Miksi haluatte mennä ekoilla treffeillä syömään?
Kysymys siis vain heille, jotka haluavat ekat treffit jonnekin illallisravintolaan tms. ja tarkoitan tilannetta, jossa treffikumppani on ennestään tuntematon. Olen toki tietoinen, että monet suosivat kahvila-, kävely- tai vaikka museotreffejä, ja ei siis ole yllätys, että kaikki eivät halua treffeillä syömään. Itse olen aina ihmetellyt tätä tapaa, ja haluaisin mielelläni kuulla näkemyksiä, että miksi. Joskin tietysti ymmärrän, että jos kyseessä on ennestään tuttu ihminen ja tiedossa on jo, että kummallakin on kiinnostusta - silloin ymmärrän vaikka illallistreffitkin.
Kommentit (102)
En ainakaan haluaisi itse heti kättelyssä johonkin illalliselle, tai edes kahvilaan. Mieluummin vaikka kävelylle tai vaikka sulkapalloa pelaamaan, johonkin missä voisi olla luonnollisesti.
En todellakaan halua. Been there, done that. Koko ilta pilalla.
En enää haluakaan. Aikanaan tuli käytyä ekoilla treffeillä syömässä ja minä miehenä tarjosin. Nuori ja hyväuskoinen kun olin. Enää en sitä virhettä tee että ensinnäkään tarjoaisin, tai ylipäätään että menisin vieraan kanssa syömään.
Koska mies maksaa ja mulla on nälkä
Vierailija kirjoitti:
En enää haluakaan. Aikanaan tuli käytyä ekoilla treffeillä syömässä ja minä miehenä tarjosin. Nuori ja hyväuskoinen kun olin. Enää en sitä virhettä tee että ensinnäkään tarjoaisin, tai ylipäätään että menisin vieraan kanssa syömään.
Tarjosit, etkä saanutkaan? Vai mikä se virhe oli?
Minua ei periaatteessa haittaa mennä syömään. Jos potentiaalinen deitti saa kohtauksen siitä, että minä en ole vegaani ja hänelle ei riitä se, että minä suhtaudun avoimesti siihen, että hän saa olla oma itsensä niin eipä meitä oltu tarkoitettu yhtään mihinkään.
En ole ikinä ollut treffeillä syömässä. Kotitreffit ovat parhaat treffit hyvän somessa tutustumisen jälkeen.
Treffit alkuillasta baariin, aamulla snägärille ja sitten paukuttamaa, meillä näin 15v sitten ja edelleen yhdessä
Ei ole oma lempparini ensitreffeiksi. Kaksi kertaa olen käynyt, ihan siksi koska nämä miehet ehdottivat. Tähän mennessä kivoimmat ensitreffit olivat kokkailutreffit miehen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjosit, etkä saanutkaan? Vai mikä se virhe oli?
En kaipaa seksiä ihmiseltä jota en tunne. Virhe oli se, että heitin rahaa taivaan tuuliin ihmisten kanssa joiden kanssa ei olisi voinut mitään tullakaan.
Koska ravintola on yleisellä paikalla ja neutraali tila. Ateriointi kestää myös pidempään kuin kahvittelu joten toiseen ehtii tutustumaan paremmin. Aterian yhteydessä voi ottaa tarvittaessa alkoholia mikäli tarvitsee rohkaisua/rentoutumista ilman että se on tökeröä tai päälleliimattua. Ei tarkoita kännejä. Jos kahvilla ottaa oluen niin se ei ole niin luonnollista.
Aivan. Riskaabelia, kun karjamarkkinoilta joku valittu tulee pöytään.
Voi mennä ruohalut pahimmassa tapauksessa ja tapahtuma kestää turhan kauan.
Se on yleinen paikka ja käyn harvoin ravintolassa. Molemmat tietenkin maksavat oman ruokansa. Ei tarvitse tarjota.
Siinähän sitä ruokailssa on vapauttavaa keskustella. Ei jännitä liikaa, kun on se syöminen ohessa.
Ja kun nauttii ruokaa, on aikaa kuunnella toisen puhetta ja sanomisia kunnolla. Ja miettiä myös ikia vastauksia toisen kysymyksiin.
Ruokaillessa ei vällä tuleva hiljaisuuskaan juttelussa, tunnu kiusalliselta.
Ei se tarkoita mitään jotain kallista erikoisateriaa, vaan sellaista tavallaan pikkulämmintä ateriaa, jossa voi iltaisin ja vkonloppuina, nauttia myös lasillisen viiniä, ruuan kanssa.
Sitäpaitsi ravintoloissa ja kahviloissa tapaaminen on turvallista. Kaikin tavoin, aina on ympärillä ja lähellä muita ihmisiä.
Voisin mennä syömään ekoilla treffeillä. Mutta molemmat maksaa omansa tain ainen tarjoaa anteeksipyyntönä siitä, että 90% vahvoista ja itsenäisistä naisista odottaa edelleen miehen tarjoavan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla 100% varma etukäteen, että suhde jatkuu ensitreffien jälkeen ennen kuin uskaltaa tarjota yhtään mitään naiselle.
Mulla on pimpsukka viritetty valmiiksi aina treffeillä. En niin välitä ruuasta. Pesty desinfioitu ja hajustettu. Sama homma on myös persereijällle. Siis molemmat on pesty, desinfioitu ja hajustettu. Joulun aikaan kaneli hajustettu käytän. On tykätty! Positiivista palautetta tullut.
Jos ihmistä ei ole koskaan tavannut livenä, voi tulla pitkä ilta. Jos taas on ja kemiat kohtaa, niin syöminen on hyvä vaihtoehto. Itse kyllä suosin ihan vain "aftereita". Niitä voi sitten jatkaa fiiliksen mukaan haluttuun suuntaan. Vaikka sitten syömään.
En ole käynyt tuntemattomien kanssa koskaan treffeillä, joten en ole oikea vastaamaan. Mutta kommentoin silti, että mulle toisen ihmisen ruokailutavat ja ruokavalinta kertoo aika paljon.