Viehättävin harrastus miehellä; kirjojen lukeminen
Eikä tarvitse edes lukea montaa, tyyliin 2-4 kirjaa vuodessa.
Miksi suomalaiset miehet ei lue kirjoja?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Puutyöt. Etenkin jos nikkaroi kauniita esineitä.
Kyllä, Puutyöt, kaikenlaisten liitosten tekeminen ja sorvaaminen. Myös metallityöt. Niitä pitää miesten tehdä enemmän. Mulla valmistuu pian puutyöverstas ja metallipaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä viehättää?
Voima ja valta, tieto ja verbaalinen kyvykkyys on kumpaakin
Minä olen itse mies ja minä dominoin teitä muita miehiä verbaalisesti ihan miten päin haluan ja se tiputtaa enemmän pikkareita kun sali harrastus, mopempi parempi.
Tuskinpa minua dominoit. On meinaa eräskin opus tullut luettua. Mulla on isompi kirjahylly ku sulla.
Minä osaan käyttää kirjahyllyäni paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska harrastamme harrastuksiamme itseämme varten, ei teitä naisia varten. Sorry.
Merkki narsismista.
Mies on narsisti, kun ei tanssi naisten pillin mukaan.
Selvä..........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska harrastamme harrastuksiamme itseämme varten, ei teitä naisia varten. Sorry.
Merkki narsismista.
Jep, kuten koko tämä ulinagenre, että naisten pitäisi tinkiä toiveistaan ja ottaa itselleen joku juoppo läski panemaan, koska juopolla läskillä on tarpeita muttei mitään tarjottavaa naiselle. Edes sitä älyllistä stimulaatiota, joka on välttämätön naisen seksuaaliselle kiihottumiselle.
No mun kokemuksen mukaan kaikki kaunokirjallisuusgenreä harrastavat miehet on just läskejä juoppoja.
Ai? Eihän siitä kauaa ole, kun jääkiekkomaajoukkuelaiset puhuivat lukemisharrastuksestaa ja antoivat kirjavinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunokirjallisuus ei oikein anna mitään. Tietokirjallisuutta luen kyllä ihan mielelläni.
Tämä on yksinkertaisesti 100% ihan silkkaa tuubaa.
Yksinkertaisimmilleen vietynä, ilman mitään hypoteettisia informaatiovaikutuksia ja puhtaasti biologisesti puhuen kaunokirjallisuus kehittää keskittymiskykyä ja luo neuroneja jotka mahdollistaa kielen käytön konseptien pukemiseks ymmärrettäväksi kieleksi, niin puhutuksi kuin kirjoitetuksi.
Jos minulla ei olisi mittavaa taustaa kaunokirjallisuuden JA tietokirjallisuuden kanssa, minä en olisi iki maailmassa kyennyt kirjoittamaan tuota yllä olevaa lausetta itse ja minä väitän että sinun on vaikea ymmärtää sitä koska et harjoita aivojasi tekemään niin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta silti, että ei tarvitse olla kanssasi koskaan fyysisesti tekemisissä. Kirjoituksestasi näkee, ettet ole mieleltäsi terve, vaan vihamielinen ja katkera, joka johtuu todennäköisesti siitä, että olet mädättänyt aivosi turhilla kirjoilla, jonka vuoksi olet päätynyt parisuhdekelvottomaksi ja muodottomaksi möykyksi.
Kas noin ilmaistaan, että ollaan kaukana mielenterveyden ja ihmissuhteiden tuolla puolen. Naurattaa sun analyysi, mutta surettaa puolestasi.
Minulla on ollut parisuhteita siitä saakka kun täytin 19 eikä ole tarvinnut yksin olla. Nyt olen 59 ja pystyn todellakin valitsemaan sekä seurani että tekemiseni. Enkä koe mitään tarvetta kuvailla ulkonäköäsi, koska se olisi harhaluulo ja sellaisena vakava oire esimerkiksi paranoidisesta skitsofreniasta, jota minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Puutyöt, kaikenlaisten liitosten tekeminen ja sorvaaminen. Myös metallityöt. Niitä pitää miesten tehdä enemmän. Mulla valmistuu pian puutyöverstas ja metallipaja.
Tuo on kiinnostavaa. Itse vain korjailen vanhoja puuhuonekaluja ja asensin keittiöön lisää kaappeja.
N 59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokirjallisuus ei oikein anna mitään. Tietokirjallisuutta luen kyllä ihan mielelläni.
Tämä on yksinkertaisesti 100% ihan silkkaa tuubaa.
Yksinkertaisimmilleen vietynä, ilman mitään hypoteettisia informaatiovaikutuksia ja puhtaasti biologisesti puhuen kaunokirjallisuus kehittää keskittymiskykyä ja luo neuroneja jotka mahdollistaa kielen käytön konseptien pukemiseks ymmärrettäväksi kieleksi, niin puhutuksi kuin kirjoitetuksi.
Jos minulla ei olisi mittavaa taustaa kaunokirjallisuuden JA tietokirjallisuuden kanssa, minä en olisi iki maailmassa kyennyt kirjoittamaan tuota yllä olevaa lausetta itse ja minä väitän että sinun on vaikea ymmärtää sitä koska et harjoita aivojasi tekemään niin.
Idiocrazyssa on muutama hauska kohtaus tästä ilmiöstä, se normaali sälli kuulosti ihan hom0lta ja teennäiseltä kaikille muille koska ne muut ei ymmärtänyt sitä.
En miellä lukemista varsinaisesti harrastukseksi.
Lukeminen on sivistyksen edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Kirja on minulle mieluisampi käyttöliittymä kuin kuulokkeet. Siksi luen, en kuuntele kirjoja. Kuuntelen musiikkia. Luen kyllä muutamankin romaanin vuodessa. Laidasta laitaan - jännityksestä kaunokirjallisuuteen ja tietokirjoihin.
Muutamankin romaanin vuodessa laidasta laitaan? Eihän tuossa kyllä paljoa lukemista ole jos pari romaania vuodessa menee. Jännityskirjallisuus on kaunokirjallisuutta, sehän on proosaa ja kaunokirjallisuus (romaanit, myös jännärit/dekkarit, runot jne) ovat ikäänkuin tietokirjallisuuden vastakohtana eniten luetussa kirjallisuudessa ja sen jaottelemisessa. Mitkä kaksi kirjaa olet kuluneena vuonna lukenut? Mielenkiinnosta kysyn. Viestisi oli vähän epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkki narsismista.
Jep, kuten koko tämä ulinagenre, että naisten pitäisi tinkiä toiveistaan ja ottaa itselleen joku juoppo läski panemaan, koska juopolla läskillä on tarpeita muttei mitään tarjottavaa naiselle. Edes sitä älyllistä stimulaatiota, joka on välttämätön naisen seksuaaliselle kiihottumiselle.
No mun kokemuksen mukaan kaikki kaunokirjallisuusgenreä harrastavat miehet on just läskejä juoppoja.
Selkeästi siinä on MV:tä, Seiskaa ja Iltalehteä sekä Suolen Uutisia lueksiva mies. Ei jatkoon.
Luen kirjoja, sekä tietoa että fiktiota. Kirjoittelenkin puolisalaa. Ystävän kehotuksesta lähetin erään kässärin parille kustantajaja, vaan hylsy tuli toiselta ja toiselta ei edes sitä :-/ Mutta jatkan silti, omaksi huviksi. Tarinoiden kirjoittaminen on eskapismia parhaimmillaan.
Kirjallisten harrastusten lisäksi soitan kitaraa, valokuvaan, moottoripyöräilen ja ammun monenlaisilla aseilla, myös kilpaa.
Olen myös kohtuuonnellisesti naimisissa, ja perhe hyväksyy harrastukseni.
Löytäisinpä jostain kirjoja lukevan miehen, harvassa tuntuvat olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä viehättää?
Voima ja valta, tieto ja verbaalinen kyvykkyys on kumpaakin
Minä olen itse mies ja minä dominoin teitä muita miehiä verbaalisesti ihan miten päin haluan ja se tiputtaa enemmän pikkareita kun sali harrastus, mopempi parempi.
Tuskinpa minua dominoit. On meinaa eräskin opus tullut luettua. Mulla on isompi kirjahylly ku sulla.
Tuskin teistä hiekkalaatikkopojista kumpikaan dominois ees tyhjää saunavatia. Menkääs nyt kotiin ennen kuin äiti suuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkodin naapurilla oli kanssa molemmat, oli kova nikkaroimaan. Itse rakastin hengata kaverin kanssa heidän puuverstaalla, ihana puun tuoksu ja lämmin, seesteinen tunnelma. Maanläheinen harrastus.
Kirjallisuus on minulle työtä, joten en näe lukemisessa harrastuksena mitään erityisen viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisinpä jostain kirjoja lukevan miehen, harvassa tuntuvat olevan.
Meitä on todella paljon, mutta ei kelpaa naisille.
Itse luen noin sata kirjaa vuodessa, sekä kauno- että tietokirjallisuutta. Vaikea ymmärtää, että joku lukisi vain 2-4 kirjaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkki narsismista.
Mies on narsisti, kun ei tanssi naisten pillin mukaan.
Selvä..........
Ei. MIes tai nainen on narsisti, kun ajattelee vain ja ainoastaan itseään ihan koko ajan, kuten sinä. Sinä muuten olet jännä versio narsismista, kun keräät hovisi tänne ja nautit siitä, että sun huonoihin puoliin isketään. Yleensä narsisti haalii elävien lähipiiriläisten hovin, jota pompottaa, mutta taidat olla linnoittautunut kotiisi.