Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS 14-vuotias tyttö väärensi ikänsä passiin, kun mies epäili tätä alaikäiseksi Miehelle hyväksikäyttötuomio

Vierailija
12.12.2024 |

Tuomio|Väärennökset eivät poistaneet miehen vastuuta.

https://www.hs.fi/alueet/art-2000010895040.html

Kommentit (510)

Vierailija
361/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisari ei värähdä? Kannattaa tutkituttaa testosteroniarvot. Niissä on jotain pahasti pielessä. 

Miehellä seisoo, vaikka naisporukka rai xx kaisi miehen. Veitikka näet elää omaa elämäänsä, eikä ole kiinnostunut siitä tunteeko mies inhoa vai ei.

Sori mutta ei mene ihan näinkään Totta toki on, että nainekin voi rais xx kata miehen ja että mies voi olla fyysisesti ulkoapäin katsottuna kiihottunut, vaikka halua ei olekaan Mutta toki on niin, että kaikki seksi ei myöskään laukause erek-tiota. Itse olen homomies ja minua ei esim an-aaliseksi kiinnosta, siihen liittyvät viittaukset saa heijarin lorpahtamaan tämä ei kuitenkaan poista sitä, että miehen erek-tio tulkitaan haluksi vaikka näin ei olisikaan. 

Vierailija
362/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö maistraatin alkaa jakaa yhdyntätodistuksia? Ja kuinka pitkä koeaika pitäisi olla?

Tarvitaanko sukulaismiehen allekirjoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisari ei värähdä? Kannattaa tutkituttaa testosteroniarvot. Niissä on jotain pahasti pielessä. 

Miehellä seisoo, vaikka naisporukka raiskaisi miehen. Veitikka näet elää omaa elämäänsä, eikä ole kiinnostunut siitä tunteeko mies inhoa vai ei.

No, joskus tulevaisuudessa olet sinäkin ihan tyytyväinen siitä kun ei enää automaattisesti joka kerta seiso alastoman naisen nähdessään. Näin se biologia toimii.

Seisoo se kasikymppiselläkin, jos parikymppinen hutsu riisuutuu.

Voi olla, jos on mieleinen. Mutta kun tässä alunperin väitettiin että kaikki miehet haluavat kaikkia hedelmällisiä naisia ja lapsia. Näin ei ole, eli ainakaan itse en halua moniakaan jotka eivät ole mieleeni tai ova

Seksuaalinen halu kaikenikäisiin hedelmällisiin naisiin on olemassa kaikilla miehillä ja pojilla iästä riippumatta. Eri asia on se, miten mies käyttäytyy ja käsittelee asioita omassa mielessään. Mitä väärää tässä on? Mies voi kieltää halun omassa mielessään tai väittää asian olevan jotenkin toisin, mutta näin geenimme ovat meille koodatut.

Vierailija
364/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä seisoo, vaikka naisporukka raiskaisi miehen. Veitikka näet elää omaa elämäänsä, eikä ole kiinnostunut siitä tunteeko mies inhoa vai ei.

Ahaa, sä siis väität että joka miehellä aina vaan tiukasti seisoo kun menee vaimon kanssa saunaan eikä ole mitään väliä millä tolalla parisuhde on. Taidat oikeasti olla aika nuori ja kokematon vielä.

Sauna on epäeroottinen paikka ja monilla jöpöttäisi vahingossa, jos kyseessä olisi nuori nätti nainen. Tosin, eihän naista ole saunassa edes pakko katsoa.

Eikö joukkoraiskaus olisi epäeroottinen paikka? J

Oletko tyhmä? Miehellä seisoo väkisinkin, jos hänelle annetaan vastoin tahtoa suuseksiä, tehdään eroottisia liikkeitä ym. tai aloitetaan yhdyntä. Jos mies olisi sidottu tajuttomana sänkyyn ja hänen herätessään häntä alettaisiin panna tai antaa suuseksiä, miehellä seisoisi väkisin riippumatta siitä, mitä mieltä mies on asiasta, vaikka se olisi kuinka vastenmielistä.

Aivan samoin kuin ei kaikille naisille tule fyysisiä ns positiivisia reaktioita rai*katuksi joutuessaan, niin ei se miehilläkään mikään automaatio ole.

Sulla voi olla vaikka miten kovat Testo-arvot ja kiimassakin kuin piru, mutta silti ei ota eteen tilanteen sattuessa. Ei erektiokaan niin yksinkertainen ja suoraviivainen tapahtuma ole, että siihen ei mikään muu vaikuta kuin, ilmeisesti sun mielestä mikä tahansa ärsyke. 

-eri 

Vierailija
365/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä seisoo, vaikka naisporukka rai xx kaisi miehen. Veitikka näet elää omaa elämäänsä, eikä ole kiinnostunut siitä tunteeko mies inhoa vai ei.

Sori mutta ei mene ihan näinkään Totta toki on, että nainekin voi rais xx kata miehen ja että mies voi olla fyysisesti ulkoapäin katsottuna kiihottunut, vaikka halua ei olekaan Mutta toki on niin, että kaikki seksi ei myöskään laukause erek-tiota. Itse olen homomies ja minua ei esim an-aaliseksi kiinnosta, siihen liittyvät viittaukset saa heijarin lorpahtamaan tämä ei kuitenkaan poista sitä, että miehen erek-tio tulkitaan haluksi vaikka näin ei olisikaan. 

Homoilla on aivan erilaiset seksuaalitoiminnot kuin heteromiehillä. Jokainen poika ja mies tietää, mikä on tahaton erektio ja se voi yllättää vaikka työpaikalla, koulussa, julkisessa kulkuvälineessä tai oikeastaan missä vain. Sen tulemista ei voi estää, eikä sen kestoa voi ennakoida.

Vierailija
366/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan erektion välillä,siitä, että on niin kauhea pissahätätarkoittaako se siis sitä, että mut saa rais xx kata??

Vierailija
367/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sama pätee naisiinkin. Monet rais kauksen uhrit saavat tilanteessa orgasmin, joka on ihan puhdas kehollinen reaktio fyysiseen stimulaatioon. 

Vierailija
368/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilla on aivan erilaiset seksuaalitoiminnot kuin heteromiehillä. Jokainen poika ja

No justo joo 😁

Vierailija
369/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joskus tulevaisuudessa olet sinäkin ihan tyytyväinen siitä kun ei enää automaattisesti joka kerta seiso alastoman naisen nähdessään. Näin se biologia toimii.

Voi olla, jos on mieleinen. Mutta kun tässä alunperin väitettiin että kaikki miehet haluavat kaikkia hedelmällisiä naisia ja lapsia. Näin ei ole, eli ainakaan itse

Seksuaalinen halu kaikenikäisiin hedelmällisiin naisiin on olemassa kaikilla miehillä ja pojilla iästä riippumatta. Eri asia on se, miten mies käyttäytyy ja käsittelee asioita omassa mielessään. Mitä väärää tässä on? Mies voi kieltää halun omassa mielessään tai väittää asian olevan jotenkin toisin, mutta näin geenimme ovat meille koodatut.

Eihän sun väitteessä mitään väärää ole, se vain ei ole totta. Ihmisillä on esim. henkilökohtaisia mieltymyksiä ja vaikkapa minua ei tietyn näköiset naiset viehätä yhtään vaikka olisivat kuinka hedelmällisessä iässä. Kyse ei ole halun kieltämisestä vaan siitä että sitä halua ei ole. En ole myöskään mieltynyt teineihin, kuten täällä väitettiin kaikenikäisten miesten olevan. Pidin teini-ikäisiä tyttöjä haluttavina kun olin itse nuori. Nykyään maku on muuttunut vähän toisenlaiseksi. Teinit rinnastan omiin lapsiin ja lähinnä tekee mieli katsoa muualle kun teinit yrittää olla aikuisia. Näin se vain menee. Biologia. Se kun on monimutkaisempaa kuin luulet.

Vierailija
370/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, jos on mieleinen. Mutta kun tässä alunperin väitettiin että kaikki miehet haluavat kaikkia hedelmällisiä naisia ja lapsia. Näin ei ole, eli ainakaan itse

Olen 100% homo, eri kuin aiempi, enkä ole IKINÄ tuntenut mitään muuta kuin vastenmielisyyttä hedelmällisiä naisia kohtaan. Ajatuskin limaisesta toosasta saa seisokin lerpahtamaan, hyi olkoon!

Vierailija
371/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai saunassa seiso, kun ei siellä katsella naisia, eikä sellaisessa kuumuudessa saa samalla lailla erektiota kuin normaalilämpötiloissa. Jos sauna olisi 20 asteinen, miehillä tulisi tahaton erektio, jos katsoisi naista.

Vierailija
372/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai saunassa seiso, kun ei siellä katsella naisia, eikä sellaisessa kuumuudessa saa samalla lailla erektiota kuin normaalilämpötiloissa. Jos sauna olisi 20 asteinen, miehillä tulisi tahaton erektio, jos katsoisi naista.

Tuota olenpa useamman kerran saanut erektion saunassa tai suihkussa etenkin jos olet lenkin jälkeen riisunut tiukat vaatteet pois 

Vierailija
373/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan edes kokeillut olla naisen kanssa? Kuulemma puristus paljon ihanamman tuntuinen kuin peräaukkoon pantaessa, jolloin rengasmainen puristus. 

Vierailija
374/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Tyttö näki aika paljon vaivaa päästäkseen hyväksikäytettäväksi. Mikähän tuossa miehessä oli noin vetoavaa? 

Niin, mikä tyttöjä/naisia oikein viehättää vanhemmissa miehissä? Eikö omanikäisiä poikia muka löydy? Suomessa miehiä/poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, niin luulisi omanikäisiä olevan tarpeeksi naisille.

Totta kai on yleistä että lapset ihailee aikuisia ja viehättyy aikuisista, koska haluavat leikkiä itse aikuista. He eivät kuitenkaan ole aikuisia, vaan lapsia. Siksi vastuu on sillä joka on oikeasti aikuinen.

Mihin vastuu loppuu?  Annetaanko miehille p

Pieni vinkki. Lapset eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Jos lapsesi tuo sinulle vaikkapa väärennetyn todistuksen, niin kyllä, hän teki väärin mutta ei rikosta. 

Toinen vinkki. Juuri tämän takia ei kannata käydä kauppaa lasten kanssa, koska he eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa ja saattavat esimerkiksi lapsellisessa hölmöydessään päätyä vaikka väärentämään asiakirjoja ja hihittelemään päälle. Sinun vastuullasi on huomata lapsen huijausyritys, jos olet kauppoihin päätynyt lapsen kanssa.

Olet väärässä. Kyllä lapsetkin voivat tehdä rikoksen. He eivät vain ole siitä rikosoikeudellisessa vastuussa, mutta rikos kuitenkin tapahtuu. Sama koskee esim. syyntakeettomia aikuisia, hekään eivät joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen, mutta silti syyllistyvät rikokseen. 

Ja lapset kyllä voidaan määrätä korvaamaan aiheuttamansa vahingot. Jos siis 14-vuotias huijaa sinua kaupankäynnissä, oikeus kyllä määrää hänet palauttamaan huijauksella saadut rahat. Sen sijaan hän ei saa rangaistusta rikoksestaan. 

Vierailija
375/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla miehillä on seksuaalinen halu teinityttöihin, homoilla teinipoikiin, mutta sosiaaliset normit, kasvatus ja elämänkokemus saavat miehet käyttäytymään toisin. Toisin sanoen suuntaamaan halunsa hieman vanhempiin naisiin. Joka muuta väittää, on joko tunteella ajatteleva nainen tai mies, joka valehtelee.

Islamimaisesaa kulttuureissa kasvatus ja sosiaaliset normit suosivat nuoriin tyttöihin kohdistuvat seksuaaliset teot.

Vierailija
376/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on lähes 30. Ei kannata deittailla jos ei erota lasta ikäisestään naisesta.

Ikäisestään? Mikäs laki sanoo ettei saisi nuorempia, täysi-ikäisiä deittailla 😆

Mikä laki sanoo, ettei saisi deittailla 16-vuotiasta?

Av mammojen laki.

Vierailija
377/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olenpa useamman kerran saanut erektion saunassa tai suihkussa etenkin jos olet lenkin jälkeen riisunut tiukat vaatteet pois 

Kyllä, mutta kuumuudessa mies ei ole läheskään niin erektioherkkä kuin normaalilämpötiloissa.

Vierailija
378/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tulisi antaa näissä tapauksissa 3 kertaa isompi tuomio kuin miehille. Loppuisi tuo naisten sairas miesviha. M28

Vierailija
379/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

">Mies pyysi vielä tyttöä kirjautumaan pankkitunnuksilla johonkin sovellukseen ja lähettämään kirjautumisesta videon. Tällöin tyttö muutti Omakannan tulosteeseen syntymävuotensa."

Voisiko joku selittää miten tuo on mahdollista? Eikö alaikäisenä siis pääse kirjautumaan sovellukseen pankkitunnuksilla? 

Ja miten sen saa videoitua? :D En ole koskaan moista tehnyt. Kirjautuu siis läppärillä ja videoi kännykällä vai miten? 

Noin minä olen sen kuvitellut. 

Alaikäinen voi saada pankkitunnukset huoltajan suostumuksella.

Vierailija
380/510 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä on seksuaalinen halu teinityttöihin, homoilla teinipoikiin, mutta sosiaaliset normit, kasvatus ja elämänkokemus saavat miehet käyttäytymään toisin. Toisin sanoen suuntaamaan halunsa hieman vanhempiin naisiin. Joka muuta väittää, on joko tunteella ajatteleva nainen tai mies, joka valehtelee.

Islamimaisesaa kulttuureissa kasvatus ja sosiaaliset normit suosivat nuoriin tyttöihin kohdistuvat seksuaaliset teot.

Mulla ei kyllä homomiehenä ole kiinnostusta nuoriin nuorenakin olin kiinnostunut ikäistäni vanhemmista. 

Että pidä pölinäsi vain ominasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän