Miehet tykkää meikittömistä luomunaisista
Miehet tykkää tavallisen näköisistä, meikittömistä luomunaisista. Sellaisista, jotka eivät ehosta itseään liikaa.
Kuten tämä https://www.instagram.com/p/DDfV-hMR4Jb/?igsh=MXE4cnNhZmNsb2l6ZQ==
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajuu että kuvan naisella on aika paljonkin meikkiä naamassa
No tuskin on. Miksi luulette, ettei perusnätit nuoret naiset näytä meikittäkin ihan nätiltä?
Täällä ihan kummallisia ihmisiä kun luulevat, että meikitön nuori ihminen näyttäisi kamalalta.Eihän kukaan sellaista ole sanonut, että näyttäisi meikittä kauhealta. Tuo tyttö näyttäisi paremmalta, jos olisi jättänyt kulmakarvat meikkaamatta. Ihonvärin tasoittaminen voi olla minimi, jonka nainen tekee, harva meikkaa näkyvästi niin että sitä juuri huomaisi. Mutta tämä tyttö on meikannut silmät ja kasvot, eikä siinä mitään pahaa ole. Harva haluaa ottaa itsestään kuvia täysin ilman meikkiä tai lähtee juhlimaan meikittä.
Ei tuon silmissä ja kasvoissa ole mitään, mikä näyttäisi meikatulta. Ainoa on huulten kiilto joka ei näytä luonnolliselta, huulten väri kyllä näyttää. Ja miksi luulette, että kaikilla olisi mitään tarvetta ihon värin tasoittelulle? :D
Tasan tuolta näyttää moni ilman meikkiä. Siis iho, silmät, kulmat, huulten väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kuvassa tytöllä on täysi meikki päällä. Kulmakarvat erityisen paljon meikatut (liikaa minun makuni mukaan). Nuoriso ei osaa meikata kulmia, kasvoista tulee ankarat, kun kulmakarvat ovat liian mustat ja paksut, mutta tuokin tyttö on mennyt muodin mukaan. Kuvassa myös filtterit täysillä.
Mutta tyyli on naapurin tyttö, sellainen olin itsekin nuorena. Ja hyvin suosittu. Osasin kyllä meikata paremmin kuin tuo tyttö ;)
Siis kuinka ruma oikein olit jos tuollaiseksi jouduit itsesi meikata?
Ai millaiseksi "tuollaiseksi"? Ja mitä rumaksi haukkumiseen tulee, niin voit vapaasti olla sitä mieltä, että olen ja olin ruma. Tässä se juuri tulee tuo outo käsitys, että "rumat meikkaa" ja oikeasti kauniit eivät. Naurettavaa :) Vai hölmöä. Varmaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
En availe linkkejä, mutta eivät tykkää luomuista meikkaamattomista. Silikonitettu, leikkautuu, meikattu hot-babe on se mistä miehet tykkää. Sellaisen ympärillä on aina kuhinaa.
Överiksi ehostettu aivoton bimbo on kuhnureiden mieleen, siltä saa aina koloa. Miehet arvostavat nättejä luomunaisia, eivätkä parveile kenenkään ympärillä.
42. Turhapa tuosta on kiistellä, jos et tiedä etkä huomaa.
Onko hänellä implantit perslohkoissa?
.
Perussoma, luomunätti neitonen kuvissa.
Menisi skandinaavista vaaleine kutrineen.
.
Pökät on topatut tai pyllyfiltteri, sen näkee.
.
Ei luulla. Itselläni oli nuorena tasaisen hyvä iho ja on vieläkin, mutta ei se sitä tarkoita, että olisin kulkenut ilman meikkiä. Se vain kuuluu varustukseen eikä ole mikään upea juttu kuten ilmeisesti sinulle. Palstalla on sekä miehiä että naisia, joille meikkaaminen on jotakin erityisen paheksuttavaa ja merkki siitä, että haluaa peittää jotain. Ja että oikeasti kauniit eivät muka meikkaa. Outoa settiä minusta! Ja tunnen sentään oman ikäpolveni kauneimpia naisia, ulkonäöllään ansainneita. Jokainen meikkasi.
No enpä ole paheksunut meikkaamista, vaan kirjoittanut siitä, ettei tuo henkilö näytä meikatulta ja voi olla ilman meikkiä tuon näköinen kuten moni onkin.
Ja jos on hyvä iho, niin turha sitä meikata. Saa sen toki meikata jos haluaa, mutta älkää kuvitelko, että jokainen jolla on tasainen hyvä iho olisi meikannut sen ihonsa :D Etenkin urheillessa on hyvin normaalia olla ihan meikitön, kuten tuo tyttö sporttisissa vaatteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Okei kiitos tieodsta, alanpa pakkeloimaan naamaani sitten ihan huolella jatkossa
Käyn ennemmin kauneushoitolassa silloin tällöin kun alkaisin myrkyttämään ihoo ihan turhaan jollain pakkeloinneilla.
Nuorena olin laumasielu piäen mennä kavereiden perässä ja typerä myrkyttäen suurinta elintäni, ihoani kemikaaleilla mutta kun altistuin niille myrkyille tullen allergisia oireita, oli pakko lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kuvassa tytöllä on täysi meikki päällä. Kulmakarvat erityisen paljon meikatut (liikaa minun makuni mukaan). Nuoriso ei osaa meikata kulmia, kasvoista tulee ankarat, kun kulmakarvat ovat liian mustat ja paksut, mutta tuokin tyttö on mennyt muodin mukaan. Kuvassa myös filtterit täysillä.
Mutta tyyli on naapurin tyttö, sellainen olin itsekin nuorena. Ja hyvin suosittu. Osasin kyllä meikata paremmin kuin tuo tyttö ;)
Siis kuinka ruma oikein olit jos tuollaiseksi jouduit itsesi meikata?
Ai millaiseksi "tuollaiseksi"? Ja mitä rumaksi haukkumiseen tulee, niin voit vapaasti olla sitä mieltä, että olen ja olin ruma. Tässä se juuri tulee tuo outo käsitys, että "rumat meikkaa" ja oikeasti kauniit eivät. Naurettavaa :) Vai hölmöä. Varmaan molempia.
Ei vaan jos näytit meikattuna tuollaiselta perusnätiltä meikittömältä nuorelta, niin miltä sitten oikein näytit ilman meikkiä? :D
Palstan naiset antaa kyllä taas niin typerää kuvaa itsestään tässä ketjussa, että lol.
Vierailija kirjoitti:
.
Perussoma, luomunätti neitonen kuvissa.
Menisi skandinaavista vaaleine kutrineen.
.
Pökät on topatut tai pyllyfiltteri, sen näkee.
.
5 sentin tumma juurikasvu puhkiblondatuissa hiuksissa, mutta ihan skandinaavista menisi :D
.
Minulta ei muita kommentteja tähän ketjuun.
.
Saattaa olla tekoälyn tuotosta koko tili. Näitähän on paljon, mulle tulee lähes päivittäin seuraamispyyntöjä feikkitileiltä. Eikö edes takapuoli herätä katsojia?
Tässäpä luonnollinen ja meikitön nuori tyttö. Heh. Eipä ihme, että nettihuijauksia tapahtuu niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulipunaa tuossa kuvassa kyllä on ja jokin ihoa silottava filtteri. Meikkaamattomat aikuisen huulet vaalealla ovat mattapintaiset ja lähes ihonväriset.
Ei todellakaan ole :D Mulla on punaiset huulet ihan luonnostaan ja olen suomalaisen haalea. En ole ikinä ymmärtänyt nude-huulipunia, kun niistä alkaa paistaa oma punaisuus läpi ennemmin tai myöhemmin.
No joo siis vaalean punertavat huulet ovat meikkaamattomat. Tuossa kuvassa on kuitenkin selkeä värikontrasti huulten ja muun ihon välillä. Lisäksi kiiltokontrasti. On huulimeikkiä. Ikäni olen ollut tekemisissä kasvojen kanssa ja yhtäkään luonnostaan punahuulista ja kiiltävähuulista aikuista ei ole tullut vastaan. Kumma juttu.
Vai niin :D Multa on kysytty, että mitä huulipunaa käytän, kun se pysyy niin hyvin. Miksi on niin vaikea uskoa, että on olemassa ihmisiä joilla on luonnostaan punaiset huulet?
Vierailija kirjoitti:
Ei luulla. Itselläni oli nuorena tasaisen hyvä iho ja on vieläkin, mutta ei se sitä tarkoita, että olisin kulkenut ilman meikkiä. Se vain kuuluu varustukseen eikä ole mikään upea juttu kuten ilmeisesti sinulle. Palstalla on sekä miehiä että naisia, joille meikkaaminen on jotakin erityisen paheksuttavaa ja merkki siitä, että haluaa peittää jotain. Ja että oikeasti kauniit eivät muka meikkaa. Outoa settiä minusta! Ja tunnen sentään oman ikäpolveni kauneimpia naisia, ulkonäöllään ansainneita. Jokainen meikkasi.
No enpä ole paheksunut meikkaamista, vaan kirjoittanut siitä, ettei tuo henkilö näytä meikatulta ja voi olla ilman meikkiä tuon näköinen kuten moni onkin.
Ja jos on hyvä iho, niin turha sitä meikata. Saa sen toki meikata jos haluaa, mutta älkää kuvitelko, että jokainen jolla on tasainen hyvä iho olisi meikannut sen ihonsa :D Etenkin urheillessa on hyvin normaalia olla ihan meikitön, kuten tuo
Olet hassu. Ihanko urheillessaan on napannut pari kuvaa itsestään :D
Vierailija kirjoitti:
42. Turhapa tuosta on kiistellä, jos et tiedä etkä huomaa.
No en tietenkään tiedä enkä huomaa, kun henkilö näyttää tasan siltä miltä moni mimmi jossain nuorten/nuorehkojen naisten saunailtojen terassilla vilvotellessa. Tismalleen tuon näköisiä naamoja niissä tilanteissa näkee, tuollaiset ihot ja silmien ja kulmien ja huulten volyymi. Natural.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä meikittömänä jotenkin invalidin/ oudon näköinen. Pimeessä kun tulisi vastaan voisi säikähtää pahemman kerran.
Telkkariinhan meikataan ihan kaikki ja voidaan tehdä tunti ihan näkymätöntäkin meikkiä ja tästä tulikin kolmosella näyte mitenkä sellainen tehdään elikkä kukaan ei edes huomaa että on meikattu ja virheet piilotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulipunaa tuossa kuvassa kyllä on ja jokin ihoa silottava filtteri. Meikkaamattomat aikuisen huulet vaalealla ovat mattapintaiset ja lähes ihonväriset.
Ei todellakaan ole :D Mulla on punaiset huulet ihan luonnostaan ja olen suomalaisen haalea. En ole ikinä ymmärtänyt nude-huulipunia, kun niistä alkaa paistaa oma punaisuus läpi ennemmin tai myöhemmin.
No joo siis vaalean punertavat huulet ovat meikkaamattomat. Tuossa kuvassa on kuitenkin selkeä värikontrasti huulten ja muun ihon välillä. Lisäksi kiiltokontrasti. On huulimeikkiä. Ikäni olen ollut tekemisissä kasvojen kanssa ja yhtäkään luonnostaan punahuulista ja kiiltävähuulista aikuista ei ole tullut vastaan. Kumma juttu.
Vai niin :D Multa on kysytty, että mitä huulipunaa käytän,
Joo ja jotkut olettaa, että kaikilla naisilla on iho meikissä. Rasittavaa. Oikeasti monillakaan ei ole, mutta jotkut luulevat että kaikilla on, koska heillä itsellään on ja ovat ehdollistuneet siihen, että ilman näyttää VALJULTA ja jos joku ei näytä valjulta, niin ei voi olla luonnollinen..
"Ei vaan jos näytit meikattuna tuollaiselta perusnätiltä meikittömältä nuorelta, niin miltä sitten oikein näytit ilman meikkiä? :D
Palstan naiset antaa kyllä taas niin typerää kuvaa itsestään tässä ketjussa, että lol. "
Sun sisälukutaidossa on kyllä isoja puutteita. Kirjoitin naapurintyttö-tyylistä. Ja siitä, miten kuvittelet meikkaavien olevan rumia. Se nyt vain on hölmöä, mutta ei toisaalta ole varsinaisesti haitaksi kenellekään.
Ap on ihan ulalla siitä, mikä on tavallista ja mikä ei. Tämä linkin tyttö EI ole tavallinen tallukka ulkonäöltään, vaan hyvin kaunis. Tyylinä hänellä on ns luonnollinen meikkilook, ikäänkuin naapurintyttö mutta kaunis naapurintyttö. Lisäksi peppu on tekopeppu tai muuten suhteeton/luonnoton.
Korostan, Ap on vaatimuksineen jossain eri maailmassa, ei kokemusta naisista ja liian kovat kriteerit pinnallisessa naailmassa. Tämä tyttö ei ole tavan tallaaja luokkaa, ollenkaan. Hyvin kaunis, kuten jo sanottu. Jos hän halutessaan vetää tuohon näyttävämmän meikin, niin näyttää kuin muotilehden mallilta tai milaiselta kaunottarelta vaan. Tietää sen itsekin.