Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee jatkuvasti mutta ei halua tavata

Vierailija
14.12.2024 |

Viestittelee ja kyselee kuulumisia. Mutta ei halua tavata.

Ärsyttävää. Mitä se oikein ajattelee? 

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen ei soita vaan viestittelee kuin teinit?

Miksi alapeukkuja?

Vierailija
62/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu. 

Suostut viestillä, miksi?

Onko sulla tai jonnella saldo täynnä kun ette soita?

Lopeta jo vanhus tuo soittojankkaus. Ei mulla ole edes tuon ihmisen puhelinnumeroa.

Miksei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan ehdottelee jotain ruoka-tapaamista ja mies ei halua lähteä turhaan maksumieheksi.

Viestittelee kuitenkin, jos tulisi se kutsu suoraan treffeille jos nainen odottaa suihkun raikkaana peiton alla.

Ja sitten sä heräsit. Ulko-ovi valmiina auki koska muija peiton alla valmiina?

Vierailija
64/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaat siis tuollaiseen urpoon aikaasi?

Hyvä kysymys. Ei pitäisi. Osaa kuitenkin olla niin uskomattoman hurmaava. Ja siis tapaamme toki välillä, mutta mies pitää silti omituista etäisyyttä.

Onkohan meillä sama mies kierroksessa? Missä päin tämä tyyppi on ja minkä ikäinen?

Etelä-Suomi, vanhempi mies

Vierailija
65/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies viestittelee joka päivä vaikka en vastaisi mitään. Välillä ehdottaa tapaamista, johon minä suostun ja sitten tapaamispäivänä peruu. 

Suostut viestillä, miksi?

Onko sulla tai jonnella saldo täynnä kun ette soita?

Lopeta jo vanhus tuo soittojankkaus. Ei mulla ole edes tuon ihmisen puhelinnumeroa.

Miksei ole?

Ei vaan ole. Vuonna 2024 yhteydenpitoon ei tarvita puhelinnumeroa.

Vierailija
66/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ei pitäisi. Osaa kuitenkin olla niin uskomattoman hurmaava. Ja siis tapaamme toki välillä, mutta mies pitää silti omituista etäisyyttä.

Onkohan meillä sama mies kierroksessa? Missä päin tämä tyyppi on ja minkä ikäinen?

Minkä ikäinen? 70?

Vierailija
67/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tosiaan olla varattu tai on muita pyörityksessä, mutta jättäisi minut sitten rauhaan. Vastailen jotain epämääräisen kohteliasta ja päätän aina unohtaa koko miehen. Ja juuri kun olen unohtanut, niin tulee taas viestiä.

Mikset estä viestejä?

Vierailija
68/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan ehdottelee jotain ruoka-tapaamista ja mies ei halua lähteä turhaan maksumieheksi.

Viestittelee kuitenkin, jos tulisi se kutsu suoraan treffeille jos nainen odottaa suihkun raikkaana peiton alla.

Yäk! Kuka haluaisi lähteä joillekin kisaanlihakeittogreffeille?

Vierailija
69/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti?

Jaksan kanssa viestitellä aktivisestikin mutta näkeminen saattaa olla sillä hetkellä liian kuormittavaa säätöä

Vierailija
70/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen? 70?

40

Vierailija
71/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki 48v?

Vierailija
72/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Oletteko aP siis vielä kertaakaan tavanneet?

Olemme, joitakin kertoja. Ja mies innokkaasti ehdotteli uusia tapaamisia. Sitten siirtyikin pelkkään viestittelyyn ja kun olen ehdottanut tapaamista, niin ei vastaa mitään. Mutta silti jatkaa viestittelyä.

Eli ymmärtäisin, jos ei vain kiinnosta mutta outoa silti jatkaa viestittelyä. 

Ja joo, en jatka hommaa mutta olisi kiinnostavaa tietää mistä on kyse. Itse ainakin, jos ei kiinnosta, niin en jatka viestittelyäkään enkä odota sitä muiltakaan. Eli joko kiinnostaa tai ei, kumpikin ok, mutta päättäisi.

Vierailija
73/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole mikään pillun vonkaaja vaan haluaa tutustua ensin viestittelemällä. Koita ap nyt vaa pysyä rauhallisena vai pitäisikö miehen olla heti kimpussa.?

Olisihan se nyt helpompaa tutustua käymällä vaikka kahvilla.

Vierailija
74/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viestit on? Kun kyselee kuulumisia, kommentoiko niihin ja tekee jatkokysymyksiä, vai vaikuttaako siltä ettei oikeasti lue mitä vastaat. Jos keskustelunne menee tyyliin:

-Mitä kuuluu söpöläinen? *hymiö

-Ihan hyvää, tosin oli vähän rasittava päivä

-Semmoista se on. Mä kävin tänään salilla. Oot kuuma *hymiö

...niin on aika selvää ettei ole oikeasti kiinnostunut ja pitää vain keskustelua yllä, jotta pysyt varalla. 

Kyselee aina jatkokysymyksiä, kommentoi mitä sanon. Silloinkin kun itse ajattelen, että oma viestini on vain juuri tuollaista epämääräistä, että "salilla olen tässä käynyt" niin innokkaasti ryhtyy kyselemään tarkemmin ja kommentoi vastauksiani.

Eli viesteissä vaikuttaa oikeastaan kiinnostuneemmalta kuin minä, mutta silti alkutapaamisten jälkeen ei kommentoi mitenkään mahdollisia tapaamisia. Vaikka itse niitä ehdotti kun viimeksi tavattiin.

Vierailija
75/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat tyhmiä.

Vierailija
76/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan pitkä ja komea alfauros, kun ap noin kovasti hänessä roikkuu.

Vierailija
77/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei päästä viihteelle

Voi tosiaan olla varattu vaikka ei ole kertonut sitä. Mutta kun minä voisin olla ihan hyvin vain kavereita tämän miehen kanssa, on hauskaa ja kiinnostavaa seuraa. Niin vähän ihmetyttää, jos jollain on noin tiukat säännöt parisuhteessa että ketään ulkopuolisia ei saa tavata, edes kavereina. Samalla tämä mies valittaa miten yksinäinen on. No niin kai onkin jos on tosiaan parisuhteessa josta ei edes halua kertoa, ja jos parisuhde estää kaikki tuttavuudet muiden kanssa.

Niin onko tämä mies joku ennestään puolituttu vai treffipalstalla tavattu? On meinaan hieman eri lähtökohdat kaveruudelle, riippuen onko tavannut esim. harrastuksen vai tinderin kautta. :D

Työkuvioiden kautta puolituttu. Emme ole kuitenkaan samassa firmassa töissä, joten se ei ole este.

Vierailija
78/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmaan pitkä ja komea alfauros, kun ap noin kovasti hänessä roikkuu.

No niin on. Pitkä, uskomattoman komea, todella älykäs, menestynyt, kunnianhimoinen, kiinnostava, hauska, herrasmies. Aivan 10+ paketti.

Vierailija
79/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tosiaan olla varattu tai on muita pyörityksessä, mutta jättäisi minut sitten rauhaan. Vastailen jotain epämääräisen kohteliasta ja päätän aina unohtaa koko miehen. Ja juuri kun olen unohtanut, niin tulee taas viestiä.

Mikset estä viestejä?

Olen kuitenkin liian utelias näkemään, viestitteleekö ja jos, niin mitä.

Vierailija
80/122 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat tyhmiä.

Ap sitten valittaa "minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet?" Mutta samalla tuhlataan aikaan yhteen kova tasoiseen mieheen, joka ei ole yhtään kiinnostunut ap:sta.