Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää meikittömistä luomunaisista

Vierailija
14.12.2024 |

Miehet tykkää tavallisen näköisistä, meikittömistä luomunaisista. Sellaisista, jotka eivät ehosta itseään liikaa.

Kuten tämä https://www.instagram.com/p/DDfV-hMR4Jb/?igsh=MXE4cnNhZmNsb2l6ZQ==

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "sotamaalauksen" meikannut nainen on pelottava ilmestys.

Vierailija
22/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet välillä sanoo miten kaunis olen ilman meikkiä. Kuitenkin kuutta eri tököttiä olen pistänyt naamaani. 

Minulle ei ole koskaan sanottu noin, ainoastaan on sanottu monesti kun olen ollut meikitön, etten tarvi meikkiä. Kerran taivutin ripset niin mies jonka kanssa oli juttua huomasi heti ja kysyi olenko meikannut.

Eli kyllä miehetkin huomaa herkästi tuollaiset pienetkin jutut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunaa tuossa kuvassa kyllä on ja jokin ihoa silottava filtteri. Meikkaamattomat aikuisen huulet vaalealla ovat mattapintaiset ja lähes ihonväriset.

Vierailija
24/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos tieodsta, alanpa pakkeloimaan naamaani sitten ihan huolella jatkossa

Vierailija
25/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä miehet luulevat meikkaamattomaksi sisältää yli kymmentä tuotetta ja paljon aikaa. On siis oikeasti tosi kova meikki.

Linkin naisella on kaikkea muuta meikkiä, paitsi ripsiväriä. Ihan uskomatonta, mikä miehille menee läpi luomusta. 

On sillä ripsariakin.

Vierailija
26/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajuu että kuvan naisella on aika paljonkin meikkiä naamassa 

Vierailija
27/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet välillä sanoo miten kaunis olen ilman meikkiä. Kuitenkin kuutta eri tököttiä olen pistänyt naamaani. 

Minulle ei ole koskaan sanottu noin, ainoastaan on sanottu monesti kun olen ollut meikitön, etten tarvi meikkiä. Kerran taivutin ripset niin mies jonka kanssa oli juttua huomasi heti ja kysyi olenko meikannut.

Eli kyllä miehetkin huomaa herkästi tuollaiset pienetkin jutut. 

Eivät ainakaan palstan miehet.

Mutta joo, miehet pitävät kauniista ja naisellisista naisista, oli meikkiä tai ei. Luonnollisesti meikattu ilman muovisia irto-osia miellyttää eniten, jos on kaunis.

Vierailija
28/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persumiehet pitävät homoista.

Miten meni sulla psykiatrisi kanssa?

Vierailija
29/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulipunaa tuossa kuvassa kyllä on ja jokin ihoa silottava filtteri. Meikkaamattomat aikuisen huulet vaalealla ovat mattapintaiset ja lähes ihonväriset.

Ei ole, ei hittto näitä juttuja. Ehkä vanhemmiten huulten väri haalenee, mutta tuo mimmihän on nuori ja näyttää aivan tavalliselta meikittömältä nuorelta jolla on värillä ja suorituksella pilattu tukka ja jotkut sivistymättömien somettajien sporttireleet sekä tekopeppu. 

Vierailija
30/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole :D Mulla on punaiset huulet ihan luonnostaan ja olen suomalaisen haalea. En ole ikinä ymmärtänyt nude-huulipunia, kun niistä alkaa paistaa oma punaisuus läpi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
31/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on. Miksi luulette, ettei perusnätit nuoret naiset näytä meikittäkin ihan nätiltä? 

Täällä ihan kummallisia ihmisiä kun luulevat, että meikitön nuori ihminen näyttäisi kamalalta. 

Vierailija
32/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuvassa tytöllä on täysi meikki päällä. Kulmakarvat erityisen paljon meikatut (liikaa minun makuni mukaan). Nuoriso ei osaa meikata kulmia, kasvoista tulee ankarat, kun kulmakarvat ovat liian mustat ja paksut, mutta tuokin tyttö on mennyt muodin mukaan. Kuvassa myös filtterit täysillä. 

Mutta tyyli on naapurin tyttö, sellainen olin itsekin nuorena. Ja hyvin suosittu. Osasin kyllä meikata paremmin kuin tuo tyttö ;)

Vierailija
33/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole :D Mulla on punaiset huulet ihan luonnostaan ja olen suomalaisen haalea. En ole ikinä ymmärtänyt nude-huulipunia, kun niistä alkaa paistaa oma punaisuus läpi ennemmin tai myöhemmin.

Palstalla luullaan, ettei kenelläkään voisi olla oikeasti tasainen hyvä iho, kulmakarvat ja ripset päässä, erottuvat huulet. Vaikka nuo on etenkin nuorille ihan tavallisia juttuja. Vanhemmiten ihmisillä piirteet haalenee, kulmakarvat ohenee/harvenee, huulten väri haalenee, iho löystyy jne., mutta nuorilla miehillä ja naisilla on selkeät piirteet. 

Vierailija
34/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kuvassa tytöllä on täysi meikki päällä. Kulmakarvat erityisen paljon meikatut (liikaa minun makuni mukaan). Nuoriso ei osaa meikata kulmia, kasvoista tulee ankarat, kun kulmakarvat ovat liian mustat ja paksut, mutta tuokin tyttö on mennyt muodin mukaan. Kuvassa myös filtterit täysillä. 

Mutta tyyli on naapurin tyttö, sellainen olin itsekin nuorena. Ja hyvin suosittu. Osasin kyllä meikata paremmin kuin tuo tyttö ;)

Siis kuinka ruma oikein olit jos tuollaiseksi jouduit itsesi meikata? 

Vierailija
35/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on. Miksi luulette, ettei perusnätit nuoret naiset näytä meikittäkin ihan nätiltä? 

Täällä ihan kummallisia ihmisiä kun luulevat, että meikitön nuori ihminen näyttäisi kamalalta. 

Ei tuo nainen kamalalta näyttäisi ilman meikkiä. Olisi hyvin kaunis muutenkin. Mutta näkee selvästi että on meikkivoide, huulikiiltoa ja ripsiväriä ainakin. Miehet eivät tajua, koska eivät pääsääntöisesti käytä itse meikkejä.

Vierailija
36/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo siis vaalean punertavat huulet ovat meikkaamattomat. Tuossa kuvassa on kuitenkin selkeä värikontrasti huulten ja muun ihon välillä. Lisäksi kiiltokontrasti. On huulimeikkiä. Ikäni olen ollut tekemisissä kasvojen kanssa ja yhtäkään luonnostaan punahuulista ja kiiltävähuulista aikuista ei ole tullut vastaan. Kumma juttu.

Vierailija
37/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan sellaista ole sanonut, että näyttäisi meikittä kauhealta. Tuo tyttö näyttäisi paremmalta, jos olisi jättänyt kulmakarvat meikkaamatta. Ihonvärin tasoittaminen voi olla minimi, jonka nainen tekee, harva meikkaa näkyvästi niin että sitä juuri huomaisi. Mutta tämä tyttö on meikannut silmät ja kasvot, eikä siinä mitään pahaa ole. Harva haluaa ottaa itsestään kuvia täysin ilman meikkiä tai lähtee juhlimaan meikittä. 

Vierailija
38/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nainen kamalalta näyttäisi ilman meikkiä. Olisi hyvin kaunis muutenkin. Mutta näkee selvästi että on meikkivoide, huulikiiltoa ja ripsiväriä ainakin. Miehet eivät tajua, koska eivät pääsääntöisesti käytä itse meikkejä.

Olen nainen ja tuo näyttää ihan tavalliselta perusnätiltä nuoren ihmisen naamalta ILMAN MEIKKIÄ. 

Miltä te ja tuttunne oikein näytätte, jos tuo on mielestänne pakko olla meikattu? :D 

Vierailija
39/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena tykkäsi feikki, keinotekoisesta ja jopa leikellystä miehestä jolla olisi vielä meikit ja karmeat tekoripset ja tursahuulet. 🤣 Muiden ulokkeiden täyttelystä puhumattakaan.

Vierailija
40/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiä meikittömänä jotenkin invalidin/ oudon näköinen. Pimeessä kun tulisi vastaan voisi säikähtää pahemman kerran.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän