Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee jatkuvasti mutta ei halua tavata

Vierailija
14.12.2024 |

Viestittelee ja kyselee kuulumisia. Mutta ei halua tavata.

Ärsyttävää. Mitä se oikein ajattelee? 

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tuttavuus?

Vierailija
42/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää, että tapaamisessa ei kemiat kohtaa ja katoat. Mielummin viestittelyä naisen kanssa kuin ei mitään.

Luulen, että tästä on kyse, kemiat ole kohdillaan.

Sivusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aP siis vielä kertaakaan tavanneet?

Vierailija
44/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole tarpeeksi kiinnostava. Miehen huomiontarvetta kuitenkin ajoittain kelpaat tyydyttämään.

Älä jää roikkumaan tuollaiseen, elämä menee tuossa hukkaan.

Vierailija
45/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on kiinnostavampia pyörityksessä. Olet varalla.

Juuri näin.Itse ehdotin eräälle että tavataan.Ei vastannut.Lopetin viestityksen siihen.En halua puhua tuntemattoman kanssa ja mistä puhun? 

Täytyyhän sitä tavata että huomaa kannattaako jattkaa. 

Vierailija
46/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole mikään pillun vonkaaja vaan haluaa tutustua ensin viestittelemällä. Koita ap nyt vaa pysyä rauhallisena vai pitäisikö miehen olla heti kimpussa.?

Vierailija
47/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestit on? Kun kyselee kuulumisia, kommentoiko niihin ja tekee jatkokysymyksiä, vai vaikuttaako siltä ettei oikeasti lue mitä vastaat. Jos keskustelunne menee tyyliin:

-Mitä kuuluu söpöläinen? *hymiö

-Ihan hyvää, tosin oli vähän rasittava päivä

-Semmoista se on. Mä kävin tänään salilla. Oot kuuma *hymiö

...niin on aika selvää ettei ole oikeasti kiinnostunut ja pitää vain keskustelua yllä, jotta pysyt varalla. 

Vierailija
48/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki osaa viestitellä luontevasti. Olen aika varovainen ja hidas naisten kanssa koska ne huonot kokemukset ghostaamisesta...

Vierailija
49/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tissi/pillukuvia ennen sitoutumista. 

Vierailija
50/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viestit on? Kun kyselee kuulumisia, kommentoiko niihin ja tekee jatkokysymyksiä, vai vaikuttaako siltä ettei oikeasti lue mitä vastaat. Jos keskustelunne menee tyyliin:

-Mitä kuuluu söpöläinen? *hymiö

-Ihan hyvää, tosin oli vähän rasittava päivä

-Semmoista se on. Mä kävin tänään salilla. Oot kuuma *hymiö

...niin on aika selvää ettei ole oikeasti kiinnostunut ja pitää vain keskustelua yllä, jotta pysyt varalla. 

Tossa sun esimerkki keskustelussa kumpikaan osapuoli ei kysy toiselta mitään (paitsi "mitä kuuluu"). 

Ton esimerkki keskustelun osalta sanoisin, että kumpikaan ei ole oikeasti kiinnostunut siitä toisesta. Kunhan heittelevät turhanpäiväisiä viestejä toisilleen.

Vierailija
51/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan ehdottelee jotain ruoka-tapaamista ja mies ei halua lähteä turhaan maksumieheksi.

Viestittelee kuitenkin, jos tulisi se kutsu suoraan treffeille jos nainen odottaa suihkun raikkaana peiton alla.

Vierailija
52/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen ihminen ei soita vaan viestittelee kuin teinit?

Vierailija
53/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan ehdottelee jotain ruoka-tapaamista ja mies ei halua lähteä turhaan maksumieheksi.

Viestittelee kuitenkin, jos tulisi se kutsu suoraan treffeille jos nainen odottaa suihkun raikkaana peiton alla.

Mä olen tällaiselle yhdelle roikottajalle sanonut suoraan, että "tekisi mieli seksiä, tuletko käymään?". Suostui ensin, mutta perui sitten viime tipassa. Kahdesti. Enpä kysele enää.. Ja olimme tuossa vaiheessa jo tavanneet muutaman kerran, joten ihan tuntemattomalle en alkanut ehdottelemaan.

Vierailija
54/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä riittää joille seksi kelpaisi, mutta muuten ei tahdota panostaa suhteeseen. -sivu

Vierailija
55/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu. 

Suostut viestillä, miksi?

Onko sulla tai jonnella saldo täynnä kun ette soita?

Vierailija
56/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole mikään pillun vonkaaja vaan haluaa tutustua ensin viestittelemällä. Koita ap nyt vaa pysyä rauhallisena vai pitäisikö miehen olla heti kimpussa.?

Miksi ei voi tutustua puhumalla? Viestit voi ymmärtää väärin, kuka jaksaa vääntää tarkennuksia kun puhumalla saa asiat selväksi.

Varatut eivät soita.

Vierailija
57/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki osaa viestitellä luontevasti. Olen aika varovainen ja hidas naisten kanssa koska ne huonot kokemukset ghostaamisesta...

Jos et osaa puhuakaan luontevasti niin unohda koko juttu.

Vierailija
58/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu. 

Suostut viestillä, miksi?

Onko sulla tai jonnella saldo täynnä kun ette soita?

Lopeta jo vanhus tuo soittojankkaus. Ei mulla ole edes tuon ihmisen puhelinnumeroa.

Vierailija
59/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tällaiselle yhdelle roikottajalle sanonut suoraan, että "tekisi mieli seksiä, tuletko käymään?". Suostui ensin, mutta perui sitten viime tipassa. Kahdesti. Enpä kysele enää.. Ja olimme tuossa vaiheessa jo tavanneet muutaman kerran, joten ihan tuntemattomalle en alkanut ehdottelemaan.

Aika paha.

Vierailija
60/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ehdottelee? Mies ei halua maksaa? Miksei lissu tai  jonne sano suomeksi että molemmat maksaa omansa?

Etkö sinä osaa puhua ymmärrettävästi puhelimessa?

Kuka tuollaista haluaa edes tavata myöhemmin?