Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla menee? Oon miettinyt taas sua.
Vuodet vaihtuu, sinä pysyt mielessä. Huonosti minulla menee, vaikka onnekseni en sitä itse edes tajua ennen kuin taas ilmestyt jostain eteeni.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nähty niin vähän, välit on viilenneet. Olin niin varma että meidän tunteet oli molemminpuolisia. Kaikki asiat mitä sä sanoit ja teit. Ikävä meidän hetkiä. Ja keskusteluita. Ja kaikkea. Toisaalta ollaan oltu niin kiireisiä molemmat. Mietin vaan, että oonko sun mielestä enää viehättävä ja kaunis ja ihana vai oonko vaan vanha möntti.
Ite oon ainakin rumistunut melko paljon. En oo kyllä koskaan ollut kaunis, ehkä joskus söpö, mutta en enää. Keski-ikäinen vanha akka vain.
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin?
Hyvillä mielin. Mietin sua.
Ajattele miltä tuntuis kun voitais halata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nähty niin vähän, välit on viilenneet. Olin niin varma että meidän tunteet oli molemminpuolisia. Kaikki asiat mitä sä sanoit ja teit. Ikävä meidän hetkiä. Ja keskusteluita. Ja kaikkea. Toisaalta ollaan oltu niin kiireisiä molemmat. Mietin vaan, että oonko sun mielestä enää viehättävä ja kaunis ja ihana vai oonko vaan vanha möntti.
Tää vois olla minunkin kirjoittama. Paitsi etten tiedä, olinko koskaan kaivattuni mielestä ihana. Tuskin ainakaan kaunis. Vanha möntti vain.
Aww. <3 mitäs me vanhat möntit!
Mäkin olen! Sivusta
Saa avata unten mailla 💌 (******x)
- ***x
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele miltä tuntuis kun voitais halata.
Mehän voitais.
Vierailija kirjoitti:
Saa avata unten mailla 💌 (******x)
- ***x
Korjaan: (*******x)
Me halitaan kaivattuni kanssa usein! 🙃
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Syyskuun 1. vuonna xxx0
Mun kaivatulla ei ole tarinoita.
En osaa sanoa kuinka paljon maallinen tomumajani on muuttunut mutta sisäisesti oon edelleen yhtä lapsellinen 😙
Vierailija kirjoitti:
Luetko ajatuksia? Silloin kun tapasin ekan kerran, tykkäsin jutuista ja äänestä, vaikken kehdannut tuijottaa ketään, kun olin uusi niissä piireissä.
😭