Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluatte mennä ekoilla treffeillä syömään?

Vierailija
14.12.2024 |

Kysymys siis vain heille, jotka haluavat ekat treffit jonnekin illallisravintolaan tms. ja tarkoitan tilannetta, jossa treffikumppani on ennestään tuntematon. Olen toki tietoinen, että monet suosivat kahvila-, kävely- tai vaikka museotreffejä, ja ei siis ole yllätys, että kaikki eivät halua treffeillä syömään. Itse olen aina ihmetellyt tätä tapaa, ja haluaisin mielelläni kuulla näkemyksiä, että miksi. Joskin tietysti ymmärrän, että jos kyseessä on ennestään tuttu ihminen ja tiedossa on jo, että kummallakin on kiinnostusta - silloin ymmärrän vaikka illallistreffitkin.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin naiseni johonkin räkälään testaakseni hänen pinnaansa ja empatiakykyä kuinka tulee toimeen yhteiskunnan hylkäämien puliukkojen seurassa.

Jo se, että hän lähtisi puliukon kanssa treffeille olisi kova juttu. Sulle ei taida jonoa olla.

Vierailija
82/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä on vain tarkoitus selvittää kannattaako sen toisen jatkaa tapailua, joten kuka hullu panostaa ensitreffeihin minimiä enempää? Mitä enemmän panostaa ensitreffeihin, sitä enemmän harmittaa, jos ne treffit menevät puihin.

Outo logiikka. Minä panostaisin ensitreffeihin, koska saattaisin haluta toisetkin treffit. Hyvän ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä on vain tarkoitus selvittää kannattaako sen toisen jatkaa tapailua, joten kuka hullu panostaa ensitreffeihin minimiä enempää? Mitä enemmän panostaa ensitreffeihin, sitä enemmän harmittaa, jos ne treffit menevät puihin.

Eihän ravintolakäynti mikään valtaisa panostus olekaan, jos kyseessä on ihan perusravintola. Mihinkään Michelin-tähden paikkaan en edes haluaisi treffeille. Ja minä ainakin maksan itse laskuni enkä oleta että mies maksaa.

Vierailija
84/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mene eka treffeillä syömään. Ikinä ei tiedä onko kemiaa ja synkkaako homma ja haluaako toinen että toinen tarjoaa jne jne. Jos juttu ei luista niin on hommassa jumissa..

Ekat treffit aina jotain simppeliä vaikka kahvit ja jos juttu luistaa niin siitä voi jatkaa vaikka sitten viinilasille tai oluiille.

Toka treffit meneekin sitten niin että kutsun naisen luokseni ja teen hänelle ruokaa viinilasin kanssa. Olen hyvä kokkaamaan ja tykkään siitä. Sen jälkeen menemme sohvalle ja laitan jonku elokuvan päälle mutta kertaakaan en ole päässyt vielä alkutekstejä pitemmälle kun homma siirtyy aika makuuhuoneen puolelle.

Terveisin hurmuri mies.

Vierailija
85/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ravintolakäynti mikään valtaisa panostus olekaan, jos kyseessä on ihan perusravintola. Mihinkään Michelin-tähden paikkaan en edes haluaisi treffeille. Ja minä ainakin maksan itse laskuni enkä oleta että mies maksaa.

Meneehän siinä aikaa ja vaivaa pukeutumiseen ja matkustamiseen. Koko ilta tuhraantuu siinä. Parempi on lähteä johonkin kodin lähelle arkivaatteissa ja mieluiten ei lähtisi lainkaan ja tapaaminen olisi kotona.

Vierailija
86/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä mene eka treffeillä syömään. Ikinä ei tiedä onko kemiaa ja synkkaako homma ja haluaako toinen että toinen tarjoaa jne jne. Jos juttu ei luista niin on hommassa jumissa..

Ekat treffit aina jotain simppeliä vaikka kahvit ja jos juttu luistaa niin siitä voi jatkaa vaikka sitten viinilasille tai oluiille.

Toka treffit meneekin sitten niin että kutsun naisen luokseni ja teen hänelle ruokaa viinilasin kanssa. Olen hyvä kokkaamaan ja tykkään siitä. Sen jälkeen menemme sohvalle ja laitan jonku elokuvan päälle mutta kertaakaan en ole päässyt vielä alkutekstejä pitemmälle kun homma siirtyy aika makuuhuoneen puolelle.

Terveisin hurmuri mies.

No kiva, että homma toimii sulla. Itse taas koen hankalana sen, että ennen seksiä pitäisi syödä ja juoda viiniä. Yksi ongelma on se, että alkoholi voi haitata orgasmin saamista - tästä syystä en ikinä juo alkoholia ennen seksiä, ja haluan muutenkin syödä vasta seksin jälkeen. Sinänsä arvostan kyllä, jos mies tekee hyvää ruokaa, mutta tuntuisi sekin hassulta, että molemmilla tekee hirveästi mieli seksiä, on vetovoimaa ja tekisi mieli jo hypätä sänkyyn, mutta pitää ensin hoitaa joku hidas illallinen ja viinin lipittäminen alta pois ennen kuin päästään itse asiaan. Tai ei ainakaan minulla mene niin, että miehen luo tullessa en haluaisi seksiä, mutta sitten jotenkin ruoka tai leffan alkutekstit herättäisivät haluni.

Toisaalta en ikinä mene kenenkään kanssa sänkyyn ennen kuin tiedän, että seksuaaliset mieltymykset osuvat yksiin - mikään ei ole tylsempää kuin se, jos joutuu kesken seksin toteamaan, että halutaan ihan erityyppisiä asioita.

Vierailija
87/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää haluakaan. Aikanaan tuli käytyä ekoilla treffeillä syömässä ja minä miehenä tarjosin. Nuori ja hyväuskoinen kun olin. Enää en sitä virhettä tee että ensinnäkään tarjoaisin, tai ylipäätään että menisin vieraan kanssa syömään.

Tarjosit, etkä saanutkaan? Vai mikä se virhe oli? 

Lounas 15e vai h u ora 100e. Palstamiehen olisi pitänyt saada lounaan hinnalla, meni kemiat yhteen tai ei.

Vierailija
88/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää haluakaan. Aikanaan tuli käytyä ekoilla treffeillä syömässä ja minä miehenä tarjosin. Nuori ja hyväuskoinen kun olin. Enää en sitä virhettä tee että ensinnäkään tarjoaisin, tai ylipäätään että menisin vieraan kanssa syömään.

Minuakin nuorena huijasi nainen, jolla oli narsistinen persoonallisuushäiriö. Nainen kuvitteli olevansa niin kaunis, että miesten kuului tarjota hänelle aina kaiken ravintolassa.

Vierailija
89/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut treffeillä syömässä. Kotitreffit ovat parhaat treffit hyvän somessa tutustumisen jälkeen.

Tuntemattoman kanssa kaikkein vaarallisin vaihtoehto.

Vierailija
90/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmistä ei ole koskaan tavannut livenä, voi tulla pitkä ilta. Jos taas on ja kemiat kohtaa, niin syöminen on hyvä vaihtoehto. Itse kyllä suosin ihan vain "aftereita". Niitä voi sitten jatkaa fiiliksen mukaan haluttuun suuntaan. Vaikka sitten syömään.

Tämä! Ihan helvetin ärsyttävää istua syömässä sellaisen ihmisen kanssa, josta heti on tullut fiilis, että joo ei. Olen peruskohtelias ihminen, joten olisi noloa lähteä saman tien pois. Sen takia joku kahvilla käynti on parempi, puoli tuntia ja voi lähteä jos ei nappaa. 

Vierailija
91/102 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut treffeillä syömässä. Kotitreffit ovat parhaat treffit hyvän somessa tutustumisen jälkeen.

Tuntemattoman kanssa kaikkein vaarallisin vaihtoehto.

Ei se ole tuntematon kun somessa on ensin tutustuttu perusteellisesti.

Vierailija
92/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä lounaalle ensi treffeille, se olisi vähän arkisempi ja nopeampi tapa. Illallinen voisi olla turhan kiusallinen, jos ei kemiat kohtaisikaan yhtään.

Vierailija
93/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pimpsukka viritetty valmiiksi aina treffeillä. En niin välitä ruuasta. Pesty desinfioitu ja hajustettu. Sama homma on myös persereijällle. Siis molemmat on pesty, desinfioitu ja hajustettu. Joulun aikaan kaneli hajustettu käytän. On tykätty! Positiivista palautetta tullut. 

Tällainen tarjoilu on yleensä. Siksi sovin aina treffit vain keltaiseen ruusuun.

Vierailija
94/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se, että siistit pöytätavat on mulle tärkeää ja lisäksi en voi sietää mäyssyttämistä. Siksi haluan nähdä tuon puolen ihmisestä jo heti alussa. En pidä porsaista. Jos joku tuosta nyt provosoituu, niin en tarkoita, että syödä pitää kuin joillain Nobel illallisilla.

Vierailija
95/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista 50€ treffit per naama. 

Vierailija
96/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näkee hammasstatuksen. Köyhillä rumat ja puutteelliset hampaat. 

Jos mässyttää liikaa tai syö suu auki menee poistoon heti. 

Vierailija
97/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kuluu pitkällä aikavälillä valtavasti aikaa, vaivaa ja rahaa hukkaan, koska nykyisin todella harvoin ensitreffit onnistuvat ensimmäisellä kerralla. Sen ajan, vaivan ja rahan voi käyttää johonkin hyödyllisempään. Sen sijaan järjestää vaatimattomia matalan kynnyksen treffejä juuri siitä syystä, koska onnistuvat tilastollisesti niin harvoin.

Vierailija
98/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua. Dinneri käytännössä tuntemattoman miehen kanssa kuulostaa aivan kamalalta idealta.

45 minuutin kahvilatreffit on mun suosikki: siinä ajassa selviää kyllä, herääkö kiinnostukseni vai ei. 

Vierailija
99/102 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä halua. Dinneri käytännössä tuntemattoman miehen kanssa kuulostaa aivan kamalalta idealta.

45 minuutin kahvilatreffit on mun suosikki: siinä ajassa selviää kyllä, herääkö kiinnostukseni vai ei. 

Kuka jaksaa lähteä johonkin kahvilaan treffeille? Videopuhelu ja sen jälkeen kotona dinneri on paljon järkevämpi ja kustannustehokkaampi tapa treffata.

Vierailija
100/102 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ravintola on yleisellä paikalla ja neutraali tila. Ateriointi kestää myös pidempään kuin kahvittelu joten toiseen ehtii tutustumaan paremmin. Aterian yhteydessä voi ottaa tarvittaessa alkoholia mikäli tarvitsee rohkaisua/rentoutumista ilman että se on tökeröä tai päälleliimattua. Ei tarkoita kännejä. Jos kahvilla ottaa oluen niin se ei ole niin luonnollista.

Voihan sitä suoraan mennä jonnekin baariin treffeille.

Voi toki, mutta moni pitää ravintolasta enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi