Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Jatkan: Tuo 2003 on siis käytännössä ensimmäinen mahdollinen vuosi, jolloin ollaan voitu nähdä. 2004 kyllä jo todennäköisempi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Suru on ollut mun matkakumppani koko elämäni. Suru, että en ole kelvannut jos olen yrittänyt ystävyyttä tai enemmän niiden kanssa keneen olen viehättynyt.
Ei ole helppoa tämä elämä.
-sivumies.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan: Tuo 2003 on siis käytännössä ensimmäinen mahdollinen vuosi, jolloin ollaan voitu nähdä. 2004 kyllä jo todennäköisempi.
Meillä 2005 ;)
Öitä Sinulle! Rauhoitu. Tälläistä se varattujen elo on.
Hyvää jatkoa!i
En voi pitää elämässäni mukana ihmistä joka ei halua ilmaista itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele miltä tuntuis kun voitais halata.
Haluisin tietää. Haluisin tietää miltä tuntuu, kun sä olet melkein menettänyt mut ja tajuat, että minä olen se ketä sä rakastat, etkä sä halua tai voi elää ilman mua, etkö halua elää enää valheessa, ja tartut muhun kiinni ja vedät mut sua vasten, ja halaat
halaat mua niin, ettet halua tai voi päästää irti
suojelet mua, haluat pitää mut ja musta
suljet mut sun syliin ja et vaan välitä muista
ja suutelet
olet onnellinen ja suutelet
niin onnellinen.
Tajusin tänään sinua tuijottaessa, että sinähän olet tosi kaunis. <3 Vaikka itse pidät itseäsi kaameena.
Käy mielessä, että säkö se hyvästejä heittelet. En luota yhtään siihen, ettet vaan joku päivä päättäs jättää mua taaksesi. Siihen on syynsä, sen sä tiedät itsekin. Se on niin kertakaikkiaan harmillista, ettet sä halua puhua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan hölmöjä. Päästetään irti, kun siltä kerran tuntuu. Ja intressit erilaiset. Palstailu on tapa.
ok
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
2022 kesäkuussa, tarkemmin ottaen eräänä lauantaina kun jouduimme lähikontaktiin ja sen jälkeen olen säännöllisin väliajoin haaveillut sun kellistämisestä
Olis kiva, jos välit saataisiin korjattua. Palstoilla kaikki menee vain entistä pahemmin solmuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Siitä on jo aikaa. 2003(?)
Ohoh. Tuo vuosi ois mulle ja mun kaivatulle mahdollista. Ois aika jännä, jos hän ois huomannut mut jo silloin.
-sivusta
En voinut olla huomaamatta
- se 2003
Vierailija kirjoitti:
En voi pitää elämässäni mukana ihmistä joka ei halua ilmaista itseään.
Eli sinä haluat, että joku tulee sinulle ilmaisemaan, jotta sinun ei tarvitse itse laittaa yhtään itseäsi likoon. Eikö niin? Se ei ole kovin viehättävä piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään sinua tuijottaessa, että sinähän olet tosi kaunis. <3 Vaikka itse pidät itseäsi kaameena.
Ketä sinä nyt tuojottelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ajattelen hyvästien jättämistä, sitä oikeammalta se tuntuu.
Kenelle?
IRL kun sen aika.
En kestä mitään hyvästejä, tutuksi käyneestä eroamista. Saati sitten rakkaasta. Miksiköhän ap haluat niin tehdä?
Kipu ei lakkaa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva, jos välit saataisiin korjattua. Palstoilla kaikki menee vain entistä pahemmin solmuun.
Mikä meidän väleissä on ongelmana. Oon ymmärtänyt, et tykkäät just tästä näin. Tassut tassua vasten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi raskas paikka. Tänne kun kirjoittaa niin joku jatkaa viestiäni ja useampi vastaa sivusta mainitsematta ja lopulta ei tiedä mikä oli alkuperäiseltä. En jaksa tätä yhtään. Jos vain tietäis onko tulossa helpotusta tähän tilanteeseen vai ikuinen etäisyyskö on meidän kohtalo? Sulla tapahtuu siellä kovasti asioita, en edes tiedä mitä kaikkea kun ei olla tekemisissä. Ja kuulunko mä edes mitenkään sun suunnitelmiin vai joku muu?
Sori. Se sivusta vastannut siis jatkoi puhetta vuodesta 2003.
Mä oon niin väsynyt siihen, että sä mielummin käännyt etsiin seuraa ja ratkaisua muualta kun puhut mulle rehellisesti. Mistä se sun mielestä kertoo?
Olisin voinut kesyttää sinut. Olen siinä hyvä.
En kestä mitään hyvästejä, tutuksi käyneestä eroamista. Saati sitten rakkaasta. Miksiköhän ap haluat niin tehdä?