Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää meikittömistä luomunaisista

Vierailija
14.12.2024 |

Miehet tykkää tavallisen näköisistä, meikittömistä luomunaisista. Sellaisista, jotka eivät ehosta itseään liikaa.

Kuten tämä https://www.instagram.com/p/DDfV-hMR4Jb/?igsh=MXE4cnNhZmNsb2l6ZQ==

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Perussoma, luomunätti neitonen kuvissa.

Menisi skandinaavista vaaleine kutrineen.

.

Pökät on topatut tai pyllyfiltteri, sen näkee.

.

5 sentin tumma juurikasvu puhkiblondatuissa hiuksissa, mutta ihan skandinaavista menisi :D

Niin ja vaikka on tumma juurikasvu, niin kulmat on pakko olla meikatut näiden mielestä?

Toki joillain vaaleilla on muutenkin tummat kulmat, tiedän useita joilla on vaalea kihara tukka, melkein mustat tuuheat kulmat ja ripset, pulleat punaiset huulet ja vaaleat silmät. Ja ihan LUONNOSTAAN..

Vierailija
62/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen luomunainen eli laskettelija Mikaela Shiffrin on upea. Ei kauneusleikkauksia ei rajua meikkiä vaan sporttinen naapurintyttölook 😍

https://img.ilcdn.fi/YtNGIk0WDR7abpj6pvv1KqBuX40=/full-fit-in/920x0/img…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehet pitävät meikittömistä luomunaisista, jos naisella sattuu olemaan luonnostaan sileä iho, ruskea- tai tummakulmaiset silmät, jotka erottuvat kasvoista, luonnostaan rusottavat huulet, karvoja vain päässä (hiukset) ja luontoäidin luoma "siisti pieni karvakolmio". 

Vierailija
64/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin filtteröity naama kuin olla ja voi, persimplantit ja muokkauksella sisäänvedetty vyötärö. Mikään ei ole luonnollista, hiuksetkin blondattu. Tämä tietysti se vitsi aloituksessa.

Vierailija
65/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niitähän ne toki instassa kuolaa..eiku... 

No toi kuva oli just sellanen, josta ne häiriintyneet kuolaa ja määrittelee naisen ulkonäön.

Vierailija
66/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minun eli naisen silmään on kyllä meikitön naama. Miksi ei olisi? Ei tuon naamassa ole mitään ihmeellistä. 

Ei ole meikitön, vaan ns meikitön meikki, joka on vaikein meikki tehdä. Yhtä paljon tuotteita, kuin se ns kunnon meikki.

Terveisin kosmetologi

Vierailija
67/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti valtavat peppuimplantit, selkärangan pahat ongelmat pyllistelystä (ja implanteista). Olisiko myös luille tehty jotain? 

Kuvat muokattu, shortsit topattu. Entä mielenterveyden laita?

En tajua ikinä kenen mielestä tuollainen näyttää kivalta, mutta olenkin yli 40. Periaatteessa olen itsekin samaa mallia eli hoikka ja iso peppu, pienet rinnat, mutta ei tuollainen aiemmin ole ollut muotia. Minulle esimerkiksi sanottiin niin, että jos kääntäisi rinnat ja pepun toisin päin, olisin tosi hyvännäköinen. Se oli 90- luvun ihanne. Pieni peppu.

Vierailija
68/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen luomunainen eli laskettelija Mikaela Shiffrin on upea. Ei kauneusleikkauksia ei rajua meikkiä vaan sporttinen naapurintyttölook 😍

Vahva meikki kaikissa kuvissa, jotka olen hänestä nähnyt :D

Vierailija
69/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei vaan jos näytit meikattuna tuollaiselta perusnätiltä meikittömältä nuorelta, niin miltä sitten oikein näytit ilman meikkiä? :D 

Palstan naiset antaa kyllä taas niin typerää kuvaa itsestään tässä ketjussa, että lol. "

Sun sisälukutaidossa on kyllä isoja puutteita. Kirjoitin naapurintyttö-tyylistä. Ja siitä, miten kuvittelet meikkaavien olevan rumia. Se nyt vain on hölmöä, mutta ei toisaalta ole varsinaisesti haitaksi kenellekään. 

Niin eli miltä sitten oikein näytit ilman meikkiä, jos tuon näköiseksi itsesi meikkasit? 

Koska jos on tuon näköinen ja tykkää naapurintyttötyylistä, niin voi olla joko täysin meikitön tai sitten halutessaan hieman ehostaa eli kulmien harjaus, ripsien taivutus, huulikiilto. 

Vierailija
70/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulipunaa tuossa kuvassa kyllä on ja jokin ihoa silottava filtteri. Meikkaamattomat aikuisen huulet vaalealla ovat mattapintaiset ja lähes ihonväriset.

Ei todellakaan ole :D Mulla on punaiset huulet ihan luonnostaan ja olen suomalaisen haalea. En ole ikinä ymmärtänyt nude-huulipunia, kun niistä alkaa paistaa oma punaisuus läpi ennemmin tai myöhemmin.

No joo siis vaalean punertavat huulet ovat meikkaamattomat. Tuossa kuvassa on kuitenkin selkeä värikontrasti huulten ja muun ihon välillä. Lisäksi kiiltokontrasti. On huulimeikkiä. Ikäni olen ollut tekemisissä kasvojen kanssa ja yhtäkään luonnostaan punahuulista ja kiiltävähuulista aikuista ei ole tullut vastaan. Kumma juttu.

Vai niin :D Multa on kysytty, että mitä huulipunaa käytän,

Aikamoinen mutaatio kyseessä, jos nyt olet  ihminen luonnostaan punaisilla ja kiiltävillä huulilla. Ottaen huomioon että työkseni olen vuosikymmeniä ollut tekemisissä ihmiskasvojen kanssa. Väitän kyllä tunnistavani luomuhuulet.

Vierailija
71/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä taas on selvästi meikattu ja meikki kohtuullinen. Aloituksen linkin takaa löytyvä tyttö sen sijaan voi olla meikitön. 

Vierailija
72/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi kaunis tyttö. Mutta noi peffasta topatut shortsit on hassut. 

Toppaukset on saavutettu kuntosalilla kyykkäämällä ja lantionostoilla, mamma! 

Vierailija
73/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva meikki kaikissa kuvissa, jotka olen hänestä nähnyt :D

Entä tuo kuva?

Vierailija
74/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan toi meikkailu kauheesti häiritse . Sen sijaan ne kamalat tatuointi töherrykset ovat suorastaan yököttäviä .

Ehdoton TurnOff .

Vierailija
75/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin filtteröity naama kuin olla ja voi, persimplantit ja muokkauksella sisäänvedetty vyötärö. Mikään ei ole luonnollista, hiuksetkin blondattu. Tämä tietysti se vitsi aloituksessa.

Voi olla filtteröity naama, mutta tuo naama on tosi perusnätti meikitön nuoren naisen naama, eli tuolta moni näyttää ilman meikkiä.

Hiukset ja kroppa tietty epäluonnolliset ja rumat. 

Vierailija
76/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla filtteröity naama, mutta tuo naama on tosi perusnätti meikitön nuoren naisen naama, eli tuolta moni näyttää ilman meikkiä.

Ei ole meikitön, usko jo!

Vierailija
77/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, samantyylinen kuin itsekin olin, mutta hänellä on myös aika laitetut kulmakarvat. Meikkaisin ne toisella tavalla, jos edes tarvitsee meikata. Itse en nuorena meikannut kulmia lainkaan eikä tarvinnut myöskään muotoilla niitä, olivat hyvänmuotoiset ja väriset muutenkin. Monilla nuorella naisella on sama nykyäänkin eli näyttäisivät paremmilta ilman kulmien muotoilua. 

Vanhemmiten vasta eli yli viisikymppisenä olen korostanut kulmien loppukaarta, niin kasvot avartuvat. Varsinkin vaaleilla suomalaisilla on paljon opeteltavaa kulmista. Kuvan naisella on vanhentavat kulmakarvat. 

No joo, olen aina tykännyt meikata, mutta tykkään hyvin näkymättömästä meikistä. Show-meikkejä sitten vaikka tanssijoille tai muille juhlijoille. Nykyään meikataan paljon enemmän kuin kasarilla, jolloin nuoret naiset oikeasti olivat usein meikittömiä. En itsekään käyttänyt huulipunaa tai -kiillettä arjessa tai rajauksia koskaan.

Vierailija
78/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minun eli naisen silmään on kyllä meikitön naama. Miksi ei olisi? Ei tuon naamassa ole mitään ihmeellistä. 

Ei ole meikitön, vaan ns meikitön meikki, joka on vaikein meikki tehdä. Yhtä paljon tuotteita, kuin se ns kunnon meikki.

Terveisin kosmetologi

Niin ja moni näyttää siltä ihan oikeastikin. 

Kosmetologeilla tulee työnsä ja ihanteidensa puolesta varmaan joku harha, että kaikille on tehty jotain, kun minultakin on kosmetologit kysyneet onko täyteaineita, tekokulmat tai ripsissä permanentti. En luota kosmetologeihin, elävät omassa kuplassaan.  

Vierailija
79/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meikitön, usko jo!

Miksei olisi? Olen nähnyt niin monia naisia meikittä jotka näyttää tuolta, ettei mitään syytä ajatella noin. 

Vierailija
80/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi kaunis tyttö. Mutta noi peffasta topatut shortsit on hassut. 

Toppaukset on saavutettu kuntosalilla kyykkäämällä ja lantionostoilla, mamma! 

Ei ole salilla hommattu tuo perse. Kilometrin päähän näkee että BBL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi