HS 14-vuotias tyttö väärensi ikänsä passiin, kun mies epäili tätä alaikäiseksi Miehelle hyväksikäyttötuomio
Tuomio|Väärennökset eivät poistaneet miehen vastuuta.
Kommentit (510)
Pedofiili on poikkeama ja hän on kiinnostunut aivan pienistä lapsista, jotka eivät ole lähelläkään hedelmällistä ikää. Yleisintä pedofilia on homojen keskuudessa.
Normaalin miehen kiinnostus kohdistuu kaikien ikäluolkien naispopulaatioon, joka on hedelmällisessä iässä ja on ulkonäöllisesti myös sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili on poikkeama ja hän on kiinnostunut aivan pienistä lapsista, jotka eivät ole lähelläkään hedelmällistä ikää. Yleisintä pedofilia on homojen keskuudessa.
Normaalin miehen kiinnostus kohdistuu kaikien ikäluolkien naispopulaatioon, joka on hedelmällisessä iässä ja on ulkonäöllisesti myös sellainen.
Jaa siellä joku pedofiili taas syyttelee homoja omista perversioistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairas päätös käräjäoikeudelta. Mies pyysi ''naista'' vielä pyytämään todistetta kirjautumalla pankkitunnuksilla, mutta tyttö oli ilmeisesti liian hullaantunut suhteeseen, että piti oikein muokata syntymätodistustaan. Ja nyt mies leimataan pedofiiliksi ym.
Eihän nuo akat edes tiedä mitä pedofiili tarkoittaa.
Nykyään saat miehenä "pedofiili" leiman, jos satut katsomaan tyttöä päin.
jos susta tuolta tuntuu niin ehkä oot pedofiili
Vierestä seurattuna: etkö huomaa, että olet täysin asiaton ja lisäksi tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairas päätös käräjäoikeudelta. Mies pyysi ''naista'' vielä pyytämään todistetta kirjautumalla pankkitunnuksilla, mutta tyttö oli ilmeisesti liian hullaantunut suhteeseen, että piti oikein muokata syntymätodistustaan. Ja nyt mies leimataan pedofiiliksi ym.
Eihän nuo akat edes tiedä mitä pedofiili tarkoittaa.
Nykyään saat miehenä "pedofiili" leiman, jos satut katsomaan tyttöä päin.
Vierestä seurattuna: etkö huomaa, että olet täysin asiaton ja lisäksi tyhmä?
jos sulle tulee lasta katsoessa sellanen olo että kaikki pitää sua pedofiilina, ehkä oot sellainen
koska tuo väitehän on ihan paskaa, meillä on lukuisia miehiä jotka mm työskentelee lasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se muiden ihmisten perusteeton syyttely milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sun tarvi tänne kirjottaa jos puhut itselles. turhaan projisoit omia pedofiiliperversioitasi homoihin
"Mulla on vähän samanlaiset kokemukset.
Sain vaan kuunnella luokan tytöltä, heidän seurustelu ongelmistaan.
Esim. taas se Janne petti mua Jennan kaa tai vi tuttaa kun Joni ei koskaan huomaa mua, vaikka miten olen yritttänyt osoittaa Jonille olevan kiinnostunut hänestä."
Joo, just tuollaista se oli itella tyttöjen kanssa. Silloin en vielä älynnyt, että se johtui mun ulkonäöstä. Luulin että kyllä tytöt vielä mut huomaavat. No, eivät huomanneet. Kaikki tyttökaverit olivat vaan mulle "oi ihana kun sun kaa voi jutella kaikesta ja sä oot todella hyvä kuuntelia, toisin kun mun poikaystävä". Mutta sen poikaystävän luokse ne tytöt aina lopulta palasivat, ja ite jäin ihmettelemään miten tässä näin taas kävi. Tämä on vaan mun kokemus tytöstä nuorena.
T. 90-luvun nuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sun tarvi tänne kirjottaa jos puhut itselles. turhaan projisoit omia pedofiiliperversioitasi homoihin
Homoudella ja pedofilialla on yhteys, tämän on todennut Hannu Lauermakin. Se ei tarkoita sitä, että kaikki homot syyllistyisivät pedofiliaan. Koetetaan keskustella asiapohjalta. Sinä vain syyttelet muita ihmisiä vailla perusteita.
"jos sulle tulee lasta katsoessa sellanen olo että kaikki pitää sua pedofiilina, ehkä oot sellainen
koska tuo väitehän on ihan paskaa, meillä on lukuisia miehiä jotka mm työskentelee lasten kanssa"
Juurihan minä totesin olevani eri henkilö, eikä minulla tule tuo asia mieleen. Sinä se tässä tunget pedofilialeimaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei tosiaan tiedä, millä perusteella on katsottu, että tämän miehen olisi pitänyt tietää tytön ikä.
Mitä jos se sivusto, jonka perusteella tyttö oli syntynyt aikaisintaan 2004, todennäköisesti 2005 tai 2006, oli jonkun yläkoulun kyseisen vuoden oppilaskunnan esittely tmv., jossa tyttö esiintyi naamallaan ja nimellään sekä luokkavuodellaan?
Ihanko edelleen oltaisiin sitä mieltä, että mies oli ihan viaton oikeusmurhan uhri?
Sä mutuilet noin puhtaasti siitä syystä, että sä oot päättänyt miehen olevan syyllinen.
Se että tuollainen tilanne on teoriassa mahdollinen, ei tee siitä millään muotoa todennäköistä. Mistä tuollainen sivu edes sattumalta tulisi vastaan, kun vaikea kuvitella sen kaverin joka siitä sivusta huomautti ihan vasta varten etsineen netistä jotain random ihmistä?
Tässä on se ongelma että meitä ihmisiä on niin moneen junaan että tiedän oikeasti 14 vuotiaita jotka näyttää 18 vuotiailta ja toisin päin. Naisilla pienen koon ja meikin vaikutuksen takia on oma ikäarviointi mennyt niin pahasti pieleen että hävettää (pidin liki kolmikymppistä naamatuttua alaikäisenä) Mitähän tän kaverin olis pitäny tehdä? On selvästi epäillyt ja lopuksi todennut että kaipa se on sitten uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs, vaan omat lapset eivät ole haluttavia ominaistuoksunsa perusteella, mutta muiden lapset ovat.
Kun nyt edes biologia olisi hallussa.
Tämä on eri mekanismi. Sukulaisia kohtaan kehittyy yleensä seksuaalinen vastenmielisyys, mutta toiset mekanismit edesauttavat sitä ettei kiinnostu niistä jotka voisivat olla omia lapsia. En jaksa tätä nyt sinulle opettaa, mutta tämä on vain kiinnostava esimerkki siitä miten biologia ei aina ole niin yksiselitteistä, jolla voisi tuosta vaan perustella vaikkapa omia halujaan.
Biologian perusteella seksuaalinen kiinnostus on, sosiaalisten käyttäytymisnormien perusteella asia toimii toisin.
Vierailija kirjoitti:
"jos sulle tulee lasta katsoessa sellanen olo että kaikki pitää sua pedofiilina, ehkä oot sellainen
koska tuo väitehän on ihan paskaa, meillä on lukuisia miehiä jotka mm työskentelee lasten kanssa"
Juurihan minä totesin olevani eri henkilö, eikä minulla tule tuo asia mieleen. Sinä se tässä tunget pedofilialeimaa muille.
Nyt menee keskustelu oudoksi. Miksi sitten hyppäsit väliin urputtamaan, kun kirjoittaja aivan aiheellisesti kysyi, voisiko johtua henkilöstä itsestään jos hänestä tuntuu että häntä pidetään pedofiilinä kun hän katsoo lapsia. Itsellänikään ei sellaista tapahdu vaan voin aivan huoletta katsoa lapsia. Jos jollakulla tulee pedofiliasta syyllinen olo katsoessaan lapsia, niin ensimmäiseksi kannattaa aloittaa asian avaaminen itsestään käsin.
-eri
"Ja sinustako tämä on sitten ihan ok, kun se kerran on biologiaa?
Ihmisen erottaa eläimestä se, että ihmisellä on myös kyky valita toimia toisin mitä biologiansa määrää ja ottaa asiassa myös muita seikkoja huomioon. Kuten sen, ettei lapsen tai nippanappa täysi-ikäisten kyky arvioida, onko suhde itseään huomattavasti vanhemman kanssa hänelle hyväksi vai ei ja kokeeko myöhemmin tulleensa hyväksikäytetyksi ole välttämättä kovin hyvä ja siitä voi joutua myöhemmin ongelmiin."
Eri
No niinhän minä olen asian selittänyt. Tietenkin tyttöjen, poikien, miesten, naisten, vanhusten raiskaaminen on väärin. Mistä sinä keksit, että pitäisin asiaa hyväksyttävänä?
Vierailija kirjoitti:
"Toinen syytekohta liittyi ajanjaksoon, jolloin tyttö oli täyttänyt 16 vuotta. Mies oli silloin 26-vuotias, joten hän oli useita kertoja yhdynnässä kymmenen vuotta nuoremman henkilön kanssa. Käräjäoikeus piti ikäeroa niin merkittävänä, että mies syyllistyi seksuaaliseen hyväksikäyttöön."
Tuo on niin naurettavaa ettei voi mennä läpi ylemmässä oikeudessa. Tuon perusteella voisi alkaa jakaa tuomioita aviopareille ja seurusteleville joilla on 10 vuotta tai enemmän ikäeroa. Voiko noista tehdä kuka vaan rikosilmoituksia? Heti tulee muutama julkkispari mieleen.
Just ja tänne ilmestyy lähi idän herrasmiehiä joilla on lapsimorsiammet. Heille ei tietenkään tule häkkiä, tai sakkoja, erotetaan vaan tytöstä. Tämä on hyvä esimerkki siitä miten noille on eri säännöt kuin meille kantasuomalaisille.
Ja kumman hiljaa suomalaiset naiset ovat noitten tuomitsemisessa. Mutta hellanlettas sitten jos joku kantasuomalainen mies käy panolomilla pattiksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee keskustelu oudoksi. Miksi sitten hyppäsit väliin urputtamaan, kun kirjoittaja aivan aiheellisesti kysyi, voisiko johtua henkilöstä itsestään jos hänestä tuntuu että häntä pidetään pedofiilinä kun hän katsoo lapsia. Itsellänikään ei sellaista tapahdu vaan voin aivan huoletta katsoa lapsia. Jos jollakulla tulee pedofiliasta syyllinen olo katsoessaan lapsia, niin ensimmäiseksi kannattaa aloittaa asian avaaminen itsestään käsin.
-eri
Et varmaan ymmärtänyt lukemaasi. Meillä on paljon naisia, jotka lyövät miehiin pedofilialeimaa, jos mies on sattunut katsomaan tyttöjä kadulla tai julkisessa liikennevälineessä. Jotkut tytöt taas ahdistuvat siitä, jos esim. mies on katsonut heitä silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ongelma että meitä ihmisiä on niin moneen junaan että tiedän oikeasti 14 vuotiaita jotka näyttää 18 vuotiailta ja toisin päin. Naisilla pienen koon ja meikin vaikutuksen takia on oma ikäarviointi mennyt niin pahasti pieleen että hävettää (pidin liki kolmikymppistä naamatuttua alaikäisenä) Mitähän tän kaverin olis pitäny tehdä? On selvästi epäillyt ja lopuksi todennut että kaipa se on sitten uskottava.
Omasta mielestäni ei ole uskottavaa, että mies olisi ollut kovin huolissaan tytön alaikäisyydestä ja yrittänyt sitä ihan aidosti selvittää. Tänä päivänä ei ole yhtään ihmistä, varsinkaan alle keski-ikäistä, joka ei ymmärtäisi miten helppoa kuvanmuokkaus on. Tuntuu siltä, että todistetta on pyydetty vain suojautuakseen mahdollisilta syytöksiltä myöhemmin. Jos olisi ollut aidosti kiinnostunut välttämään alaikäiseen sekaantumista, olisi kyllä vaatinut oikeasti uskottavat todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ei kenelläkään tule syyllinen olo, vaan osa naisista on niin outoja, että tyttöihin päin katsominenkin on merkki jostain perversiosta tai jopa pedofiliasta. Tosin pedofiilin seksuaalinen kiinnostus ei kohdistu teinityttöihin, vaan pikkulapsiin.
Vierailija kirjoitti:
ihana pikkulutukka. varmasti muistaa lämmöllä vaikka koppia tulikin.
Kyllä teinipillusta kannattaa vähän maksaakin.