Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää meikittömistä luomunaisista

Vierailija
14.12.2024 |

Miehet tykkää tavallisen näköisistä, meikittömistä luomunaisista. Sellaisista, jotka eivät ehosta itseään liikaa.

Kuten tämä https://www.instagram.com/p/DDfV-hMR4Jb/?igsh=MXE4cnNhZmNsb2l6ZQ==

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vanhana olet palstalla vänkäämässä jonkun random somenuoren naamasta, että pakko olla meikattu? Ehkä et enää muista miltä nuoret näyttää, jos lähipiirissä ei ole nuoria perusnättejä joita näkee ilman meikkiä. 

Eri. Sinä olet täällä ainoa joka vänkää, kaikki muut/enemmistö on jo sanonut ketjussa, että ei ole tavallinen ja ilman meikkiä, sinä jatkat vaan jankkaamista. Vährmmistönä hävisit, usko ketjun naisia, kosmetologikin oli paikalla. Sitten vielä yrität halveksua ja haukkua kanssakeskustelijan. Hyväksy todellisuus.

Vierailija
102/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa linkkiä mutta minun kokemukseni on, että miehille kelpaa vähän kaikki. En meikkaa, en ole erityisen laiha (jos en lihavakaan), olen naiseksi suht vahva, jne. Kaikentasoisia suhteita miehiin on silti aina ollut tarjolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, onko tämä nainen meikitön? Kyseessä oma suosikkinäyttelijä eli ruotsalaistaustainen Rebecca Ferguson 😍

https://img.ilcdn.fi/YtNGIk0WDR7abpj6pvv1KqBuX40=/full-fit-in/920x0/img…

M38

Tuli väärä linkki, sori siitä. Tässä Rebecca Ferguson. Onko meikkiä?

https://actorsinscandinavia.com/wp-content/uploads/2020/08/rebecca1-600…

Tuossa on filtteri eli kuva on epätarkka. Mutta todennäköisesti hänellä on peitevoide, meikkivoide, kulmaväri, ripsiväri, huulikiilto, poskipuna, luomiväri. Voi myös olla kestovärejä kulmissa ja ripsissä.

Vierailija
104/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, onko tämä nainen meikitön? Kyseessä oma suosikkinäyttelijä eli ruotsalaistaustainen Rebecca Ferguson 😍

M38

En avaa linkkiä, mutta naiset eivät tunnista onko jollain meikkiä vai ei, vaikka täällä väittävätkin niin. Nyt he väittävät, ettei aloituksen tyttö voi olla meikitön, vaikka tietenkin voi! Tuoltahan moni nuori ilman meikkiä näyttää.

Ja minua on moni meikkaava nainen luullut meikatuksi, vaikka en ole ollut. On esim. luultu juurikin, että iho on meikattu ja ripsissä ripsaria, vaikka ei ole ollut kumpaakaan.

Eli: naiset ei tunnista näitä asioita yhtään sen paremmin kuin miehet, vaikka kuvittelevat niin. Luulevat täällä olevansa jotain suuria asiantuntijoita aiheesta, vaikka eivät todellakaan ole :D

Vierailija
105/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet välillä sanoo miten kaunis olen ilman meikkiä. Kuitenkin kuutta eri tököttiä olen pistänyt naamaani. 

Minulle ei ole koskaan sanottu noin, ainoastaan on sanottu monesti kun olen ollut meikitön, etten tarvi meikkiä. Kerran taivutin ripset niin mies jonka kanssa oli juttua huomasi heti ja kysyi olenko meikannut.

Eli kyllä miehetkin huomaa herkästi tuollaiset pienetkin jutut. 

No sitten oletkin löytänyt yksisarvisen. Minulla mies sanoi ettei huomaa mitään eroa kun leikkasin puolet hiusten pituudesta pois.

Vierailija
106/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vanhana olet palstalla vänkäämässä jonkun random somenuoren naamasta, että pakko olla meikattu? Ehkä et enää muista miltä nuoret näyttää, jos lähipiirissä ei ole nuoria perusnättejä joita näkee ilman meikkiä. 

Eri. Sinä olet täällä ainoa joka vänkää, kaikki muut/enemmistö on jo sanonut ketjussa, että ei ole tavallinen ja ilman meikkiä, sinä jatkat vaan jankkaamista. Vährmmistönä hävisit, usko ketjun naisia, kosmetologikin oli paikalla. Sitten vielä yrität halveksua ja haukkua kanssakeskustelijan. Hyväksy todellisuus.

Siis mitä hyväksy? Että iso osa palstalaisista on taas jälleen kerran pihalla? :D 

Vierailija
107/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

En avaa linkkiä, mutta naiset eivät tunnista onko jollain meikkiä vai ei, vaikka täällä väittävätkin niin. Nyt he väittävät, ettei aloituksen tyttö voi olla meikitön, vaikka tietenkin voi! Tuoltahan moni nuori ilman meikkiä näyttää.

Ja minua on moni meikkaava nainen luullut meikatuksi, vaikka en ole ollut. On esim. luultu juurikin, että iho on meikattu ja ripsissä ripsaria, vaikka ei ole ollut kumpaakaan.

Eli: naiset ei tunnista näitä asioita yhtään sen paremmin kuin miehet, vaikka kuvittelevat niin. Luulevat täällä olevansa jotain suuria asiantuntijoita aiheesta, vaikk

Jos ihminen käyttää kuvissaan filtteriä, ei voi oikeasti tietää onko hänellä meikkiä, hyvä iho tai miltä edes todellisuudessa näyttää.

Vierailija
108/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin onko tämä nainen meikattu kyselyihin sanoisin, että juuri kukaan ei laita naamaansa someen oikeasti ilman yhtään meikkiä. 

Vierailija
109/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minun eli naisen silmään on kyllä meikitön naama. Miksi ei olisi? Ei tuon naamassa ole mitään ihmeellistä. 

Ei ole meikitön, vaan ns meikitön meikki, joka on vaikein meikki tehdä. Yhtä paljon tuotteita, kuin se ns kunnon meikki.

Terveisin kosmetologi

Aivan. Eikö vain ole kosmetologinkin mielestä niin, että melkein kaikkia pitäisi opastaa käyttämään vähemmän meikkiä? Eli laitetaan liikaa meikkiä kuten tytöllä nuo kulmakarvat.

Se, että jollain on kulmakarvat ei ole mikään syy kiusata. Viestistäsi muistinkin, miten ennen tuuheiden kulmakarvojen trendiä saatettiin kiusata niitä, joilla oli luonnostaan vahvat kulmat. Siis Suomessa, koska täällähän se on erikoisempaa. Ja toki sellaisesta kiusaajat poikkeukse

Mitähän sinä  nyt selität. Olen itse blondi, jolla on yllättävän tummat kulmat ja ripset. Kyse on meikkaamisesta, tyylistä, väännät keskustelua ihmeelliseen suuntaan. Ei tässä ketään olla kiusaamassa, meikkaaminen nyt on vain ihan tavanomainen aihe naisille, jotka meikkiä käyttävät. Ja se vaatii harjoittelua, jos todella haluaa korostaa hyviä piirteitään ja häivyttää huonoja. Valkoiset kulmakarvat ovat tehokkaat katseenvangitsijat ruskettuneella blondilla. Olen käyttänyt ulkomailla asuessa eli silmäni näyttävät todella hätkähdyttävän vihreitä, kun olen ruskettunut ja kulmakarvat ovat vaalenneet auringossa. Nykyisin en oleskele auringossa enää ollenkaan, joten ne eivät vaalene eikä tuota voi käyttää. Rusketun helposti, aurinkoa en onneksi ole ikinä ottanut migreenin takia, muuten vain rusketuin ulkona oleillessa.

Vierailija
110/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minun eli naisen silmään on kyllä meikitön naama. Miksi ei olisi? Ei tuon naamassa ole mitään ihmeellistä. 

Ei ole meikitön, vaan ns meikitön meikki, joka on vaikein meikki tehdä. Yhtä paljon tuotteita, kuin se ns kunnon meikki.

Terveisin kosmetologi

Niin ja moni näyttää siltä ihan oikeastikin. 

Kosmetologeilla tulee työnsä ja ihanteidensa puolesta varmaan joku harha, että kaikille on tehty jotain, kun minultakin on kosmetologit kysyneet onko täyteaineita, tekokulmat tai ripsissä permanentti. En luota kosmetologeihin, elävät omassa kuplassaan.  

Tämä huomiona niille jotka kuvittelevat sillä olevan jotain painoarvoa, että ketjussa oli kosmetologi paikalla :D 

Vierailija
111/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan toi meikkailu kauheesti häiritse . Sen sijaan ne kamalat tatuointi töherrykset ovat suorastaan yököttäviä .

Ehdoton TurnOff .

Meikkiä voi käyttää kyllä erinäisissä tilaisuuksissa sensijaan tatuoinnit työntävät tyypit suoraan johonkin roskasakin joukkoon . WhiteTrash , kuvoittavaa .

Mikähän saa naisihmisen ryhtymään tommoiseen ??

Vierailija
112/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kehen monista keskustelijoista viittaat, mutta olen kahden nuoren naisen äiti. Hekin käyttävät nude-meikkiä, jossa on yhtä paljon meikkiä kuin näkyvässä meikissä. Nude nyt on vain tyylikkäämpi arkeen.

Vierailija
113/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Eli: naiset ei tunnista näitä asioita yhtään sen paremmin kuin miehet, vaikka kuvittelevat niin. Luulevat täällä olevansa jotain suuria asiantuntijoita aiheesta, vaikk

Ja nämä kokemukset siis livenä ihmisiltä jotka näkevät minua jatkuvasti, eli ei liity filttereihin tai someen. Jossain vaiheessa tullut ilmi, että luulevat kasvojen olevan meikatut ja ripsiväriä ripsissä.

Naiset ei todellakaan tunnista mitään. 

Vierailija
114/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkemykseni on, että useimmat miehet tykkäävät "luonnollisista naisista", joilla on ns. arkimeikki. Eli ihon epätasaisuudet pois, ehkä ripsiväriä ja siistityt kulmakarvat.

Oma mieheni ei kyllä oikeasti yhtään välitä, onko mulla meikkiä vai ei. Pitää meikkaamista ihan turhana, kuten minäkin useimmiten. Arkena en meikkaa ollenkaan ja juhliin laitan hillityn meikin, joka olisi varmaan monille aiemmin kuvatun kaltainen arkimeikki. Jos on oikein hienot juhlat niin ehkä vähän rajauskynää lisäksi.

Vierailija
115/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä saa oikeasti ihmeitä aikaan. Miehestäkin saa meikillä naisen näköisen, katsokaapa vaan drag queenien meikkausvideoita. Että siinä mielessä "naisellinen" ulkonäkö kulttuurissamme ei ole kovinkaan luonnollisuuteen perustuva. 

Vierailija
116/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei kiitos tieodsta, alanpa pakkeloimaan naamaani sitten ihan huolella jatkossa

Jos tuo tulee sinulla uutena tietona, niin tuskin sinun tarvitsee alkaa pakkeloimaan naamaasi.

Vierailija
117/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sopusuhtaisempi saisi vartalo olla kuin mitä tuossa kuvassa on...

Vierailija
118/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin kosmetologi

Juu, näistä monet tekee videoitakin someen, kun tekevät sen meikittömän meikin. Kyllä on erinäköinen ihminen sen jälkeen, mutta ei näytä meikatulta. 

Hämmentävää, etteivät netissä muuten pyörivät nuoret miehet ole koskaan nähneet (etsineet katsottavakseen) miten nude-meikki tehdään. Jos katsoisivat yhdenkin sellaisen videon, niin osaisivat vähän paremmin tunnistaa "meikittömän" , joka ei siis tarkoita millään tavalla, että kyseinen tyttö ei olisi kaunis. 

No on tässä ketjussa yksi nainenkin, joka ei ole koskaan tutustunut meikkaamiseen ja jankkaa samaa kuin palstan miehet.

Vierailija
119/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Höpönhöpön. Nimenomaan naiset tunnistavat näissä meikkiasioissa paremmin... Se on kuin sanoisi että autoilualan jäsenet eivät tunnista auton malleja toisistaan ja samalla väittää että kyllä Luonotoliitto on enemmän perillä asioista. 

Jos sinun kohdalla muutama nainen on erehtynyt, niin se ei vielä kumoa yleistyksen tasolla asiaa. Naiset tietävät ja tunnistavat yleistyksen tasolla naisten asiat paremmin. 

On minunkin kohdalla luultu, että on luomiväriä ja värilliset piilolinssit, siis muutama nainen luullut, vaikka ei ole ollut. Se ei silti kumoa yleistyksen tasolla asiaa, että edelleen naiset ryhmänä ovat perillä naisten asioista paremmin kuin miehet. Miehet ovat vielä enemmän pihalla kuin ne vähän ulalla olevat naiset, miehet eivät ymmärrä kuin että on mieleen tai ei ole.

Vierailija
120/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin kosmetologi

Juu, näistä monet tekee videoitakin someen, kun tekevät sen meikittömän meikin. Kyllä on erinäköinen ihminen sen jälkeen, mutta ei näytä meikatulta. 

Hämmentävää, etteivät netissä muuten pyörivät nuoret miehet ole koskaan nähneet (etsineet katsottavakseen) miten nude-meikki tehdään. Jos katsoisivat yhdenkin sellaisen videon, niin osaisivat vähän paremmin tunnistaa "meikittömän" , joka ei siis tarkoita millään tavalla, että kyseinen tyttö ei olis

Ei naisetkaan sitä tunnista, luulette vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi