Viehättävin harrastus miehellä; kirjojen lukeminen
Eikä tarvitse edes lukea montaa, tyyliin 2-4 kirjaa vuodessa.
Miksi suomalaiset miehet ei lue kirjoja?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se ongelma, että suomiakat haluaa miesten lukevan TIETTYJÄ kirjoja.
Itse luen kuukaudessa 5-25 mangaa. Kirjoja pitäisi lukea, mutta ei mangaa. Ne ovat vääriä kirjoja.
Also, me harrastamme harrastuksiamme itseämme varten. M28
Itse harrastan mangaa, animea, penkkiurheilua (Valioliiga), shakkia ja puutöitä (pieniä n. 10 cm veistoksia).
Tuo naisten manga- ja animeviha on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu.
Minäkin ilmiannoin. Poistoon tällainen yksipuolinen vihaketju.
Vierailija kirjoitti:
Luin viime vuonna yli 40 kirjaa mut silti en kelvannu kellekkää..
Luitko kirjoja vai mangaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ÄO on yli 140. Vihaan kaunokirjallisuutta. Saa naiset haihattelemaan kaikkea, aivan kuin heillä ei olisi muutenkin turhan vilkas mielikuvitus. Kaunokirjallisuutta ja hesaria lukeva nainen on pahin turn off. Yleensä siihen päälle vielä viini, matkustelu, koirat ja hevoset, niin siinäpä melkoinen miekenterveyspommi kolmikymppisenä. Miehet, välttäkää. Kokemuksesta puhun.
Sinä vihaat sitä että vaikka olet älykäs, niin sinulla ei ole kyvykkyyttä käyttää sitä ja jäät silti aina alakynteen.
Minä veikkaan että sinä käytät älykkyyttäsi ollaksesi super hyvä weasel, semmoinen rotta joka menee aina siitä mistä aita on matalin ja onnittelee itseään siitä kuinka älykäs olit.
Sinä olet täysin tusina tavaraa tässä maassa.
Taisi osua hobittia arkaan paikkaan. Kirjoituksestasi näkee, että olet epävarma pelkuri. Todennäköisesti tosipaikan tullen et ole koskaan uskaltanut puolustautua ja siksi olet kehitellyt sairaassa mielessäsi alter egon internetiin, jossa voit näytellä ihailemaasi henkilöä, eli fasistista diktaattoria.
Kuka muka ei lue kirjoja? En tunne sellaisia. Kirjat on tärkeä osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itse luen kuukaudessa 5-25 mangaa. Kirjoja pitäisi lukea, mutta ei mangaa. Ne ovat vääriä kirjoja.
Kaiken mitä teet, teet itseäsi varten ja siksi sinusta ei tule kenenkään isää. Jos olisit vähemmän itsekeskeinen ja osaisit ajatella nenääsi pitemmälle, tajuaisit, että miehenä olet esimerkki monelle pikkupojalle ja voisit olla sitä omalle pojallesi. Kukaan ei ole maailmassa yksin ja jos on, silloin on vika itsessä eikä muissa.
Mulla on hyllyssä pari mangaa (?) jotka kertovat pienestä kissasta. Onhan ne viehättäviä, mutta niistä saa vain tunne-elämyksiä, ei tietoa eikä ymmärrystä. Se onkin viihteen ja kirjan tärkein ero: viihde viihdyttää mutta kunnon kirjasta myös oppii jotakin. Yleensä hyvin kirjoitettujen kirjojen esityötkin on tehty hyvin, on tarkisteltu historiallisia faktoja ja käsityömenetelmiä, arkeologiaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ÄO on yli 140. Vihaan kaunokirjallisuutta. Saa naiset haihattelemaan kaikkea, aivan kuin heillä ei olisi muutenkin turhan vilkas mielikuvitus. Kaunokirjallisuutta ja hesaria lukeva nainen on pahin turn off. Yleensä siihen päälle vielä viini, matkustelu, koirat ja hevoset, niin siinäpä melkoinen miekenterveyspommi kolmikymppisenä. Miehet, välttäkää. Kokemuksesta puhun.
Mun ÄO on 154 ja luen erittäin paljon. En haihattele, tiedän paljon, en juo, en matkustele, koska ei ole rahaa, mutta eipä se mikään katastrofikaan olisi, koska uskon älyni riittävän jopa lentokentällä navigoimiseen ja kykenen kommunikoimaan ventovieraiden kanssa viidellä kielellä. Omistan velattoman asuntoni ja autoni. Mulla ei ole eläimiä mutta en ole niille myöskään katkera ja mustasukkainen :D ja miehiä on riittänyt kun olen niitä halunnut. Mitä tulee kirjahyllyyn, se on 4 metriä leveän seinän alha
Parasta silti, että ei tarvitse olla kanssasi koskaan fyysisesti tekemisissä. Kirjoituksestasi näkee, ettet ole mieleltäsi terve, vaan vihamielinen ja katkera, joka johtuu todennäköisesti siitä, että olet mädättänyt aivosi turhilla kirjoilla, jonka vuoksi olet päätynyt parisuhdekelvottomaksi ja muodottomaksi möykyksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mun miehen paras harrastus on se, että se toimii pojan joukkueen valmentajana. Saan hyvin omaa aikaa kun ovat reeneissä tai pelireissuilla.
Paljonpa teillä onkin yhteistä. Ottakaa ero.
Vierailija kirjoitti:
Vihaisuus ei pue ketään. Hymyä huuleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan mangaa, animea, penkkiurheilua (Valioliiga), shakkia ja puutöitä (pieniä n. 10 cm veistoksia).
Muvvaimo haluis semmosia vähäpukeisia animefiguriineja meidän hyllyille.
Musta tuntuu että sinä tuot harrastuksesi ilmi jotenkin tökerösti tai se on kirjaimellisesti korvannu sun personaallisuuden, ne asiat mitä sä fanitat ja ostat ei ole sinä ja jos niin on päässyt käymään se näyttää melkein kaikille ihan mt-ongelmaiselta.
Sun vaihtoehdot on joko hakea muijia pelkästään niistä jotka kärsii samasta ongelmasta tai sitten alkaa kehittää persoonaas ja elämääs.
Minä olen miniatyyri peli fani, mutta minä olen toistakymmentä muutakin tärkeämpää asiaa ennen sitä, kukaan ei edes tietäisi ellen kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska harrastamme harrastuksiamme itseämme varten, ei teitä naisia varten. Sorry.
Tuskin lukemisesta on haittaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kuinka japanilaiset- ja korealaiset naiset tykkää miehistä, jotka lukee mangaa, kun he itsekkin lukevat. Pelaavat myös videopelejä. Paljon yhteisiä asioita, joista pystyy juttelemaan baareissa.
Mistä suomiakkojen kanssa voi jutella? Siitä kuinka suomiakkoja sorretaan ja Suomessa ei ole heille tasa-arvoa? Joo, no thank you, I'll stick with Asian women. Bye. M28
Kaunokirjallisuus ei oikein anna mitään. Tietokirjallisuutta luen kyllä ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska harrastamme harrastuksiamme itseämme varten, ei teitä naisia varten. Sorry.
Merkki narsismista.
Jep, kuten koko tämä ulinagenre, että naisten pitäisi tinkiä toiveistaan ja ottaa itselleen joku juoppo läski panemaan, koska juopolla läskillä on tarpeita muttei mitään tarjottavaa naiselle. Edes sitä älyllistä stimulaatiota, joka on välttämätön naisen seksuaaliselle kiihottumiselle.
Kirja on minulle mieluisampi käyttöliittymä kuin kuulokkeet. Siksi luen, en kuuntele kirjoja. Kuuntelen musiikkia. Luen kyllä muutamankin romaanin vuodessa. Laidasta laitaan - jännityksestä kaunokirjallisuuteen ja tietokirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaisuus ei pue ketään. Hymyä huuleen!
Enhän mä vihainen ole, vaan oikeastaan nytkin nauroin ääneen. Milloin tavataan? Kaipaan piristystä ja osaan myös ottaa huomioon naisen. Kunhan ei puhuta kirjoista. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mun miehen paras harrastus on se, että se toimii pojan joukkueen valmentajana. Saan hyvin omaa aikaa kun ovat reeneissä tai pelireissuilla.
Minä taas en tällaista ymmärrä. Lapselle tekisi hyvää harrastaa itsenäisesti, ainakin ilman omaa vanhempaa
Merkki narsismista.