tajunnut, että me tavattiin silloin, kun hänelle sopi. Jos ehdotin jotain, niin ikinä ei sopinut. Minä järjestin tapaamiset (yksinhuoltaja, kun olen) ja herralla oli kyllä aikaa, mutta jotenkin oli aina jotain mitättömiä syitä. Kuitenkin oli jollain sekavalla tavalla ihan aidosti kiinnostunut minusta. Huomasin kuitenkin, ettei sietänyt minun lasta, joten minun osalta se suhde jäi sitten siihen. Viestitti sen jälkeen vielä monta kuukautta, kunnes löysi seuraavan.
Nyt on ollut sellainen tekstiviestisuhde taas 6kk:tta. Luulen, ettei tämän kanssa edes tavata ikinä. Kivahan tuo on ja joku kirjeenvaihtosuhde meille on muodostunut, mutta nyt olen herännyt. Mä en halua tämmöisiä suhteita. Ymmärrän todella hyvin ystäviäni, joista osa on sinkkuäitejä. Kuka nyt tämmöisiin miehiin aikaa haluaa käyttää. Mulla meni tämä asia ohi, kun pitkässä suhteessa olin, että tosiaan tämmöisiäkin häntäheikkejä on olemassa. Ihan ok, kun itsekin suhtautuu asiaan siten, ettei edes mistään suhteesta haaveile. Tätä haavekuvaa nyt itsestäni siivoan, ja jatkossa taidan panostaa näihin pysyviin ihmissuhteisiini. Kai näiden kanssa nauraa voi, mutta tyhmää odottaa yhtään enempää.
Mikä estää sinua kysymästä ja järjestämästä tapaamista kun selvästikin odotat että mies tekee ja järjestää kaiken mitä sinä haluat?