Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kerran et halua puhua, en minä voi jäädä odottamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sinkku olen. Pohjimmiltaan tunteet ovat samat kuin ennen. Entistä pervompia fantasioita on toki välillä mielessä. Pikku hiljaa olen yrittänyt valmistella itseäni olemaan myös avoin uusille ihmisille ja ratkaisuille. Toistaiseksi mitään radikaalia ei ole tapahtunut.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle
T:lle?
Halaamisesta haaveilen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Syyskuun 1. vuonna xxx0
Ooh, täällä sama!
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ajattelen hyvästien jättämistä, sitä oikeammalta se tuntuu.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
IRL kun sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sinkku olen. Pohjimmiltaan tunteet ovat samat kuin ennen. Entistä pervompia fantasioita on toki välillä mielessä. Pikku hiljaa olen yrittänyt valmistella itseäni olemaan myös avoin uusille ihmisille ja ratkaisuille. Toistaiseksi mitään radikaalia ei ole tapahtunut.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle
Kunhan tuuletin ajatuksia.
Hyvää yötä kauniille Päivänkakkaralle ja pienelle ahomansikalle talvipäivän päätteeksi, toivottavasti teillä on ollut hauska päivä, oisinpa voinut viettää sen kanssanne. Tulkaa elämääni, uniini.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lopetat täällä käymisen, olisin halunnu tietää, milloin ensimmäisen kerran kiinnitit minuun huomiota. Se olisi ollut kiva tietää.
Siitä on jo aikaa. 2003(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle
Kunhan tuuletin ajatuksia.
Eli oli.
Vierailija kirjoitti:
Me halitaan kaivattuni kanssa usein! 🙃
Ei se pelkkä hali riitä. Tarvitaan myös voimakasta intohimoa, vetovoimaa seksiin.
Seksi takaa hyvän yöunen.
Ollaan hölmöjä. Päästetään irti, kun siltä kerran tuntuu. Ja intressit erilaiset. Palstailu on tapa.
Oon kiltti ja joskus vähän villi, mut Caminito ja pervoilut voi olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo aikaa. 2003(?)
Ohoh. Tuo vuosi ois mulle ja mun kaivatulle mahdollista. Ois aika jännä, jos hän ois huomannut mut jo silloin.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kerran et halua puhua, en minä voi jäädä odottamaan sitä.
Tollanen vinkuminen olis mulle täysin ei kiitos. Puhu itse ja ihan keskenäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
IRL kun sen aika.
kamalaa😔
Vierailija kirjoitti:
Ajattele miltä tuntuis kun voitais halata.
Se tuntuis turvalliselta ja huolet katoaisi. Melkein herkistyn, kun mietin miten hyvältä se tuntuisi🙄
Koputit tänään hassusti.