Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluatte mennä ekoilla treffeillä syömään?

Vierailija
14.12.2024 |

Kysymys siis vain heille, jotka haluavat ekat treffit jonnekin illallisravintolaan tms. ja tarkoitan tilannetta, jossa treffikumppani on ennestään tuntematon. Olen toki tietoinen, että monet suosivat kahvila-, kävely- tai vaikka museotreffejä, ja ei siis ole yllätys, että kaikki eivät halua treffeillä syömään. Itse olen aina ihmetellyt tätä tapaa, ja haluaisin mielelläni kuulla näkemyksiä, että miksi. Joskin tietysti ymmärrän, että jos kyseessä on ennestään tuttu ihminen ja tiedossa on jo, että kummallakin on kiinnostusta - silloin ymmärrän vaikka illallistreffitkin.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ravintola on yleisellä paikalla ja neutraali tila. Ateriointi kestää myös pidempään kuin kahvittelu joten toiseen ehtii tutustumaan paremmin. Aterian yhteydessä voi ottaa tarvittaessa alkoholia mikäli tarvitsee rohkaisua/rentoutumista ilman että se on tökeröä tai päälleliimattua. Ei tarkoita kännejä. Jos kahvilla ottaa oluen niin se ei ole niin luonnollista.

Kahvittelun jälkeen voi käydä vaikka kävelyllä ja kyllä monet siellä kahvilassakin tuntikausia istuu, eikö se syöminen just nimenomaan tule vähän sen tutustumisen tielle? Jos nyt kuitenkin ensitreffeillä pitää sinne ravintolaan päästä niin en kyllä silti edes sen syömisen varjolla itse alkoholia joisi, antaa vähän surkean kuvan. Korkeintaan lasi viiniä jos vastapuoli haluaisi.

Eikö viini ole alkoholia?

Miten voi ihminen olla noin surkea lukija?

Miten sinä tulkitset kommentin: Jos nyt kuitenkin ensitreffeillä pitää sinne ravintolaan päästä niin en kyllä silti edes sen syömisen varjolla itse alkoholia joisi, antaa vähän surkean kuvan. Korkeintaan lasi viiniä jos vastapuoli haluaisi.

Minusta lasi viiniä tarkoittaa lasillinen alkoholipitoista juomaa.

Vierailija
102/102 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ravintola on yleisellä paikalla ja neutraali tila. Ateriointi kestää myös pidempään kuin kahvittelu joten toiseen ehtii tutustumaan paremmin. Aterian yhteydessä voi ottaa tarvittaessa alkoholia mikäli tarvitsee rohkaisua/rentoutumista ilman että se on tökeröä tai päälleliimattua. Ei tarkoita kännejä. Jos kahvilla ottaa oluen niin se ei ole niin luonnollista.

Mä en käytä alkoholia enkä halua deittailla miehiä, jotka eivät saa sanaa suustaan ilman alkoholia. No, siksi harvemmin päädyn treffeille suomalaisten kanssa. 

Siihen sinulla on täysi oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi