Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Ihan seko koko keissi. Hyvää yötä
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä, mauttomalta maolta, matkalaiselta maan, kurjalta kulkijalta karjattomalta päästä kuntarajain kilometrein, Ankealasta Auvolaan.
Eilinen viestini estettiin vaikka ajoissa lähetin.
Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi raskas paikka. Tänne kun kirjoittaa niin joku jatkaa viestiäni ja useampi vastaa sivusta mainitsematta ja lopulta ei tiedä mikä oli alkuperäiseltä. En jaksa tätä yhtään. Jos vain tietäis onko tulossa helpotusta tähän tilanteeseen vai ikuinen etäisyyskö on meidän kohtalo? Sulla tapahtuu siellä kovasti asioita, en edes tiedä mitä kaikkea kun ei olla tekemisissä. Ja kuulunko mä edes mitenkään sun suunnitelmiin vai joku muu?
Sori. Se sivusta vastannut siis jatkoi puhetta vuodesta 2003.
Ei liity sellaiseen
Hyvät yöt mammoille. Iltarukouksen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi pitää elämässäni mukana ihmistä joka ei halua ilmaista itseään.
Eli sinä haluat, että joku tulee sinulle ilmaisemaan, jotta sinun ei tarvitse itse laittaa yhtään itseäsi likoon. Eikö niin? Se ei ole kovin viehättävä piirre ihmisessä.
Laitoin enkä saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Siitä on jo aikaa. 2003(?)
Ohoh. Tuo vuosi ois mulle ja mun kaivatulle mahdollista. Ois aika jännä, jos hän ois huomannut mut jo silloin.
-sivusta
En voinut olla huomaamatta
- se 2003
Millä tavalla hän herätti sun huomion silloin? Tekikö jotain erikoista? Oliko pukeutunut jotenkin huomiota herättävästi?
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut kesyttää sinut. Olen siinä hyvä.
Oon villihevonen, sori.
Vierailija kirjoitti:
En voi pitää elämässäni mukana ihmistä joka ei halua ilmaista itseään.
Tätä mä oon miettinyt, että kauanko sitä kestää ja pystyy. Tuntuu pahalta, että toinen ennemmin menettää kun avaa ajatuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut kesyttää sinut. Olen siinä hyvä.
Oon villihevonen, sori.
Osaan raidaa niitäki
Hyvää yötä T, M, E ja H-naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Ohoh. Tuo vuosi ois mulle ja mun kaivatulle mahdollista. Ois aika jännä, jos hän ois huomannut mut jo silloin.
-sivusta
- se 2003
Mä en muista koska tavattiin ekaa kertaa, mutta muistan, miten en halunnut viipyä yhtään kenenkään ystävän luona, kun heti mietin, et ois kivempaa olla just nyt kaivatun luona ja siks on pakko päästä lähtee. Ja sit kun näin kaivatun, niin perhoset lenteli vatsanpohjassa. Usein vieläkin ajattelen niin. En tie, mitä kertoo.
Hyvän yön suukko sinulle nainen. 😘
Vierailija kirjoitti:
Oon kiltti ja joskus vähän villi, mut Caminito ja pervoilut voi olla liikaa.
Caminito del Rey on nykyisin turvallinen, siellä on aidoilla varustetut lankkupolut.
Hyviä öitä miehelle, missä nyt oletkin. 🌟
Olit kai mustissa ja minä punaisissa silloin joskus 2005 tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
- se 2003
Millä tavalla hän herätti sun huomion silloin? Tekikö jotain erikoista? Oliko pukeutunut jotenkin huomiota herättävästi?
Oli (jo silloin) oma itsensä 😉
H, kiva kun juttelit mun kanssani tänään vähän, vaikka sulla oli murheita.