HS 14-vuotias tyttö väärensi ikänsä passiin, kun mies epäili tätä alaikäiseksi Miehelle hyväksikäyttötuomio
Tuomio|Väärennökset eivät poistaneet miehen vastuuta.
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa. Juuri oli tälläinenkin tuomio:
Nainen tarjosi 14-vuotiaalle alkoholia ja oli perään kahdesti yhdynnässä Ei saanut rangaistusta hyväksikäytöstä
Turun hovioikeus hylkäsi keskiviikkona vähän yli kaksikymppisen naisen syytteen törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14f87baf-c63e-4fde-8a36-9927f958f80d
Vähän vaikeaa välillä ymmärtää tätä meidän oikeuslaitosta. Joku voisi luulla, että sukupuoli saattaisi jotenkin vaikuttaa näihin päätöksiin. Onhan tämäkin päätös uskomaton, mutta jos tekijä olisi ollut mies, niin en oikein usko, että se näin olisi mennyt. Poika oli siis aluksi pitkään puolustanut tekijää.
Naiselle sukulaismies yleisille paikoille - oikeuslaitoksen viesti.
"Olen 100% homo, eri kuin aiempi, enkä ole IKINÄ tuntenut mitään muuta kuin vastenmielisyyttä hedelmällisiä naisia kohtaan. Ajatuskin limaisesta toosasta saa seisokin lerpahtamaan, hyi olkoon!"
Oletko koskaan edes kokeillut olla naisen kanssa? Kuulemma puristus paljon ihanamman tuntuinen kuin peräaukkoon pantaessa, jolloin rengasmainen puristus.
Miksi naiselle ei tullut tuomiota?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on seksuaalinen halu teinityttöihin, homoilla teinipoikiin, mutta sosiaaliset normit, kasvatus ja elämänkokemus saavat miehet käyttäytymään toisin. Toisin sanoen suuntaamaan halunsa hieman vanhempiin naisiin. Joka muuta väittää, on joko tunteella ajatteleva nainen tai mies, joka valehtelee.
Islamimaisesaa kulttuureissa kasvatus ja sosiaaliset normit suosivat nuoriin tyttöihin kohdistuvat seksuaaliset teot.
Yrität vaan normalisoida omia mieltymyksiäsi koskemaan kaikkia. Ihan inhimillistä, varsinkin jos mieltymyksistään kokee syyllisyyttä. Kaikilla miehillä ei kuitenkaan ole viehtymystä teineihin, siinä olet yksinkertaisesti väärässä. Itse olen pitänyt noin kolmekymppisistä naisista jo kun olin itse teini ja pidän heitä edelleen viehättävimpinä vaikka ikää alkaa jo olla. Teinit lähinnä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
"Olen 100% homo, eri kuin aiempi, enkä ole IKINÄ tuntenut mitään muuta kuin vastenmielisyyttä hedelmällisiä naisia kohtaan. Ajatuskin limaisesta toosasta saa seisokin lerpahtamaan, hyi olkoon!"
Oletko koskaan edes kokeillut olla naisen kanssa? Kuulemma puristus paljon ihanamman tuntuinen kuin peräaukkoon pantaessa, jolloin rengasmainen puristus.
Eri kuin tämä en harrasta anaaliseksiä, joten puristus on mulle yhdentekevää harrastan myös seksiä ilmeisesti eri tavoin tavoin kuin sinä, en keskity siihen, miten joku asiaa puristaa penistä..
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli väärentämisen aikaan 16-, eikä 14-vuotias.
Jo 15-vuotias on Suomessa rikosoikeudellisessa vastuussa.
Paitsi oikeuden mukaan tyttöjä tulee kohdella vajavaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on seksuaalinen halu teinityttöihin, homoilla teinipoikiin, mutta sosiaaliset normit, kasvatus ja elämänkokemus saavat miehet käyttäytymään toisin. Toisin sanoen suuntaamaan halunsa hieman vanhempiin naisiin. Joka muuta väittää, on joko tunteella ajatteleva nainen tai mies, joka valehtelee.
Islamimaisesaa kulttuureissa kasvatus ja sosiaaliset normit suosivat nuoriin tyttöihin kohdistuvat seksuaaliset teot.
Yrität vaan normalisoida omia mieltymyksiäsi koskemaan kaikkia. Ihan inhimillistä, varsinkin jos mieltymyksistään kokee syyllisyyttä. Kaikilla miehillä ei kuitenkaan ole viehtymystä teineihin, siinä olet yksinkertaisesti väärässä. Itse olen pitänyt noin kolmekymppisistä naisista jo kun olin itse teini ja pidän heitä edelleen viehättävimpinä vaikka ikää alkaa jo olla. Teinit lähinnä ärsyttää.
Nythän sinä puhuit emotionaalisesta halusta, et biologisesta. Biologinen halu kohdistuu myös niihin nuorempiin. Tottahan se on, että nuoret ovat usein ärsyttävää seuraa aikuisille miehille ja senkään vuoksi niitä ei monikaan jaksa, eikä lähde hommaan. Missä minä olen väittänyt, että olisin kiinnostunut harrastamaan seksiä teinien kanssa? Kyllä, se panetus teinityttöjä kohtaan minulla on geeneissä, kuten sinullakin, elket sitten ole nainen tai homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi oikeuden mukaan tyttöjä tulee kohdella vajavaisina.
Tämä on osoitettu myös naisten kohdalla ja moni vauva-mamma on samaa mieltä. Nainen on heidän mukaansa vajavainen ja kykenemätön toimimaan täysvaltaisesti yhteiskunnassa.
Itse olen eri mieltä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kuin tämä en harrasta anaaliseksiä, joten puristus on mulle yhdentekevää harrastan myös seksiä ilmeisesti eri tavoin tavoin kuin sinä, en keskity siihen, miten joku asiaa puristaa penistä..
Olen harrastanut siten, että ihan normaalia yhdyntää ja suuseksiä. Nainen olen siis. Eikö kaikki miehet tarvitse jotain puristusta lauetakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on halusta, ei siitä, paneeko mies anteliasta naista. Mies voi poistua tilanteesta, vaikka keppi alkaisi seistä ja menmä lähimpään vessaan runkkaamaan.
Väität siis, ettei nainen ole kykeneväinen päättmään omist asioistaan vaan miehen pitää olla vastuussa oleva?
Vastasin miehenä, että mies ei välttämättä pane tuossa tapauksessa naista, mutta seisokki tuossa tilanteessa tulee ja se on kyllä parasta runkata pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut siten, että ihan normaalia yhdyntää ja suuseksiä. Nainen olen siis. Eikö kaikki miehet tarvitse jotain puristusta lauetakseen?
Kyllä, mutta näin sivusta seuraten, vastasit homolle. Itse olen ihan hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität vaan normalisoida omia mieltymyksiäsi koskemaan kaikkia. Ihan inhimillistä, varsinkin jos mieltymyksistään kokee syyllisyyttä. Kaikilla miehillä ei kuitenkaan ole viehtymystä teineihin, siinä olet yksinkertaisesti väärässä. Itse olen pitänyt noin kolmekymppisistä naisista jo kun olin itse teini ja pidän heitä edelleen viehättävimpinä vaikka ikää alkaa jo olla. Teinit lähinnä ärsyttä
Nythän sinä puhuit emotionaalisesta halusta, et biologisesta. Biologinen halu kohdistuu myös niihin nuorempiin. Tottahan se on, että nuoret ovat usein ärsyttävää seuraa aikuisille miehille ja senkään vuoksi niitä ei monikaan jaksa, eikä lähde hommaan. Missä minä olen väittänyt, että olisin kiinnostunut harrastamaan seksiä teinien kanssa? Kyllä, se panetus teinityttöjä kohtaan minulla on geeneissä, kuten sinullakin, elket sitten ole nainen tai homo.
Mikä tosta tekee emotionaalista? Se mikä mua panettaa on ihan yhtä biologista kuin sunkin panetus. Mä oon vain eri ihminen. Minulla ei ole panetusta tyypillistä teiniä kohtaan. Minua henkilökohtaisesti viehättää avoimen ja itsevarman seksuaaliset naiset, ei tytöt. Toki jos joku 17-vuotias näyttää 25-vuotiaalta ja käyttäytyy kuin ikäistään vanhempi niin panettaa. Mutta tyypillinen 17-vuotias saati nuorempi ei paneta ulkonäöllään eikä käytöksellään. Ja oon aika paljon tekemisissä ton ikäisten kanssa joten tiedän mistä puhun.
Tuntuu kuin yrittäisit kieltää kaikki henkilökohtaiset mieltymykset. Mulla on aika monta henkilökohtaista turn-offia jotka saavat aikaan sen ettei panetusta vaan synny. Mutta on myös niitä päinvastaisia mieltymyksiä, jotka saavat mut liekkeihin. En mä silti mene ikinä väittämään että kaikki muutkin miehet tykkäävät niistä samoista naisista ja heidän piirteistä. Miksi sinä teet sellaisia väitteitä?
oujee pupppaaaaaa oujeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täällä joku mies kirjoittaa mieltymyksistään naismaiseen kirjoitustyyliin.
Todennäköisesti kyseessä on nainen, jota harmittaa se, että miesten seksuaaliset halut kohdistuvat myös teinityttöihin ja sen ovat aina tytöt ja naiset kuitenkin tienneet.
Se on sitten eri asia, miten miehet käyttäytyvät ja kenen kanssa he harrastavat seksiä, jos harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä vaiheessa pitäisi vähän joku lamppu päässä syttyä että olenkohan nyt säätämässä oikean ihmisen kanssa kun katsoo tarpeelliseksi pyydellä jotain pankkitunnuskirjautumisvideoita?
M
Ihan hyvä ajatus oli. Mies yritti tarkistaa lainmukaisuuden, mutta valitettavasti tyttö oli liian näppärä ja onnistui keplottelemaan itsensä hyväksikäytetyksi.
Myös nuoren näköisillä on oikeus seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku mies kirjoittaa mieltymyksistään naismaiseen kirjoitustyyliin.
Todennäköisesti kyseessä on nainen, jota harmittaa se, että miesten seksuaaliset halut kohdistuvat myös teinityttöihin ja sen ovat aina tytöt ja naiset kuitenkin tienneet.
Se on sitten eri asia, miten miehet käyttäytyvät ja kenen kanssa he harrastavat seksiä, jos harrastavat.
Joo, pakko olla nainen jos ei tykkää samoista asioista kuin sinä :D
Itse sanoisin, että ennemmin ne on naisia jotka korostaa miesten halua teineihin. Sitten eivät meinaa uskoa kun sanon että ihan aikuisista tykkään.
Ja väitän että miehenä tunnen myös kaveripiirin naismaun aika hyvin. Sen näkee jo siitä mihin päin päät kääntyy kun on naisia ympärillä. Useammalla se katse kyllä seuraa aikuisia naisia ja samaa linjaa noudattaa puheetkin kun on keskusteluun aihe tullut.
Nyt kun mietin niin ne muutamat tutut joilla on vielä vanhempana ollut kiinnostusta selvästi sinne teineihin päin, ovat olleet nätisti sanottuna vähän yksinkertaisia tyyppejä. Ehkä jotenkin enemmän jääneet sinne nuoruuteen kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta näin
Aha, siis olet heteromies. No kai sitten tiedät että naisten vaginoissa on eroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tiedoksesi, että mies on muutakin kuin penis.