Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan sairasta tuo joidenkin Lauri Tähkän puolustelu ja uhrin syyllistäminen!

Vierailija
13.12.2024 |

Miten jotkut kehtaavat syyllistää uhria kyseisessä tapauksessa. Ei nämä tuomiot kuitenkaan ihan kevyin perustein tule.

Kommentit (989)

Vierailija
861/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt varattuna erään keikan jälkeen jatkoille hotellihuoneeseen bändin basistin kanssa. Ei ollut seksi eikä pettäminen mielessä, musiikista puhuttiin, koska taisin itsekin silloin jo opiskella musiikkia. Tai ainakin opinnot oli suunnitelmissa. Olen myös matkustanut yksin varattuna naisena enkä silloinkaan ole reissannut seksi mielessä. Mutta en ole tiennytkään, että ilmeisesti osan mielestä minut olisi saatu väkisin maata ja olisin vielä ilmeisesti teidän mielestänne kerjännyt sitä. Olen luullut, että 2000-luvulla naisella on ollut oikeus koskemattomuuteen. En ole tiennytkään, että varattuna muiden miesten kanssa aikaa viettäessäni olen antanut luvan väkisin makauksesta. 

Vierailija
862/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta naiviutta, vai mennään hotlaan kännipäissä miehen kanssa  vain keskustelemaan, tyrsk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli olevinaan poikakaveri. Miksi helvetissä nainen meni kännissä aamuneljältä toisen miehen hotellihuoneeseen kahdestaan "lettuja paistamaan"? 

Tuskin on poikakaveria enää tällä naisella.

Olen minäkin mennyt, vielä useampana kertana. Ja ihan ollaan vain juteltu elämästä, maailmasta. Osaan nähdä miehet ihan vain ihmisinä, en munanjatkeina ja yhtälailla odotan, että minut nähdään tasavertaisena ihmisenä, eikä reikätelineenä. Pettäminen ei ole käynyt mielessäkään, kun en 24/7 pakonomaisesti ajattele seksiä. On aika mukavaa ihan vain jutella ihmisten kanssa, ihmiset ovat mielenkiintoisia ihan sellaisenaan. Kokeilisit joskus sinäkin, kohtaamista ihan vain ihmisten kesken.

Vierailija
864/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta naiviutta, vai mennään hotlaan kännipäissä miehen kanssa  vain keskustelemaan, tyrsk.

Tarkoitus oli paistaa Laurille lettuja 

Vierailija
865/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani hakivat poliisit kuulusteluihin. Oli vähän alle 20 vee.

Olivat kaverinsa ja kahden samanikäsen naisen kanssa viettäneet iltaa poikani kaverin vanhempien mökissä.

Olivat harrastaneet molemmat seksiä yhden näistä naisien kanssa.

Veivät sitten autolla naiset koteihinsa. Tiesivät myös tämän naisen poikakaverin. Heittivät naisen poikakaverinsa luokse.

Poikakaveri oli ihmettellyt missä oli ollut, mitä tehnyt ja kenen kanssa. Siinä nainen oli hädissään sitten kerto että olivat raiskanneet hänet.

Totuushan oli että olivat harrastaneet seksiä ihan omasta tahdostaan, ja tämä selvisikin sitten.

Muistaakseni naisen ystävätär oli kuulusteluissa kertonut totuuden.

Onneksi neljä ihmistä paikalla.

Jos olisi ollut pelkästään nainen ja yksi miehistä niin miten mies olisi koskaan pystynyt todistamaan että nainen halusi kanssa s

Ei vaan nainen oli mukana, katu kun poikakaverinsa pisti kovan kovaa vasten.

Itse huusin ja räyhäsin pojalleni, pitkään.

Totuus selvisi että kaikki toiminta tapahtu yhteisymmärryksessä.

Joo ja häntä ei ole kasvatettu naisia hyväksikäyttämään.

Ei ole tuollaista tapahtunut ennen tai ton jälkeen.

Multa meni tavallaan usko naisiin.

Että joku voi tuollaista vakavaa sepittää pelastaakseen oman nahkansa.

Oli naisen poikaystävä joka pakotti tekemään ilmotuksen.

Vierailija
866/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli olevinaan poikakaveri. Miksi helvetissä nainen meni kännissä aamuneljältä toisen miehen hotellihuoneeseen kahdestaan "lettuja paistamaan"? 

Olen minäkin mennyt, vielä useampana kertana. Ja ihan ollaan vain juteltu elämästä, maailmasta. Osaan nähdä miehet ihan vain ihmisinä, en munanjatkeina ja yhtälailla odotan, että minut nähdään tasavertaisena ihmisenä, eikä reikätelineenä. Pettäminen ei ole käynyt mielessäkään, kun en 24/7 pakonomaisesti ajattele seksiä. On aika mukavaa ihan vain jutella ihmisten kanssa, ihmiset ovat mielenkiintoisia ihan sellaisenaan. Kokeilisit joskus sinäkin, kohtaamista ihan vain ihmisten kesken.

Haluatko tulla hotellihuoneeseen juttelemaan ja saat myös paistaa lettuja?

Vierailija
867/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt varattuna erään keikan jälkeen jatkoille hotellihuoneeseen bändin basistin kanssa. Ei ollut seksi eikä pettäminen mielessä, musiikista puhuttiin, koska taisin itsekin silloin jo opiskella musiikkia. Tai ainakin opinnot oli suunnitelmissa. Olen myös matkustanut yksin varattuna naisena enkä silloinkaan ole reissannut seksi mielessä. Mutta en ole tiennytkään, että ilmeisesti osan mielestä minut olisi saatu väkisin maata ja olisin vielä ilmeisesti teidän mielestänne kerjännyt sitä. Olen luullut, että 2000-luvulla naisella on ollut oikeus koskemattomuuteen. En ole tiennytkään, että varattuna muiden miesten kanssa aikaa viettäessäni olen antanut luvan väkisin makauksesta. 

Miksi sun itsesuojeluvaisto ei pelaa? Traumataustaa? 

Matkusta ens kerran arabimaahan niin tule sitten kertomaan 2000 luvun näkemyksesi.

Vierailija
868/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkusta ens kerran arabimaahan niin tule sitten kertomaan 2000 luvun näkemyksesi.

On kokemusta arabeista😘🥰😍 

Vierailija
869/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten miehet eivät YRITÄ TEHDÄ MITÄÄN ehkäistääkseen tätä, hehän vain ilakoivat kun naisia tapetaan :) Ja lesbot muka väkivaltaisimpia, hahha! Miksi sitten lesbot ei ole joka päivä uutisissa ja miksi kaikki väkivaltaa ihannoivat kokoontujat ovat aina heteroita?

Hauskaa miten te aivopestyt reiät olette täällä puhumassa poikienne puolesta, samaan aikaan kun miehiä ei kiinnosta mikään muu kuin oma etu. Alatteko jo tuomita miehet? Miksi kutsutte naisia susiksi mutta ihannoitte miesten väkivaltaa, kiusaamista, sa*ismia ja sairasta kieroutta? Johan te olitte täällä kuuluttamassa miten jokainen mies pettää jos vain voi, mutta huorittelette naisia samasta. Onko mies vähän KAKSINAAMAINEN ja DRAMAATTINEN?

Miten jaksatte tätä heterodraamaa? :DD En kyllä naisten kanssa joudu pohtimaan tuleeko nyrkistä vai kuolenko jos heidän kanssa iltaa vietän, että KUKAKOHAN SE ON DRAAMAA TÄYNNÄ?

Kannattaisiko teidän hyväksyä, että miehet saavat syytteitä? Mitäs menevät ja ovat hormonaalisia ;)

Vierailija
870/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Suomi on nykyään arabimaa suomalaisten miesten mielestä? Sehän selittää sen, miksi naisiin kohdistuvaan väkivaltaan suhtaudutaan miesten keskuudessa miten suhtaudutaan. Minnekään arabimaahan en ikinä edes matkustaisi, mutta luulin asuneeni Suomessa.

Vierailija
871/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten raivotaan siitä, kun joku nainen julkaisee tekstin ja meemin, miten kohtaisi ennemmin karhun metsässä kuin vieraan miehen. Hirveää ulinaa ja uhriutumista, miesten demonisointia. Mutta sitten jatkoille meneminen tarkoittaa sitä, että nainen antaa luvan ra is ka ta itsensä ja tämä miesten tekemä väkivalta on oikein ok, naisen vika. Mutta silti ulistaan, kun nainen kohtaa ennemmin karhun metsässä. 

Vierailija
872/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietin nuoruuteni pienessä yhden snägärin kylässä. Kyseisellä snägärillä järjestettiin viikottain turpiinlyntikilpailut aina urheiluseurantalon tanssi-illan jälkeen. Muistan muutaman (tumman) ihmisen päässeen siellä hengestäänkin puukkohippasten päätteeksi. Opin siis varsin nuorena, että ei kannata olla väärässä paikassa väärään aikaan.

Toinen samaisessa snägärijonossa saamani oppi oli, että pitää osata käyttäytyä. Sen voisi tiivistää paikkakunnan kahdessa kuppilassa käytettyyn muotoon Ei pidä huudella vieraisiin pöytiin.

Vastauksena esitettyyn kysymykseen: Jos olet väärässä paikassa väärään aikaan ja haastat riitaa väärien ihmisten kanssa, saat mitä tilaat.

Olit siis snägärijonossa ja opit? Etkä kuitenkaan ollut, koska opit? Ja koska selvisit hengissä, vaikka et ollut väärän värinen ja olit jonossa (vaikka olit oppinut olemaan siitä poissa), pitäisi tämän kaiken opin(?) olla perustelu sille, et tän naisen ei olisi kuulunut mennä Jarkon huoneeseen.

Voisin kuvitella (varma en tietenkään voi olla), että tämä nainen on nyt oppinut olemaan menemättä Jarkon kanssa hotellihuoneeseen yöllä ja kännissä.

Kommenttini ei koskenut Tähkän tapausta, vaan sitä voisinko itse vaikuttaa siihen hakataanko minut vai ei.

Tietoni lauantai-iltojen turpiinvetokilpailuista perustuvat ns. isojen poikien juttuihin sillä minulla ei varhaisteininä 60-luvulla ollut sinne mitään asiaa koska a) vanhempien kiellot b) vuorokaudenaika, c) raha.

Tummat selvittelivät välejään lähinnä keskenään, ja myivät tanssi-iltoina viinaa, jonka päälle en vielä silloin ymmärtänyt. Kanssakäymiseen ei ollut juurikaan tarvetta.

Viikon muina iltoina oli mahdollista käydä opiskelemassa mainitsemiani käytöstapoja ihan perskohtaisesti. Mitään viikkorahojahan meillä ei ollut, mutta tilanne helpotti, kun sain ensimmäisen palkkani 12-vuotiaana (2 mk/tunti).

Vierailija
873/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhri on vastoin tahtoaan poistettu ahdistelutilanteesta. Tämä hämmentää.

Vierailija
874/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö paljonkin keskustella muistinsa menettäneiden humalaisten kanssa?

Vierailija
875/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten raivotaan siitä, kun joku nainen julkaisee tekstin ja meemin, miten kohtaisi ennemmin karhun metsässä kuin vieraan miehen. Hirveää ulinaa ja uhriutumista, miesten demonisointia. Mutta sitten jatkoille meneminen tarkoittaa sitä, että nainen antaa luvan ra is ka ta itsensä ja tämä miesten tekemä väkivalta on oikein ok, naisen vika. Mutta silti ulistaan, kun nainen kohtaa ennemmin karhun metsässä. 

Mikä muu syy mennä sinne hotellihuoneeseen tällä naisella on voittanut olla kuin seksi? Niin no tiedetäänhän se, eikö hän aamuyöstä mennyt paistamaan lettuja🤣 aika hullu tekosyy omalle toiminnalle!

Oliko niitä lettuja edes paistettu, vai oliko kokonaan satua?

Vierailija
876/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi tahallista väärinymmärrystä ja ylitulkintaa tässäkin ketjussa varsinkin naisten osalta.

Vierailija
877/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään täysissä järjissä olevaa kiinnosta jutella juovuksissa olevan kanssa. Puhe sammaltaa niin, ettei selvää saa. Ja muisti tökkii, ja samoja asioita toistellaan toinen toisensa jälkeen. Eikä juopuneena hoksottimetkaan toimi normaalisti, ja hän voi kuvitella kaiken vastapuolen puheen olevan vittuilua. VITTUILETKO NÄÄ MULLE, ja muihin vastaaviin kysymyksiin vastaaminen tuskin on kenellekään mikään keskustelun huipentuma.

Vierailija
878/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiirissäni suhtaudutaan seksiin luonnollisena ihmisten välisenä kanssakäymisenä eikä rikoksena. 

Oikeat seksuaalirikokset ovat erittäin vakava asia, ja siksi tuomitsenkin jokaisen, joka alkaa omasta päästään keksiä yhteisen muhinoinnin muuttuvan häneen kohistuneeksi rikokseksi, kun itselle tulee jostain syystä paha mieli. Toisen elämää ei saa pilata.  

Niinpä, seksi on luonnollista ihmisten välistä kanssakäymistä. Rikokseksi se muuttuu silloin kun toinen ei sitä halua ja toinen siihen pakottaa.

Sellainen voi pilata tekijän elämän ja vaikuttaa uhrin elämään tavalla joka on enemmän kuin "paha mieli".

Valheelliset syytökset ovat vakavia asioita nekin, oikeita seksiaalirikoksia tapahtuu kuitenkin huomattavasti enemmän. Suuri osuus rikosilmoituksista ei koskaan edes päädy oikeuteen näytön puutteen tak

Jep. Tässä tapauksessa uhri piti komentaa ulos huoneesta kun ei itse poistunut tilanteesta.

Kun ei ollut vielä saanut mitä halusi, ei tietenkään olisi halunnut poistua.

Vierailija
879/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikutaan ilmeisesti aika erilaisten ihmisten parissa, kun en vietä aikaani rapajuoppojen kanssa, vaan ihmisten jotka osaavat käyttää alkoholia järkevästi. Tietysti jos ympärillä on vain housuihinsa kusevia hankeen sammuvia juoppoja, niin kai siitä eräänlainen todellisuus muodostuu.

Vierailija
880/989 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö paljonkin keskustella muistinsa menettäneide

En edes selvinpäin keskustele idioottien ja junttien kanssa. Kuten itsekin totesit, näillä humalatila aiheuttaa juuri kuvailemasi kaltaista apinakäyttäytymistä.