Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viehättävin harrastus miehellä; kirjojen lukeminen

Vierailija
04.12.2024 |

Eikä tarvitse edes lukea montaa, tyyliin 2-4 kirjaa vuodessa.

Miksi suomalaiset miehet ei lue kirjoja?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole yhdenkään naisen innostuneen tai inhoontuneen lukemisistani ja olen lukenut melkoisen määrän 

kaikenlaisia  kirjoja. Ja miksi ihmeessä pitäisikään? 

Vierailija
162/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten Tinderissä ei tule matcheja, vaikka kerron lukuharrastuksesta? Siitä saisi keskusteluakin heti, mutta naisilta ei tule tykkäyksiä.

Koska naiset puhuu p a  s k a a. He luulevat että haluavat sellaisen miehen, mutta todellisuudessa ihan muut meriitit saa pikkuhousut kostumaan.

No juuri näin.. Jere Karalahti on  varmasti kova lukemaan

Sinä olet kateellinen niistä naisista joihin joku lätkäjätkä vetoaa? Ne on eri naiset kun ne jotka syttyy lukevista miehistä, vaikka hekin kyllä tykkäisivät miehestä joka ei verbaalinen märkä rätti.

Eikä kuka tahansa lätkäjätkä, vaan sieltä ällöimmästä päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luen noin sata kirjaa vuodessa, sekä kauno- että tietokirjallisuutta. Vaikea ymmärtää, että joku lukisi vain 2-4 kirjaa vuodessa.

Mieluummin urheilen ja patikoin, kirjojen lukeminen ei paljon terveyttä edistä, pikemminkin päinvastoin

Plus ei viitsi oikeen lukea tarinoita toisten elämistä vaan elää ja kokea itse

Se toisten elämistä lukeminen auttaa ymmärtämään muitakin ihmisiä kuin vain itseä, se kehittää empatiakykyä. 

Selittää, miksi Hitler oli kirjallisuuden ystävänä sellainen kuin oli.

Onnittelut, sait juuri illan surkeimman argumentin palkinnon.

Vierailija
164/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaha, jäi huumori ymmärtämättä.

-eri"

Tuota, minunkin mielestä se teksti minkä "huumori" jäi tajuamatta luki kuin mielenvikaisen tyhmä puolustus omalle käytökselle, en nyt syytä sinua moiseks ehkä se oli oikeasti tarkoitus olla vitsi, mutta sen viesti ja tarkoitus ei jotenkin välittynyt.

Se kaunokirjallisuus on nimenomaan se mistä oppii miten ilmaista itseään ymmärrettävälle tavalla jonka sanomaa muutkin pystyy ymmärtään ja samaistuun sen henkeen.

Halusin vaan sivusta huudella kun pisti miettiin.

Jep, saatoin tulkita väärin, mutta siinä kaunokirjallisuudessakin on usein huumoria joka ei aina aukea kaikille.

sama eri

Vierailija
165/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä viehättää?

Voima ja valta, tieto ja verbaalinen kyvykkyys on kumpaakin

Minä olen itse mies ja minä dominoin teitä muita miehiä verbaalisesti ihan miten päin haluan ja se tiputtaa enemmän pikkareita kun sali harrastus, mopempi parempi.

Ethän sinä poikaparka osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
166/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luen noin sata kirjaa vuodessa, sekä kauno- että tietokirjallisuutta. Vaikea ymmärtää, että joku lukisi vain 2-4 kirjaa vuodessa.

Mieluummin urheilen ja patikoin, kirjojen lukeminen ei paljon terveyttä edistä, pikemminkin päinvastoin

Plus ei viitsi oikeen lukea tarinoita toisten elämistä vaan elää ja kokea itse

Se toisten elämistä lukeminen auttaa ymmärtämään muitakin ihmisiä kuin vain itseä, se kehittää empatiakykyä. 

Selittää, miksi Hitler oli kirjallisuuden ystävänä sellainen kuin oli.

Onnittelut, sait juuri illan surkeimman argumentin palkinnon.

Itse oletkin kahminut niitä koko illan joten ihan hyvä että joku muukin välillä nappaa sen. (eri)

Vierailija
167/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa lukee, kuten esim. minä. En tiedä miksi se olisi mitenkään seksikäs harrastus, kun se kuitenkin on yksin nysväilyä siinä missä vaikka netin selailu tai television katselu. Etenkään jossei lue mitään laatukamaa vaan jotain satunnaisia pokkareita junassa. On se tietysti siinä mielessä sivullisille armelias harrastus noihin edellä mainittuihin verrattuna että siitä ei lähde ääntä tai vilkkuvia valoja.

Vierailija
168/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen fyysisiä kirjoja, mutta ne ovat auttamattomasti vääränlaisia. Ei normaali nainen ole kiinnostunut miehestä joka lukee Feynman Lectures on Physics kirjasarjaa. Hopeareunus on, että lukemiseni tapahtuu tiukasti strukturoidun ohjelman mukaisesti.

Laskette varmaan leikkiä mr. Feynman on yksi suosikkikirjoistani. Tieteellisempiä kirjojaan en ole jostain syystä tullut ajatelleeksi lukea, vaikka olenkin kiinnostunut suunnilleen kaikesta.

Vierailija
169/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten Tinderissä ei tule matcheja, vaikka kerron lukuharrastuksesta? Siitä saisi keskusteluakin heti, mutta naisilta ei tule tykkäyksiä.

Koska naiset puhuu p a  s k a a. He luulevat että haluavat sellaisen miehen, mutta todellisuudessa ihan muut meriitit saa pikkuhousut kostumaan.

No juuri näin.. Jere Karalahti on  varmasti kova lukemaan

Ei ne sen naisetkaan varmaan osanneet edes lukea kuin tavaamalla.

Vierailija
170/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni olen lukenut, mutta eipä siitä pariutumisessa hyötyä ole ollut, koska kuka nainen haluaisi ruman miehen?

Vierailija
171/171 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäni olen lukenut, mutta eipä siitä pariutumisessa hyötyä ole ollut, koska kuka nainen haluaisi ruman miehen?

Ala selaa red pill tyylisii bookkei kuten Book of the POOK sekä Rational Male,