Miksi haluatte mennä ekoilla treffeillä syömään?
Kysymys siis vain heille, jotka haluavat ekat treffit jonnekin illallisravintolaan tms. ja tarkoitan tilannetta, jossa treffikumppani on ennestään tuntematon. Olen toki tietoinen, että monet suosivat kahvila-, kävely- tai vaikka museotreffejä, ja ei siis ole yllätys, että kaikki eivät halua treffeillä syömään. Itse olen aina ihmetellyt tätä tapaa, ja haluaisin mielelläni kuulla näkemyksiä, että miksi. Joskin tietysti ymmärrän, että jos kyseessä on ennestään tuttu ihminen ja tiedossa on jo, että kummallakin on kiinnostusta - silloin ymmärrän vaikka illallistreffitkin.
Kommentit (102)
Yleiseen saunaan ja sekavuorolle treffeille.
Kerran kutsuin Tinderissä miehen syömään ensitreffeille ravintolaan, jolloin hän vastasi, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Treffit alkuillasta baariin, aamulla snägärille ja sitten paukuttamaa, meillä näin 15v sitten ja edelleen yhdessä
100% WT
Illallinen on klassikkotreffit. Siinä ei myöskään olla yksin keskellä metsää ja tarvittaessa pystyy poistumaan. Näkee miten toinen toimii ihmisten ilmoilla ja löytyykö keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää haluakaan. Aikanaan tuli käytyä ekoilla treffeillä syömässä ja minä miehenä tarjosin. Nuori ja hyväuskoinen kun olin. Enää en sitä virhettä tee että ensinnäkään tarjoaisin, tai ylipäätään että menisin vieraan kanssa syömään.
Tarjosit, etkä saanutkaan? Vai mikä se virhe oli?
En kaipaa seksiä ihmiseltä jota en tunne. Virhe oli se, että heitin rahaa taivaan tuuliin ihmisten kanssa joiden kanssa ei olisi voinut mitään tullakaan.
Haloo, et kai sä nälässä olisi sitä päivää kuitenkaan ollut. Sä sait sen ruuan eikä tarvinnut yksin pupeltaa ja näyttää onnettomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut ensitreffeillä ravintolassa. Toisin kuin moni muu, voisin ehkä viihtyä. Ruokaravintola olisi minulle myös turvallinen vaihtoehto. Minulle olisi tärkeää tutustua ja keskustella seuralaiseni kanssa rauhassa. Haluaisin keskittyä seuralaiseeni ja löytää katsekontaktin koska katse ja elekieli kertoo paljon ihmisestä. Haluaisin rauhalliseen tunnelmalliseen ruokaravintolaan joka olisi samaan aikaan kotoisa. Fine dining ei ole oma juttu. En ole nirso. tavallista hyvää ravintolaruokaa sekä toivottavasti mukavaa mielenkiintoista seuraa. Vaikka en normaalisti jälkiruokia tilaa, ensitreffeillä voisin sen tehdä. Pieni puuhastelu ruoan kanssa rentouttaa ja vapauttaa tunnelmaa. Haluaisin maksaa oman ruokani.
Kelpaako sinulle treffit opiskelijaruokalassa?
Keskellä päivää? Ei. Mulla ei ole
Mulla olisi useinkin aikaa, vaikken ole työtön. Joillakin kun on vuorotyö. Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää haluakaan. Aikanaan tuli käytyä ekoilla treffeillä syömässä ja minä miehenä tarjosin. Nuori ja hyväuskoinen kun olin. Enää en sitä virhettä tee että ensinnäkään tarjoaisin, tai ylipäätään että menisin vieraan kanssa syömään.
Tarjosit, etkä saanutkaan? Vai mikä se virhe oli?
En kaipaa seksiä ihmiseltä jota en tunne. Virhe oli se, että heitin rahaa taivaan tuuliin ihmisten kanssa joiden kanssa ei olisi voinut mitään tullakaan.
Haloo, et kai sä nälässä olisi sitä päivää kuitenkaan ollut. Sä sait sen ruuan eikä tarvinnut yksin pupeltaa ja näyttää onnettomalta.
Sain ruoan ja maksoin siitä tuplahinnan seurassa joka lähinnä vitutti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pimpsukka viritetty valmiiksi aina treffeillä. En niin välitä ruuasta. Pesty desinfioitu ja hajustettu. Sama homma on myös persereijällle. Siis molemmat on pesty, desinfioitu ja hajustettu. Joulun aikaan kaneli hajustettu käytän. On tykätty! Positiivista palautetta tullut.
Jorma, sulla ei ole pimpsukkaa. Sulla on miespimppa, joka näyttää tältä:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Micropenis1.png#/media/Tiedosto…
LouLou kirjoitti:
Kerran kutsuin Tinderissä miehen syömään ensitreffeille ravintolaan, jolloin hän vastasi, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen.
Minuakin ahdistaisi tuntemattoman kanssa. Seurustelukumppanin kanssa ei ahdista ja käyn mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut ensitreffeillä ravintolassa. Toisin kuin moni muu, voisin ehkä viihtyä. Ruokaravintola olisi minulle myös turvallinen vaihtoehto. Minulle olisi tärkeää tutustua ja keskustella seuralaiseni kanssa rauhassa. Haluaisin keskittyä seuralaiseeni ja löytää katsekontaktin koska katse ja elekieli kertoo paljon ihmisestä. Haluaisin rauhalliseen tunnelmalliseen ruokaravintolaan joka olisi samaan aikaan kotoisa. Fine dining ei ole oma juttu. En ole nirso. tavallista hyvää ravintolaruokaa sekä toivottavasti mukavaa mielenkiintoista seuraa. Vaikka en normaalisti jälkiruokia tilaa, ensitreffeillä voisin sen tehdä. Pieni puuhastelu ruoan kanssa rentouttaa ja vapauttaa tunnelmaa. Haluaisin maksaa oman ruokani.
Keskellä päivää? Ei. Mulla ei ole silloin aikaa kun en ole työtön.
Ota sairaslomaa tai palkatonta vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskellä päivää? Ei. Mulla ei ole
Osa opiskelijaravintoloista on auki illallakin.
Vierailija kirjoitti:
Illallinen kertoo miehestä tarpeeksi tarvitseeko tavata toista kertaa. Jos maksan ruokani itse niin kiitos seurasta ja onnea jatkoon.
Tuo kertoo sinusta sen, että ei kiitos tuollaiselle oksetukselle.
Taitaa olla enemmän amerikkalainen tyyli, ja elokuvissa niin tehdään varmaan enemmän kuin amerikassakaan oikeasti. Suomalaiset ei oikein osaa olla sellaisia juhlallisia, meillä ollaan niin vaatimattomia, että kahvilakin tuntuul luksukselta. Hienoissa illallisravintoloissa käy hyvin pieni osa suomalaisista. Loppujen mielestä Rosso tai Amarillo on the paikka kun mennään kunnolla juhlistamaan synttäreitä tai hääpäivää, tai jos nyt on vähän varakkaampi, niin voi mennä ystävän kassa syömään, ainakin lounaalle.
Kannattaa katsoa jo ekoilla treffeillä, miten mies osaa käyttäytyä ja miten syöminen sujuu. Jos on kovin hankalaa ja epävarmaa eikä oikein mikään maistu, niin kiitos ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla enemmän amerikkalainen tyyli, ja elokuvissa niin tehdään varmaan enemmän kuin amerikassakaan oikeasti. Suomalaiset ei oikein osaa olla sellaisia juhlallisia, meillä ollaan niin vaatimattomia, että kahvilakin tuntuul luksukselta. Hienoissa illallisravintoloissa käy hyvin pieni osa suomalaisista. Loppujen mielestä Rosso tai Amarillo on the paikka kun mennään kunnolla juhlistamaan synttäreitä tai hääpäivää, tai jos nyt on vähän varakkaampi, niin voi mennä ystävän kassa syömään, ainakin lounaalle.
Monella paikkakunnalla ei turistikauden ulkopuolella juuri muuta ole kuin Rosso ja Amarillo. Miksi muuten ekojen treffien edes täytyisi olla puitteiltaan juhlalliset?
Ekat treffit ravintolassa voivat olla aika kiusallinen tilanne pahimmillaan. Tokat treffit ravintolassa sen sijaan on ihan hyvä idea. Minulle naisena on itsestään selvää, että molemmat maksavat omat osuutensa.
Ravintolassa voi tarkkailla, onko mies mahdollisesti nirso, hidas jahkailija, onko valmis kokeilemaan ihan uusia makumaailmoja, miten käyttäytyy tarjoilijaa kohtaan, montako alkoholiannosta tarvitsee treffien aikana jne. Olin kerran kolmansilla treffeillä miehen kanssa ravintolassa, ja hän ei halunnut muuta kuin pari olutta ja lisukeleivän, kun muka mikään vaihtoehto ei kelvannut listalta. Ei ollut kallis paikka, ja ruoka aika tavanomaista. Oli aika nolo tilanne minullekin, enkä tilannut muuta kuin alkuruoan ja häivyin maksamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa jo ekoilla treffeillä, miten mies osaa käyttäytyä ja miten syöminen sujuu. Jos on kovin hankalaa ja epävarmaa eikä oikein mikään maistu, niin kiitos ja hyvästi.
Mitä tarkoitat että jos ei maistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella paikkakunnalla ei turistikauden ulkopuolella juuri muuta ole kuin Rosso ja Amarillo. Miksi muuten ekojen treffien edes täytyisi olla puitteiltaan juhlalliset?
Ei noin onnettomilla paikkakunnilla deittailla. Naiset ovat lähteneet tommosista paikoista heti kun voivat.
Olen ollut ekoilla treffeillä ravintolassa. Luonteva tapa tavata uusi ihminen. Käydäänhän sitä esim. uusien työkavereidenkin kanssa yhdessä syömässä. Ruokailun lomassa on luontevampaa jutella pidempään kuin kahvilassa. Näen myös samalla, miten treffikumppani kohtelee minua/muita ihmisiä.
Keskellä päivää? Ei. Mulla ei ole silloin aikaa kun en ole työtön.