Miksi ihmisiä ärsyttää paljon hymyilevä hyväntuulinen nainen?
Myönnän että olen itse ollut tuollainen, hymyilin aina kun oli hermostunut tai jännittynyt. Niin moni kysyi aina "mitä sä nyt hymyilet" tai "mikä sua hymyilyttää?" Melko ivallisesti myös iha kuin se olisi ongelma. Ja nämä tapahtui työpaikoilla, kursseilla,ei missään hautajaisissa tai paikassa missä pitäisi olla vakava.
Kommentit (54)
Outoa. Itselleni tapahtuu päinvastoin; kun olen hymyilevä ja hyväntuulinen, myös kohtaavat minut hyväntuulisina ja hymyilevinä.
Hymyilet hautajaisissa? Oletko blondi?
Vierailija kirjoitti:
Näkevät, että olet feikki.
Luitko tuon aloituksen? Hymyilin siis paljon koska olin hermostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka aistii heikommat ihmiset huomaa sen.
Kun tuottaa iloa muille tulee vaan kurpaotsilta noottia. Hymyile peilille.
Ei ärsytä. Kiva kun jotkut hymyilee paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli narsisteja?
Tuntemani naurava, hyväntuulinen nainen on kaikkien kaveri ja auttavainen mutta selän takana ikävä, haukkuu ja puhuu pahaa. En siis luota ulkokuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerroit siis itse, että hymysi oli reaktiosi hermostumiseesi, eli ei ollut aitoa > olit feikki.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilet hautajaisissa? Oletko blondi?
Missä luetun ymmärtäminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerroit siis itse, että hymysi oli reaktiosi hermostumiseesi, eli ei ollut aitoa > olit feikki.
Eli hermostunut ihminen on feikki? Eikös sen ihmisen pitäis sit nähdä et tuo on hermostunut.,ei haittaa yhtään. Kiva että hymyilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli narsisteja?
Yleensä ne on jotain siihen suuntaan.
Väkinäinen tekohymy? Jos olisit aidosti hyväntuulinen et varmaan olsii hermostunut.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Itselleni tapahtuu päinvastoin; kun olen hymyilevä ja hyväntuulinen, myös kohtaavat minut hyväntuulisina ja hymyilevinä.
Tämä. Nuorempana ongelmani oli, että koulukiusaamishistorian takia jännitin naisseurassa mutta hymyilin iloisena kaikille miehille, koska heiltä olin tottunut saamaan hyväksyntää. Sitten ihmettelin, miksi naiset "eivät pidä" minusta. No, tilanne korjaantui kuin taikaiskusta, kun aloin vain tietoisesti hymyillä naisillekin ja yhtäkkiä naisia ei enää tarvinnutkaan jännittää. Olen joskus miettinyt, että en kai vain ole alkanut esittää hyväntuulista ja tyhmää, mutta mitäpä silläkään häviäisi.
Hymyllä voi huomioida mutta myös jättää huomiotta, ja se huomiotta jääminen tuntuu erityisen pahalta. Moni varmasti tietää tunteen, kun vaikka kassaneiti hymyilee ja nauraa silmät vilkkuen palvellessaan edellistä asiakasta, ja sitten kun itse tulet vuoroon, on hiljaa ja suupielet repsahtavat polviin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hermostunut ihminen on feikki? Eikös sen ihmisen pitäis sit nähdä et tuo on hermostunut.,ei haittaa yhtään. Kiva että hymyilee?
Hymysi oli feikki, beibi. Se ei ollut aito, iloinen hymy. Yritätkö tahallaan olla ymmärtämättä?
On hymyjä ja on virneitä, jälkimmäisistä saa ylimielisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole hyväntuulinen, vaan hermoheikko feikki.
Vierailija kirjoitti:
Tuo muuten aika lapsellinen ilmaisu. Kertoo henkilön mustavalkoisesta kokemusmaailmasta johon ei mahdu mitään väli olomuoja ja värejä Ahdas malli joka lokeroi ihmisiä voimakkaasti ja typistää jokaisen ihmisen yhteen tyyppiin vaikka ihmiset on monipuolisia variaatiota koska sitä ihmisenä oleminen on. Mitä tällasesta feikiksi nimittelijästä sitten voisi päätellä niin hänellä on pakonomainen lokeroimisen tarve koska hän jatkuvasti etsii itselleen joko jotain alas painettavaa tai riistettävää ja hänelle on ensisijaisen tärkeää ymmärtää kumpaan luokkaan tuleva uhri kuuluu.