Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain yhtäkkiä eksältäni viestin, jossa hän kyseli kuulumisia.

Vierailija
06.11.2025 |

En tiedä mitä hän oikein meinaa. Mitä nyt teen ja pitäisikö minun kertoa vaimolleni tästä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde päättynyt ja hakee nyt laastarisuhdetta. 

Vierailija
2/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tuota pidetään niin pahana? Kaippa sitä voi kuulumisia kysellä. Toivottavasti eksälläsi on kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on hirvittävää.

Vierailija
4/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Estä hänet ja kerro vaimolle.

Vierailija
5/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on hirvittävää.

Ihan hirveätä. Voi kauhistus. 

Vierailija
6/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kait samat mielessä, niinkuin minun exäni. Koetteli kepillä jäätä, kun oma liitto veteli viimeisiään. Jotkut kun eivät sitten osaa olla yksin. Pitää olla jo hyvissä ajoin se seuraava turvasatama mihin purjehtia. Mennyt on mennyttä...

Vierailija
7/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää vastaamasta asiallisesti ja lyhyesti jotain ja katsoa, mikä on exän reaktio vastaukseen?

Vierailija
8/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi mitään. 

Vierailija
9/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tähän kohtaan piste. Älä anna exän enää ottaa yhteyttä, äläkä itse ota yhteyttä. Ei kuulosta hyvältä jutulta, todennäköisesti tunnustelee, olisiko mahdollisuuksia palata yhteen tai ainakin saattaa yrittää elvyttää asioita siihen suuntaan. Teidän suhde on päättynyt, joten nykyisen suhteesi takia, älä lähde mukaan tuohon. 

Vierailija
10/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kauhean innostunut, jos mieheni raportoisi minulle, millaisia viestejä ihmiset ovat hänelle lähettäneet. Ne on lähetetty hänelle eikä minulle. Jos ei ole mitään erityistä syytä kertoa, niin on paras olla juoruilematta joka asiasta, edes vaimolle.

Vierailija
11/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei pitäisi salailla asioita.

Vierailija
12/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas

Vierailija
13/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua tuossa nyt mietityttää?

Vierailija
14/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lyhyt ja ytimekäs HV-viesti!

Vierailija
15/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä intiimikuva?

Vierailija
16/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot vaimollesi. Vastaat "ihan hyvää" ja sen jälkeen et vastaa.

Vierailija
17/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on yleensä tapana kertoa vaimollesi saamistasi viesteistä, on varmaan luontevaa kertoa tästäkin. Toisaalta, jos et yleensä puhu niistä, vaimo saattaa ajatella, että pidät juuri tätä viestiä erityisen huomionarvoisena asiana, kun kerrot siitä hänelle.

Vierailija
18/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tähän kohtaan piste. Älä anna exän enää ottaa yhteyttä, äläkä itse ota yhteyttä. Ei kuulosta hyvältä jutulta, todennäköisesti tunnustelee, olisiko mahdollisuuksia palata yhteen tai ainakin saattaa yrittää elvyttää asioita siihen suuntaan. Teidän suhde on päättynyt, joten nykyisen suhteesi takia, älä lähde mukaan tuohon. 

Äh, eihän exä välttämättä tiedä, onko toinen parisuhteessa tällä hetkellä ja siksikin kyselee. Ehkä kyselee ystävänä. Vai eikö itseäsi kiinnosta yhtään, jos olet vuosia elänyt jonkun kanssa, mitä hänelle kuuluu? Voisit laittaa läheiseen siskoosi välit poikki ikuisiksi ajoiksi,enää pihaustakaan kuulematta?

Vierailija
19/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on mustasukkaista sorttia niin ei kannata kertoa. Muuten sillä ei ole väliä kerrotko vai et.

Vierailija
20/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivatko ap ja exä sovussa vai riidoissa? Kuinka kauan sitten olivat viimeksi missään yhteyksissä ja mitkä fiilikset siitä jäi? Tahtookohan se pummia rahaa tai myydä jotain verkostomarkkinointituotetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi